První klubová: Proč jsem do toho šel a proč byste měli i vy?
Markéta Daxnerová | 27. 7. 2018 | Vstoupit do diskuze
O tom, že je pojištění od První klubové pojišťovny (PKP) skvělá věc, jste už asi slyšeli. V prezentaci nebo na papíře můžou ale slova jako nízkonákladovost, férovost, nekompromisně proklientský přístup, vše online nebo pojistné plnění bez překážek znít jako fráze. Ovšem pouze do chvíle, kdy se o nich skutečně přesvědčíte díky vlastní praxi. Udělali jsme proto anketu mezi poradci, kteří mají s PKP doposud největší zkušenosti.

Je PKP opravdu tak skvělá nebo se najdou i nějaké mouchy? Nic negativního nepadlo, všichni, kteří odpověděli, se shodli na tom, že PKP má rozhodně, co nabídnout. Vědí to i díky tomu, že si u PKP sami nějaké pojištění sjednali. Oceňují úbytek stávající i budoucí administrativy, cenu pojistného, pojistné limity a samozřejmě peníze zpět, pokud nedojde ke škodě. Chcete vědět, co klienty nejvíce v souvislosti s PKP zajímá a na co slyší? Podívejte se přímo na odpovědi respondentů ankety.
Otázky ankety:
- Proč jste se rozhodl/a PKP svým klientům doporučit?
- Jaké klienty jste s nabídkou členství primárně oslovil/a?
- Jak klienti na nabídku PKP reagují – co je nejvíce zajímá, oslovuje?
- Máte vy osobně nějakou smlouvu u PKP? Pokud ano, proč?
Štěpán Kuchař (Franšízant – Partners market Příbram)
61 doporučených členů PKP, 20 smluv, 347 BJ
- Zaujal mě jedinečný systém, cena plus peníze zpět za bezeškodný průběh.
- Začal jsem u sebe, přátel a nejlepších klientů. Dnes registrují všechny co znám. PKP nám vychází u 90 % klientů levněji než jiné pojišťovny na trhu.
- Klienty nejvíce zajímá cena, ptají se také, co je PKP zač. Pokud zdůrazním, že jsme 25% majiteli PKP, je to pro ně dostatečná záruka plnění.
- Pro sebe mám pojištění úrazu, je to perfektní doplněk mého portfolia. Jinak nejvíce sjednáváme povinné ručení a havarijní pojištění.
Filip Hušek (M1)
45 doporučených členů PKP, 13 smluv, 226 BJ
- Prvotní impuls – zacítil jsem servisní příležitost mega výhody, kterou klientům dnes nikdo jiný, než já skrze PKP nenabídne. Peníze zpět (min. 20 %), za to, že nemám škodnou událost, jsou průlomové. Po pár minutách vychladnutí samozřejmě i předchozí zkušenosti známých, díky kterým znám rodinu Marka Orawského (jeden ze zakladatelů PKP) – měli neživotní pojištění od PKP, jež jsem nedokázal trumfnout. Když jsme získali PKP do portfolia, by to pro mě výzva a zároveň radost, že ji máme i s týmem Marka Orawského, což je pro mě záruka proklientského přístupu.
- Začal jsem posílat pozvánky těm nejbližším hned v den semináře Marka Orawského na akci Start roku 2018 v Praze. V dalších dnech jsem pozval dva VIP klienty, kteří měli dost drahé povinné ručení a havarijní pojištění a přes PKP jsme se dostali o několik tisíc dolů, včetně vyšších limitů pojištění, což si dříve nechtěli za vyšší cenu dovolit. Bylo vyhráno a PKP navíc posílila u klientů mou hodnotu a vzájemnou důvěru.
- Klienti jsou často překvapení, že dostanou peníze zpět, když nebude žádná škodná událost – to je výhoda. Jinak pro někoho PKP je, pro jiné není, tak jako u každého pojištění. Vždy je důležitá cena versus výkon.
- Ano mám pojištění od PKP, a to ze dvou důvodů. Vždy, když něco doporučuji, musím tomu věřit. Vyzkoušet si to, byla dobrá varianta a samozřejmě mi dává smyl šetřit, když neuplatňuji škodu a mít jistotu plnění tam, kde by již korporátní pojišťovna hledala skulinku pro neplnění.
Martina Fohlerová (VIP Consultant V)
37 doporučených členů PKP, 11 smluv, 192 BJ
- PKP doporučuji, protože mi její systém přijde férový a upřímně nyní nemám kapacitu na to všem poskytnout 100% servis v neživotu. A PKP mi ulehčí práci a klienti ušetří. Pokud se mi podaří tam umístit alespoň polovinu klientů, tak mám ušetřeno spoustu času. A pokud PKP dodrží, jak slibuje, že bude bez zbytečných zjišťování platit, jak má, tak je to super a klienti se nemusí bát. Nebaví mě totiž se po těch letech s pojišťovnami neustále hádat, jestli zaplatí nebo ne. Klient řádně hradí pojistné a pojišťovny se na něj pak chtějí vykašlat.
- Primárně se obracím na klienty, u kterých jsme řešili jen povko bez havarijka. Ostatní pojištění, jako nemovitost či odpovědnost jsem ještě nezkoušela. Oslovuji klienty, o kterých vím, že jsou slušní, nechtějí zneužívat pojištění pro sebe, ale chtějí mít vyřešeno povinné ručení s vyššími limity za přijatelnou cenu.
- Líbí se jim, že pokud nebudou bourat, tak se jim pojistné sníží bez toho, abychom cokoliv řešili. Dále je obvykle zaujme, že můžou odejít kdykoli chtějí a nemusejí čekat na výročí smlouvy.
- V domácnosti máme zatím 3 smlouvy a do budoucna chci u PKP pojistit všechna naše auta. Navíc cca do 1 roku mi sbíráním bodů PKP zaplatí všechna povinné ručení, která doma máme, takže i toto je motivace. Další je úbytek zbytečné administrativy každý rok při přepočtech.
Miroslav Chvátal (M1)
16 doporučených členů PKP, 11 smluv, 108 BJ
- Z klientského pohledu jsem se rozhodl PKP svým klientům doporučit kvůli jednoduchosti sjednání, záruce plnění v případě škody respektive pojistným podmínkám a ceně pojistného. Z obchodního pohledu mě pochopitelně navíc zajímá i BJ ohodnocení, opět jednoduchost sjednání (žádné papíry) plus pomoc call centra PKP při sjednání, provizní ohodnocení a s ním související pasivní příjem a v neposlední řadě akciový program.
- PKP jsem automaticky zařadil do servisu a řeším ji plynule u všech svých klientů. Nerozlišuji je.
- Klienti bývají k PKP nedůvěřiví, ale zaujala je filozofie a pochopitelně i cena za „nutné“ majetkové pojištění.
- Zatím jsem si pro sebe u PKP sjednal domácnost, odpovědnost a cestovní pojištění. Udělal jsem to hlavně z principu a u odpovědnosti a cestovního pojištění i kvůli limitům.
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi