Bankovní fresh #16: Když call centrum šlape jak hodinky

8. 4. 2025 | Vstoupit do diskuze

Jana Kafková vyzpovídala šéfku call centra Partners Banky Hanku Buchtovou. Takové call centrum (CC) je opravdovým srdcem každé instituce, která se o své klienty chce starat – pomáhat a navést správným směrem, když je potřeba. Jak tento „živý organismus“ vlastně funguje? Pomáhá mu umělá inteligence? Jaké rekordy CC drží z pohledu rychlosti vyřízení požadavku, jakou „životnost“ operátoři mají a kdo už zde vydržel neskutečných 9 let a je v týmu služebně nejstarší?

Podcast připravuje Jana Kafková, obchodní manažerka Partners Banky

0

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: