Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Zkuste to s Nexty

Lucie Weissová | 24. 3. 2021 | Vstoupit do diskuze

Hledají vaši klienti nemovitost k pronájmu/koupi nebo jsou naopak jejími majiteli? Doporučte jim služby realitních makléřů z Next Reality. Před rokem a půl jsme rozjeli vychytané partnerství, díky němuž nejen chráníte klientská data, ale získáte i nové leady.

Zkuste to s Nexty

Už víc než rok můžete dát do Next Reality lead na klienta, který prodává nemovitost. Pro kooperaci jsme vybrali zkušené certifikované kolegy z Nextu a z naší strany nastavili proces vložení leadu ve FiPu. Klient pak už jen sdílené informace potvrdí v mojePartners a poskytnutá realitní služba zůstává pod kontrolou.

Zdroj byznysu pro vás
Pokud bude klient řešit prodej své nemovitosti díky vám přes Next Reality, tak jde každý zájemce (potenciální kupující) automaticky vám jako lead! Vyvarujete se tím například situací, kdy svého klienta doporučíte známému z realitky, a leady z kupujících poté skončí v rukou jejich finančních poradců, kteří třeba osloví i přímo vašeho prodávajícího klienta.

Nemluvě o tom, že každá větší realitní kancelář je s někým z oblasti financí spojena, takže když váš klient bude kupovat či prodávat nemovitost s některou z nich, automaticky se stává „potenciální kořistí“ konkurence.

V případě předání klienta do Next Reality máte jako jeho poradce nad celou realizací přehled a chráníte ho před různými praktikami na trhu. Každý případný kupující je navíc i vaším potenciálním klientem. Součástí spolupráce je také motivující provizní systém – za realitní obchody získáváte Bj.

Jak zprostředkovat lead na klienta
Lead předáváte jednoduše prostřednictvím FiPu. Důležité je mít v systému zadanou analýzu klienta a ten musí mít aktivovaný portál mojePartners.

Jak na to: Leady z Partners do Next Reality

1.       FiP → Nástroje → Servis

2.       Vyberete položku: Next Reality

3.       Kliknete na tlačítko Nové doporučení a najdete daného klienta

4.       Zvolíte informace, které chcete předat do Next Reality → zde si také můžete vybrat v rolovátku konkrétního makléře

5.       Klient předání informací schvaluje v portále mojePartners → musí mít tedy portál aktivovaný

Leady z Next Reality do Partners

1.       Lead je realitním makléřem zadán v informačním systému Next Reality pro spolupráci s Partners

2.       Realitní makléř uvede jméno konkrétního poradce Partners a následně je lead předán danému poradci

3.       V případě následného zadání klienta do FiPu systém podle rodného čísla pozná, že se jedná o klienta z leadu od Next Reality

4.       Analýzu klienta je pak potřeba označit příslušnou akcí = dochází ke speciálnímu proviznímu dělení u všech produktových oblastí, které jsou s klientem vedeny

Potenciál
Pro ředitelství se 75 poradci, kteří do Nextu doporučí 2 klienty (řešící prodej, dědictví, rozvod či koupi nového bydlení) za rok, se jedná o 150 předaných klientů ročně.

Potenciál vytěžení je 3 z 9 klientů, kteří se účastní prohlídek, na jednu nabízenou nemovitost (průměrný počet prohlídek je v dnešní době 9). Pokud by tedy za ředitelství došlo k předání 150 klientů ročně, bude se jednat o 450 nových klientů. To jsou mimochodem čísla konkurence, která tak dobře propracovaný leadový systém nemá. U nás je potenciál daleko větší.

Next a vy

Martin Frantík (D1): Spolupráci může využívat každý poradce bez ohledu na pozici

Martine, jak je spolupráce s Nexty nastavena?
Strategická spolupráce je nastavena win-win-win (poradce-realiťák-klient) a může ji využívat úplně každý poradce v Partners bez ohledu na pozici! Tzn. mého klienta potkala situace (rozvod, vypořádání, dědictví, stěhování do většího) a v ten moment bude řešit otázky ohledně nemovitosti. Pro mě je důležité, aby bylo o klienta postaráno a zároveň, abych o něho nepřišel. Tím myslím, že když dnes můj klient prodává nebo nakupuje přes realitní kancelář Remax, automaticky ho zkontaktují ze společnosti RX Finance, MM – MM Finance, přes Century 21 ho zas poptají ze společnosti 4fin. To se nám u Next Reality nestane!

Jak se mohou poradci zapojit?
Spolupráci lze navázat velmi snadno. Na Wiki si najdu kontakt na pana Zelenku (zodpovědná osoba ze strany Nextu), zavolám mu a nechám se propojit s vybranými zkušenými realitními makléři v regionu, ve kterém působím. Následně se s jejich franšízantem, pobočkou či makléřem seznámím a spolupráce může začít.

Tip Martina: Máte ve svém okolí známého developera? Propojte ho s Next Reality. Získáte pro sebe Bj do kariéry za prodej a následně můžete řešit komplexní finanční služby (hypotéky, pojištění) a ještě budete schopný vytěžit klienty z prohlídek. Jeden můj poradce takhle získal developerský projekt o 47 bytech a pro sebe a svůj tým má práci na hodně dlouho. (úsměv)

Jan Peša (M3) a realitky: Akce kulový blesk
Spolupráci s Aničkou Hatlapatkovou jsem pojal velmi jednoduše. Na začátku obešlu své klienty, kteří chtějí pomoc s prodejem nemovitosti, a ty, kteří nakupují a třeba prodávají. Říkám tomu akce kulový blesk. Anička kontaktuje klienta, prodá a mně se vše vyřeší v Prometeu. Zákazníky, kteří na prohlídce nemovitosti vyjádří souhlas s konzultací ohledně financování, poté oslovíme také.

Podobnou zkušenost mám i s jednou menší jihomoravskou kanceláří Pegas Real. Tady jsme domluveni s makléřem, že když je potřeba, jezdím s ním na schůzky. Případně na schůzku doporučím jiného našeho poradce a už je na něm, jestli umí oslovit a zaujmout i ostatní klienty na prohlídkách nemovitostí.

Zkušenosti Jana Pummera (D1): Očekávám, že v tomto roce zdvojnásobíme objem společného obchodu
Oblast realit a financí k sobě neoddělitelně patří a jsem rád, že jsme do toho s Next Reality šli. V našem regionu Liberecka a Mladé Boleslavi funguje spolupráce v obou zmíněných městech. Přineslo nám to nejen potenciál obchodu a zvýšení příjmů pro realitní makléře díky podílu z našich obchodů, ale i první realizované prodeje nemovitostí našich klientů. V neposlední řadě jsou velkým přínosem noví klienti, u nichž můžeme vystupovat jako odborníci na finance se strategickými partnery v oblasti realit, a rozšiřovat tímto záběr svých služeb.

Očekávám, že v tomto roce zdvojnásobíme objem společného obchodu v obou regionech. Díky startu nové servisní franšízy v Liberci prohloubíme spolupráci s lokální Next pobočkou a svým klientům budeme moci nabídnout jejich služby. Jsem přesvědčený, že v následujících letech budou odborníci na reality potřeba, jak z hlediska koupě, tak především výhodného prodeje.

Gabriela Hájková (M3): Klienti se nám vrací

Gábino, jaké vyplývají výhody ze spolupráce pro poradce i klienty?
Největší výhoda pro klienty je určitě profesionální a individuální přístup a samozřejmě komplexní služba. To znamená od poptávky, pomoci s výběrem, právní podpory až po smluvní pomoc – vše pod jednou střechou. Jde jim opravdu o člověka a poskytnutou službu od A do Z. Zároveň zákazníkům dokážou prodat myšlenku efektivního profinancování hypotéky s námi, s Partners.

Pro poradce vidím výhodu především ve stejné vizi, postoji a hodnotách ve vztahu s klienty. Zákazník a jeho užitek mají prioritu. Díky Nextu získáte víc doporučení, protože vám umožňují chodit na prohlídky, kde se točí velké množství lidí. Přestože si třeba nakonec nemovitost nekoupí, učiní tak později. Mám od nich doporučení, k nimž bych se jinak vůbec nedostala. Do Nextu můžu doporučit každého svého klienta, který poptává nebo prodává nemovitost, a já vím, že dostane 100% realitní službu. Za jakýkoliv kontakt do Nextu na prodej nemovitosti jsme také exkluzivně ohodnoceni.

Kde máte navázanou spolupráci vy?
V Nextu Mladá Boleslav s Marcelou Šedivou a jejím manželem Josefem Šedivým. Spolupráce je na top úrovni. Vyznáváme stejné hodnoty a jsem nadšená z jejich profi přístupu. Dokáží klientům prodat nejen to, že jim HU profinancuji, ale i celou filozofii a budování rezerv. Díky nim jsem získala nové dovednosti, které se mi hodí do podnikání. My se zase snažíme předat jim co nejvíc klientů a naučit je využívat služeb jejich RK.

Jak spolupráce probíhá?
Když Next prodává a potřebuje financování, spojí nás s klienty. Ti se těší, protože už z prohlídek vědí, že vše proběhne s profíkem. Uskuteční se první jednání v kanceláři Next a další již po dohodě s klienty. Pak se rozjede kolotoč papírování. Záležitosti ohledně nemovitosti řeší a připravuje Next, my se zaměřujeme čistě na vyřízení HU, vzájemně se doplňujeme a funguje to. Vše je většinou rychlé a lidé jsou spokojení. Pokud jde o doporučení na prodej, předám kontakt přes Partners do Nextu a ti se o vše postarají. Dokáží prodat nemovitost za cenu, se kterou klient nepočítá, většinou je vyšší. (úsměv) Klienti se nám vrací a po první zkušenosti chtějí pokračovat.

Jaká je úspěšnost obchodu?
Velmi slušná, zatím vychází na cca 70–80 % ze zadaných obchodů. Ve spolupráci se skrývá opravdový potenciál. Doporučuju ji všem.

Z praxe Ondry Hatlapatky (VIP CO IX): Můj klient je chráněný barikádou Partners – Next
Po X letech společné práce v Partners a dvou odchovaných dětech jsme se s manželkou rozmýšleli, co dál. Do konceptu VIP kanceláře by se ideálně hodilo rozšíření o nemovitosti, ale to nemůžeme dělat s jedním zadkem na dvou židlích. Proto jsme po rodinné radě a průzkumu trhu na Brněnsku i napříč Partners sítí uvážili, že založení realitky, která bude znát chod Partners a dokáže obchod podpořit, bude super nápad. Ideálně se to potkalo s projektem propojení Partners – Next. A tak dnes můžu konečně i já mluvit o plnohodnotné spolupráci s realitkou. 

Jako největší problém jsem vždy vnímal to, že RK chtěla pouze tipy na nemovitosti a naopak obrovské provize za dohození hypotéky. Spolupráce nikdy dlouho nevydržela a nikomu to nic nepřineslo. S Next je situace jiná. Můj klient je chráněný barikádou Partners – Next. Žádný realiťák mi ho nepřehodí za čas jinam. Vše se děje pod mou kontrolou, a i kdybychom si vůbec nerozuměli, tak peníze a výplaty z obchodů nám nehlídá obálkový systém, ale přímo Prometeus.

Spojením se nám za půl roku činnosti podařilo vyjednat 2 developerské projekty pro kompletní financování i exkluzivní prodej. Další dva už nám leží na stole v přípravě. Najednou na svých poradách neřeším jednotlivé hypotéky, ale skutečnou strategii růstu svého podnikání vzhledem k množství práce, která týden od týdne graduje. Proto jsem i já musel začít růst, náborovat a rozšiřovat své VIP CO. Když máte čím lidi zaměstnat, děláte to rádi. A já vím, že díky partnerství s Next mám minimálně na dalších 6 let jistou práci.

Potenciál této spolupráce je obrovský. Jak jej každý využije, záleží čistě na něm. Já v tom hledám společnou sílu podnikání, kolegové, kteří se na manželku napojují, zas pomocnou nohu v byznyse, kde si budou jistí dobře odvedenou prací. A v neposlední řadě z prohlídek získáte zásobu kontaktů na lidi, kteří aktuálně řeší bydlení. Jsem za toto spojení dvou silných lídrů hrozně šťastný.

5

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: