První kampaň přinesla pojišťovně Simplea výrazné posílení brandu

22. 5. 2023 | Vstoupit do diskuze

Pojišťovna Simplea spustila loni na podzim svoji první reklamní kampaň, která vrcholila začátkem letošního roku v televizi a končila posledním březnovým dnem. Za cíl měla představení životního pojištění Simplea s garancí plnění a zároveň upozornění na novou možnost sjednání životního pojištění plně online. Jednalo se o kampaň, která obsahovala televizní spoty, výkonově zaměřený online a PR. Její kompletní rozpočet dosáhl 15 milionů korun.

První kampaň přinesla pojišťovně Simplea výrazné posílení brandu

Online kampaň běžela nejdéle, startovala postupně od srpna 2022 a primárně šlo o výkonnostní kampaň obsahující texty a bannery, na něž byly využity zejména kanály Google a Facebook. Kampaň vygenerovala 13 milionů ​zobrazení reklamy a 126,5 tisíce prokliků na web.

Televizní kampaň probíhala od prosince do února včetně a běžela na kanálech zastupovaných Media Clubem, tedy primárně kanálech skupiny Prima. Začínala v prosinci jedním 30vteřinovým image spotem, který kombinovala se dvěma sponzorskými vzkazy, od Nového roku pokračovala dvěma 20vteřinovými produktovými spoty.

Pro ty, kdo Simplea znají, je první volbou

Jaké tedy byly výsledky kampaně? Alespoň jednou mohlo spoty v televizi vidět 89 % cílové skupiny (3,7 milionu lidí), alespoň třikrát mohlo kampaň vidět 79 % cílové skupiny (3,2 milionu lidí). „Následný průzkum ukázal, že kampaň vzbudila zájem o životní pojištění Simplea, která se z prakticky neznámé značky stala sedmou nejžádanější životní pojišťovnou, resp. pátou u těch, kteří reklamu viděli v TV. Pokud bychom se podívali jen na ty, co značku Simplea znají, tak tam je Simplea dokonce první volbou pro pořízení životního pojištění. Životní pojištění od Simplea preferuje 19 % lidí, což je dvojnásobek oproti tradičním velkým pojišťovnám,“ říká Robert Chmelař, marketingový ředitel finanční skupiny Partners, do které Simplea pojišťovna patří.

Aktuálně 2500 Kč za smlouvu

„Zájem se projevil i v obchodních výsledcích, kdy v prvním kvartále letošního roku vidíme meziroční nárůst nově sjednaných smluv o 11 %,“ dodává Robert Chmelař. Rostly také online prodeje, přestože životní pojištění je obecně náročný produkt a k jeho sjednání je typicky potřeba osobní kontakt a pomoc v podobě poradce nebo zástupce pojišťovny. Od spuštění kampaně tvoří online prodeje 2 % celkových prodejů s pozitivním rostoucím trendem. „Díky kampani získáváme leady do celé skupiny Partners, protože ne vždy lze pojištění sjednat plně online a například specifické zdravotní situace nebo nastavení pojistky je potřeba řešit individuálně. Třetina takovýchto případů dokonce skončila smlouvou s jinou pojišťovnou, neboť Simplea pojištění nemusí být vhodné pro každého klienta a v Partners se vždy snažíme najít to nejlepší řešení bez ohledu na to, zda se jedná o produkt z naší dílny, nebo od některého z mnoha našich obchodních partnerů,“ vysvětluje marketingový ředitel skupiny Partners s tím, že obchodní výsledky kampaně jsou stále znát a tzv. dobíhají.

Co se týká celkové produkce, tak byl březen o 20 procent lepší než únor. „Po skončení kampaně dále získáváme online smlouvy s krásnou cenou cca 2500 Kč za smlouvu. Vzbudili jsme zájem a z něj teď těžíme, aktuálně využíváme už jen SEO, linkbuilding a rozjíždíme affiliate spolupráce,“ uzavírá Robert Chmelař.

2

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: