Bankovní fresh #15: Vzhůru na palubu

Zuzana Fendrychová | 25. 3. 2025 | Vstoupit do diskuze

Lámete si občas hlavu, jak klienta do Partners Banky tzv. onboardovat a jak mu aktivovat aplikaci, aby už mohl všechny své finanční produkty pohodlně spravovat z jediného místa? Pak si poslechněte rady šéfky klientského servisu Lady Kičmerové a analytika týmu PID/FIP Lukáše Balona, kteří jsou v těchto oblastech jako doma. V tomto díle podcastu vysvětlují, jaký je rozdíl mezi onboardingem a aktivací apky, pomocí simulace schůzky s klientem si „posvítí“ na liveness i QR kód pro poradce. Řeknou, jak dostat klienta do FIPu, když schůzka probíhá vzdáleně. A zastaví se taky u cizinců z EU, kteří mají povolení k pobytu a zajímají se o služby poradenské Banky, a klientů přicházejících z online prostředí. Hezký poslech!

Podcast připravuje Jana Kafková, obchodní manažerka Partners Banky

0

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: