Tomáš Ženíšek: Komunikace s klienty musí být rychlá a efektivní

1. 7. 2021 | Vstoupit do diskuze

Životní pojištění od Allianz patří mezi klienty k těm nejoblíbenějším. Proměnila doba koronavirová jejich preference a v čem vidí Allianz budoucnost? Na to jsme se zeptali Tomáše Ženíška, ředitele externích poradenských sítí.

Tomáš Ženíšek: Komunikace s klienty musí být rychlá a efektivní

Už více než rok se celý svět potýká s koronavirovou pandemií. Co se za tu dobu u Allianz změnilo?
Rychle jsme si uvědomili, jak moc je důležité držet krok s digitálním světem, kam jsme přesunuli většinu svých aktivit. Poslední rok nám jasně ukázal, že klienti oceňují sjednávání pojistek z pohodlí svého domova, proto jsme se rozhodli jim to zjednodušit i u životního pojištění. Životní pojištění od Allianz je klienty i odbornými porotami oceňováno jako nejlepší životní pojištění na českém trhu a naši zákazníci ho mohou získat bezkontaktně. I na základě cenných podnětů od kolegů z Partners jsme tak schopni se zájemci o aktivní život uzavřít smlouvu naprosto online. Celé jednání je možné vést na dálku a místo podpisu už stačí smlouvu jenom zaplatit.

Zaměřují se kvůli koronaviru klienti v segmentu životního pojištění na něco nového? O co je největší zájem?
Největší zájem klienti projevují o rizikové pojištění, které slouží ke krytí výpadku příjmů v případě zdravotních komplikací. Je také možné zvolit variantu investičního životního pojištění nebo kombinaci rizikového a investičního pojištění. Na modřiny, chřipky a drobné úrazy většinou stačí domácí rezerva.

Bude Allianz v návaznosti na pandemii přizpůsobovat parametry produktů životního pojištění?
Naší dlouhodobou strategií je stanovovat sazbu pojistného podle životního stylu klienta, sazba je například přímo závislá na BMI pojištěného. V tomto trendu chceme i nadále pokračovat.

Co jste si za poslední rok uvědomili?
To, že chceme držet krok s digitálním světem, a proto bude pro plnohodnotné poskytování služeb Allianz do budoucna podmínkou elektronická komunikace s klienty. Bohužel, klientovi bez „Digital ID“, tedy e-mailu a mobilního telefonu, nejsme schopni nabídnout takový rozsah služeb, a proto ho již dnes nemůžeme do pojištění bez splnění této podmínky přijmout. Možnost, jak mu sjednat smlouvu, je pomoci mu založit e-mail, případně mu vysvětlit, že měnící se doba bude elektronickou komunikaci vyžadovat nejen v pojišťovnictví.

Klienti jsou pro nás na prvním místě. A když potřebují pomoc, chtějí, aby byla rychlá a efektivní. Rychlost, efektivita a navíc i bezpečnost jsou však podmíněny právě e-mailovou komunikací a mobilním spojením.

A na co se teď těšíte?
Allianz je světovou jedničkou v oblasti pojišťovnictví a patří mezi 40 nejhodnotnějších značek na světě. Jsou loga, která zná úplně každý. A právě s takovým jsme se spojili. V lednu letošního roku jsme oficiálně zahájili osmileté celosvětové partnerství s olympijským a paralympijským hnutím, a to na základě předchozí spolupráce s paralympijským hnutím, která trvá již od roku 2006.

Budeme tak dále rozšiřovat místní iniciativy s cílem propojit se se sportovci a fanoušky po celém světě. Kromě toho se zaměříme na podporu olympijského i paralympijského hnutí pojistnými řešeními a službami na míru.

Advertorial

 

0

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: