Martin Frantík o výhodách spolupráce s Next Reality

29. 4. 2020 | Vstoupit do diskuze

„Ne každý v Partners si uvědomuje, jak obrovský potenciál ve spolupráci s Next Reality máme a jak jednoduše můžeme doplnit třeba pokles hypoteční produkce,“ říká ředitel Martin Frantík.

Martin Frantík o výhodách spolupráce s Next Reality

Jak se v loňském roce podařilo rozjet spolupráci s Next Reality?
Realitní obchod je mnohdy o měsících. Spolupráci s Next Reality se podařilo naplno nastartovat ve 4. kvartále 2019 a první čísla hovoří tak, že můžeme oboustranně neskutečně profitovat.

Ne každý v Partners vnímá, jak obrovský potenciál tato spolupráce má a jak jednoduše můžeme doplnit třeba pokles hypoteční produkce.

Všichni víme (a teď to bude ještě důležitější), že musíme chránit portfolia svých klientů. Bohužel si někteří neuvědomují, že pokud předávají tipy na klienty do jiné realitní kanceláře, dávají tím konkurenci všanc naše kontakty. Každá z větších realitních sítí má dnes svoji finanční divizi ať už vlastní, nebo provázanou na velké finanční zprostředkovatele. Jen s Next Reality tak máme garanci, že bude klient ochráněn a zůstane u nás.

S Nextem máme i širší nabídku služeb. Klienty posíláme partnerovi ke zobchodování, ten nám ručí za kvalitu a zároveň dostáváme zpět klienty z prohlídek, skvělý B2B byznys, kde máme nastavený velmi štědrý motivující provizní systém.

Fungují synergie?
Ano, skvěle, ale rozhodně máme kam růst. Partners marketům i celým ředitelstvím, kteří jsou seznámení se spoluprací s Next Reality a znají osobně své realitní partnery v regionu, se doporučení jen hrnou. Jako příklad uvedu Vyškov a Brno, v nichž už teď jsou neskutečná čísla z realitních a finančních obchodů. V několika týmech napříč Českem si již poradce a makléř spolupráci vyzkoušeli, absolvovali realitní prohlídky, kdy poradce získal během jednoho dne i 10 klientů.

Poradce se vždy představí, nabídne své služby, a pak už je to o šikovnosti daného jedince, jak s klienty naloží. Výtěžnost je pak mnohem vyšší, až 30 %, tzn. z 10 zájemců na prohlídce lze reálně získat 3 klienty. Nejdůležitější je 1. krok – seznámit se, nastavit si systém spolupráce a doporučit si první obchody na obou stranách.

Jaký je vůbec potenciál spolupráce?
Kupříkladu pro ředitelství se 75 poradci, kteří do Nextu doporučí 2 klienty za rok, (klienty, kteří řeší prodej, dědictví, rozvod, majetkové vyrovnání či koupi nového bydlení…) se jedná o 150 předaných klientů ročně.

Potenciál vytěžení je 3 z 9 klientů, kteří se účastní prohlídek na jednu nabízenou nemovitost (průměrný počet prohlídek je v dnešní době 9). Pokud by tedy za ředitelství došlo k předání 150 klientů ročně, bude se jednat o 450 nových klientů. To jsou mimochodem čísla konkurence, kteří tak dobře propracovaný leadový systém nemají. U nás je potenciál daleko větší!!!

Ve svých řadách máme dokonce jednotlivé VIP poradce, kteří během své běžné činnosti doporučí cca 15–20 klientů za rok. Dle statistik tedy dostanou cca 60 klientů zpět, a mají tak zajištěnou práci pro sebe, své koncipienty nebo servisní poradce!

Takto popsaný obchod začíná u Partners doporučenou nemovitostí a končí u Partners v podobě hypotéky, pojištění a dalších produktů.

Co se povedlo a co je třeba vylepšit, posunout?
Máme nastavené mechanismy předávání leadů z obou stran, propojené IS, máme motivující provizní systém, za realitní obchody získáváme BJ. Abychom ale mohli vše naplno využívat a říct si, že to je brutální růst klientů, finanční i BJ, je důležité, aby se jednotlivá ředitelství a PM seznamovaly s kolegy z Next Reality. Kolegové z Nextu založili FB skupinu „NEXT REALITY pro Partners“, kam se každý z nás může připojit a získávat aktuální informace o naší spolupráci. Info visí taktéž na wiki.

Jak tuto spolupráci ovlivní současná situace na trhu, co očekáváte a dále plánujete?
Domnívám se, že ze současné situace můžeme vytěžit. Při každé zoom schůzce či telefonátu se jako poradce mohu doptat na aktuální situaci s bydlením, když vím, že jsem pomáhal financovat investiční byt na pronájem apod. Děti se budou dále rodit, stále se budeme stěhovat, rozvádět, dědit. Řešení bydlení a financí tu bude i po koronaviru.

Plánujeme video-meetingy s kolegy z Nextu v jednotlivých ředitelstvích a tím efektivně propojovat společné zájmy.

 

6

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: