Servisní linka pro poradce
Lenka Vrzalová | 19. 6. 2015 | Vstoupit do diskuze
Naše servisní linka dokáže udělat 5000 telefonátů měsíčně právě vašim klientům! Zachráníme vám až 50.000 BJ, které dostanete ze servisních kampaní..
Více naleznete ZDE
PŘÍNOS
Část práce (obvolání klientů) za vás udělá call centrum a vy za to platíte jen v případě úspěšného obchodu, který by bez tohoto volání ve většině případů nebyl (konkrétně 10 % z byznysu na jednotce během půl roku – na pokrytí nákladů volání, BJ zůstávají všechny)
CÍL
Cílem je, aby všichni klienti byli servisováni a tím byl udržen pravidelný kontakt klienta a jeho finančního poradce. Dále pak samozřejmě aktuální finanční portfolio.
KONTAKTNÍ OSOBA
DISKUTUJTE S NÁMI
Co na to říkáte?
Jaké jsou vaše zkušenosti?
Oceníme každý podnět v diskuzi pod článkem
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi