První klubová: Proč jsem do toho šel a proč byste měli i vy?

Markéta Daxnerová | 27. 7. 2018 | Vstoupit do diskuze

O tom, že je pojištění od První klubové pojišťovny (PKP) skvělá věc, jste už asi slyšeli. V prezentaci nebo na papíře můžou ale slova jako nízkonákladovost, férovost, nekompromisně proklientský přístup, vše online nebo pojistné plnění bez překážek znít jako fráze. Ovšem pouze do chvíle, kdy se o nich skutečně přesvědčíte díky vlastní praxi. Udělali jsme proto anketu mezi poradci, kteří mají s PKP doposud největší zkušenosti.

První klubová: Proč jsem do toho šel a proč byste měli i vy?

Je PKP opravdu tak skvělá nebo se najdou i nějaké mouchy? Nic negativního nepadlo, všichni, kteří odpověděli, se shodli na tom, že PKP má rozhodně, co nabídnout. Vědí to i díky tomu, že si u PKP sami nějaké pojištění sjednali. Oceňují úbytek stávající i budoucí administrativy, cenu pojistného, pojistné limity a samozřejmě peníze zpět, pokud nedojde ke škodě. Chcete vědět, co klienty nejvíce v souvislosti s PKP zajímá a na co slyší? Podívejte se přímo na odpovědi respondentů ankety.

Otázky ankety:

  1. Proč jste se rozhodl/a PKP svým klientům doporučit?
  2. Jaké klienty jste s nabídkou členství primárně oslovil/a?
  3. Jak klienti na nabídku PKP reagují – co je nejvíce zajímá, oslovuje?
  4. Máte vy osobně nějakou smlouvu u PKP? Pokud ano, proč?

Štěpán Kuchař (Franšízant – Partners market Příbram)
61 doporučených členů PKP, 20 smluv, 347 BJ

  1. Zaujal mě jedinečný systém, cena plus peníze zpět za bezeškodný průběh.

  2. Začal jsem u sebe, přátel a nejlepších klientů. Dnes registrují všechny co znám. PKP nám vychází u 90 % klientů levněji než jiné pojišťovny na trhu.

  3. Klienty nejvíce zajímá cena, ptají se také, co je PKP zač.  Pokud zdůrazním, že jsme 25% majiteli PKP, je to pro ně dostatečná záruka plnění.

  4. Pro sebe mám pojištění úrazu, je to perfektní doplněk mého portfolia. Jinak nejvíce sjednáváme povinné ručení a havarijní pojištění.

Filip Hušek (M1)
45 doporučených členů PKP, 13 smluv, 226 BJ

  1. Prvotní impuls – zacítil jsem servisní příležitost mega výhody, kterou klientům dnes nikdo jiný, než já skrze PKP nenabídne. Peníze zpět (min. 20 %), za to, že nemám škodnou událost, jsou průlomové. Po pár minutách vychladnutí samozřejmě i předchozí zkušenosti známých, díky kterým znám rodinu Marka Orawského (jeden ze zakladatelů PKP) – měli neživotní pojištění od PKP, jež jsem nedokázal trumfnout. Když jsme získali PKP do portfolia, by to pro mě výzva a zároveň radost, že ji máme i s týmem Marka Orawského, což je pro mě záruka proklientského přístupu.

  2. Začal jsem posílat pozvánky těm nejbližším hned v den semináře Marka Orawského na akci Start roku 2018 v Praze. V dalších dnech jsem pozval dva VIP klienty, kteří měli dost drahé povinné ručení a havarijní pojištění a přes PKP jsme se dostali o několik tisíc dolů, včetně vyšších limitů pojištění, což si dříve nechtěli za vyšší cenu dovolit. Bylo vyhráno a PKP navíc posílila u klientů mou hodnotu a vzájemnou důvěru.

  3. Klienti jsou často překvapení, že dostanou peníze zpět, když nebude žádná škodná událost – to je výhoda. Jinak pro někoho PKP je, pro jiné není, tak jako u každého pojištění. Vždy je důležitá cena versus výkon.

  4. Ano mám pojištění od PKP, a to ze dvou důvodů. Vždy, když něco doporučuji, musím tomu věřit. Vyzkoušet si to, byla dobrá varianta a samozřejmě mi dává smyl šetřit, když neuplatňuji škodu a mít jistotu plnění tam, kde by již korporátní pojišťovna hledala skulinku pro neplnění.

Martina Fohlerová (VIP Consultant V)
37 doporučených členů PKP, 11 smluv, 192 BJ

  1. PKP doporučuji, protože mi její systém přijde férový a upřímně nyní nemám kapacitu na to všem poskytnout 100% servis v neživotu. A PKP mi ulehčí práci a klienti ušetří. Pokud se mi podaří tam umístit alespoň polovinu klientů, tak mám ušetřeno spoustu času. A pokud PKP dodrží, jak slibuje, že bude bez zbytečných zjišťování platit, jak má, tak je to super a klienti se nemusí bát. Nebaví mě totiž se po těch letech s pojišťovnami neustále hádat, jestli zaplatí nebo ne. Klient řádně hradí pojistné a pojišťovny se na něj pak chtějí vykašlat.

  2. Primárně se obracím na klienty, u kterých jsme řešili jen povko bez havarijka. Ostatní pojištění, jako nemovitost či odpovědnost jsem ještě nezkoušela. Oslovuji klienty, o kterých vím, že jsou slušní, nechtějí zneužívat pojištění pro sebe, ale chtějí mít vyřešeno povinné ručení s vyššími limity za přijatelnou cenu.

  3. Líbí se jim, že pokud nebudou bourat, tak se jim pojistné sníží bez toho, abychom cokoliv řešili. Dále je obvykle zaujme, že můžou odejít kdykoli chtějí a nemusejí čekat na výročí smlouvy.

  4. V domácnosti máme zatím 3 smlouvy a do budoucna chci u PKP pojistit všechna naše auta. Navíc cca do 1 roku mi sbíráním bodů PKP zaplatí všechna povinné ručení, která doma máme, takže i toto je motivace. Další je úbytek zbytečné administrativy každý rok při přepočtech.

Miroslav Chvátal (M1)
16 doporučených členů PKP, 11 smluv, 108 BJ

  1. Z klientského pohledu jsem se rozhodl PKP svým klientům doporučit kvůli jednoduchosti sjednání, záruce plnění v případě škody respektive pojistným podmínkám a ceně pojistného. Z obchodního pohledu mě pochopitelně navíc zajímá i BJ ohodnocení, opět jednoduchost sjednání (žádné papíry) plus pomoc call centra PKP při sjednání, provizní ohodnocení a s ním související pasivní příjem a v neposlední řadě akciový program.

  2. PKP jsem automaticky zařadil do servisu a řeším ji plynule u všech svých klientů. Nerozlišuji je.

  3. Klienti bývají k PKP nedůvěřiví, ale zaujala je filozofie a pochopitelně i cena za „nutné“ majetkové pojištění.

  4. Zatím jsem si pro sebe u PKP sjednal domácnost, odpovědnost a cestovní pojištění. Udělal jsem to hlavně z principu a u odpovědnosti a cestovního pojištění i kvůli limitům.
8

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: