Pojišťovna Triglav v portfoliu Partners
Lada Kičmerová | 2. 3. 2010 | Vstoupit do diskuze
"Nabízíme jako jedna z mála pojišťoven produkty povinného ručení a havarijního pojištění bez segmentace podle velikosti bydliště, pohlaví řidiče či jiných kritérií," říká generální ředitel pojišťovny Triglav Petr BANÝ.
Novým obchodním partnerem Partners se v lednu stala pojišťovna Triglav. Proč je pro vás tato spolupráce zajímavá?
Společnost Partners dnes rozhodně patří mezi nejvíce „viditelné“ zprostředkovatelské skupiny v ČR. Profiluje se jako společnost, která stojí na straně klientů. Tento postoj je nám blízký a spolupráci považujeme pro oba subjekty za krok správným směrem.
Jak se pojišťovna Triglav odlišuje od své konkurence? Co jsou vaše silné stránky?
Triglav pojišťovna, a.s. patří na pojistném trhu ČR mezi „menší hráče“, avšak se zázemím nadnárodní korporace! V tomto spojení vidíme jednu z hlavních předností naší společnosti. Nejsme zkostnatělí, vyznáváme osobní přístup a hledáme individuální řešení. Máme za sebou velkou finanční sílu a více než 100 let zkušeností mateřské společnosti Zavarovalnica Triglav ve Slovinsku a Skupiny Triglav v Evropě.
Produktově jsme schopni v neživotním pojištění nabídnout srovnatelnou škálu produktů jako větší hráči na tuzemském trhu. Naší ambicí však je být flexibilnější.
Pro poradenskou síť Partners jsou zajímavé především produkty určené pro pojištění aut – tedy povinné ručení, havarijní pojištěni. Jaké jsou jejich hlavní charakteristiky?
Velkou výhodou našich produktů jsou jednoduchost a srozumitelnost. Snažíme se, aby naše produkty byly „čitelné“. Z tohoto důvodu nabízíme jako jedna z mála pojišťoven kvalitní produkty povinného ručení a havarijního pojištění bez segmentace podle velikosti bydliště, pohlaví řidiče či jiných kritérií. Všechny sazby povinného ručení, včetně všech bonusových úrovní, jsme schopni zmínit na jedné straně formátu A4. Klientům navíc nabízíme 60% bonus za bezeškodní průběh už po 84 měsících bezeškodného průběhu, jedinečné nadstandardní asistenční služby v rámci ČR i celé Evropy již v základě s možností připojištění i pro případy poskytnutí asistenční služby v případě poruchy vozidla.
Na jaké další originální a zajímavé produkty se mohou poradci Partners v portfoliu Triglavu těšit?
Jednou z našich priorit je prodej „neautových“ produktů. V nabídce máme například občanské pojištění nemovitostí s asistenční službou, což stále není standardem českého pojistného trhu. Máme rovněž kvalitní úrazové a cestovní pojištění. Jinými slovy nabízíme produkty, které jsou pro klienty společnosti Partners velmi zajímavé.
Jakou formou bude probíhat zaškolování poradců? Plánujete něco speciálního?
Zakládáme si na osobním přístupu, takže i v případě zaškolování poradců přijdeme s něčím na míru.
Na koho se mohou poradci Partners obracet s dotazy? Kdo je v Triglav pojišťovně jejich „nejdůležitějším kontaktem?“
Triglav pojišťovna, a.s. má v ČR osm poboček, které nazýváme oblastní agentury. Vedoucí agentur a jejich zástupci jsou klíčové kontaktní osoby pro danou oblast. Samozřejmě je možné se obrátit i na regionální obchodní ředitele.
Jaké jsou plány a cíle společnosti v roce 2010?
V současné době se pohybuje náš tržní podíl na neživotním pojistném trhu na úrovni jednoho procenta. Naším cílem je tento podíl zvýšit. Věřím, že se nám to i s pomocí společnosti Partners podaří.
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi