Havarijní pojištění u mladých aut klientům každý rok zlevníme o 7 procent

11. 6. 2020 | Vstoupit do diskuze

Direct pojišťovna od konce května výrazně změnila pojištění vozidel. „Klientům nabízíme to, co žádná jiná pojišťovna na trhu,“ říká člen představenstva pro obchod Direct pojišťovny Michal Řezníček. Nový produkt má tři hlavní pilíře – Klesající havarijko, Pojištění nezaviněné bouračky a výrazné vylepšení asistencí.

Havarijní pojištění u mladých aut klientům každý rok zlevníme o 7 procent

Cena auta klesá, s ní by měla i cena pojištění
Už jenom tím, že vyjedete právě zakoupeným autem z autosalonu, klesne jeho cena. A od té doby klesá prakticky neustále. Podle odborníků je prvních pět let nejvíc ztrátových, protože cena klesá nejvýrazněji. Zároveň lidé do auta investovali nemalou částku, a proto si sjednávají havarijní pojištění. I když jim ale auto stárne, tak za pojistku platí většinou stejně nebo dokonce víc než na začátku.

Zlevňující havarijko, nebo každý rok upravit smlouvu
Ideálně by si tedy klienti měli ve smlouvě na havarijní pojištění pravidelně hodnotu auta aktualizovat, aby neplatili zbytečně drahé pojištění. U Directu to nově řešit nemusí. „Pokud si totiž od 27. května 2020 pojis mladé osobní auto a všechna rizika na hodnotu auta, cenu havarijního pojištění jim jako jediná pojišťovna na trhu každý rok automaticky zlevníme o sedm procent,“ říká Řezníček. Zlevňovat o 7 % budeme až do dovršení 6 let věku auta. U nového auta tedy pojištění zlevníme celkem pětkrát. U čtyřletého už jen jedenkrát. Pokud měl klient dopravní nehodu, v dalším roce sleva platit nebude.

Buď Zlevňující havarijko, nebo GAP
Zlevňující havarijko není možné kombinovat s takzvaným GAP, které Direct nabízí pro nová i ojetá auta a nazývá ho Havarijkem na kupní cenu. Klient si tedy může vybrat, jestli chce, aby každý rok platil bez starostí se změnou ve smlouvě o sedm procent míň, nebo jestli chce mít jistotu, že mu při totální škodě nebo krádeži vyplatíme tolik peněz, na kolik si auto pojistil.

 

Škodu vyřešíme za klienta, i když ho nabourá třeba Bulhar v Maďarsku

Direct klientům také nově nabízí Pojištění nezaviněné bouračky. Jedná se o přímou likvidaci, my jsme ji ale pojmenovali jinak, aby byl název srozumitelnější. Pojištění klientům pomůže, když do jejich auta někdo nabourá. V tomto případě by totiž museli hlásit škodu pojišťovně, u které má viník povinné ručení. S připojištěním stačí, když škodu nahlásí Directu. My už se pak o všechno postaráme. Také peníze na opravu vozidla dostanou klienti přímo od nás. Odpadá tedy složité a někdy zdlouhavé řešení s neznámou pojišťovnou. Klienti výhody tohoto pojištění nejjednodušeji pochopí tak, když jim řeknete, že jim pomůžeme, i když je nabourá třeba Bulhar v Maďarsku. Na tomto pojištění je totiž nejlepší to, že platí po celé Evropě. „Tento územní rozsah nabízíme jen my a ještě jedna pojišťovna na českém trhu,“ podotýká Řezníček.

Varianty asistencí jsme nazvali podle velikostí oblečení
Direct zavádí čtyři pevné varianty asistencí, které jsme pojmenovali jednoduše podle velikostí oblečení – S, M, L, XL. Každý tak na první pohled pochopí, že čím větší varianta asistence, m větší pomoc. Pevnou součáskaždé varianty bude nově asistence drobných závad. Kromě varianty S se bude asistence automaticky vztahovat i na nepojízdnost kvůli poruše. U nejmenší varianty půjde porucha připojistit. Velkým tahákem je také asistence XL, která bude skutečně bez limitů. Kromě toho měníme i logiku odtahů. U varianty S, kterou mají klienti v ceně pojištění, je odtáhneme do nejbližšího servisu, u variant M, L si v České republice jednoduše sami vyberou, kam chtějí odtáhnout, záleží jen na sjednaném limitu. Nabízíme také skutečně neomezenou asistenci, varianta XL, s neomezeným limitem na odtah.

0

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: