Kooperativa: nový obchodní partner
Lada Kičmerová | 19. 4. 2010 | Vstoupit do diskuze
"Když přijde krize, je pojištění ještě potřebnější než dříve. Dnes má málokdo takovou finanční rezervu, aby mohl pojištění ignorovat a spoléhat jen na své vlastní síly," říká Hana MACHAČOVÁ, členka představenstva pojišťovny Kooperativa.
Novým obchodním partnerem Partners se stala pojišťovna Kooperativa. Proč je pro vás tato spolupráce důležitá?
Je přirozené, když druhá největší pojišťovna na trhu a jedna z nejvýznamnějších poradenských sítí k sobě najdou cestu. Nepochybuji, že spolupráce přinese ovoce oběma stranám. I proto, že máme společnou snahu být především na straně klienta.
Kooperativa se nikdy netajila tím, že základem našeho podnikání je poskytnout zákazníkům ty nejlepší produkty a služby a nabídnout jim rovněž perfektní servis. Máme tedy všechny předpoklady pro spolupráci, protože naše vize mají k celkové proklientské strategii Parners velmi blízko.
Jak se Kooperativa odlišuje od své konkurence? Co jsou vaše silné stránky?
Kromě finanční síly, dobrého jména a celkového významu Kooperativy na finančním trhu v ČR, bych za naše silné stránky označila především kvalitní produkty a kvalitní služby. Vždy říkáme otevřeně, že nechceme být nejlevnější pojišťovnou, ale nejlepší pojišťovnou v oblasti služeb.
Kvalita a rychlost servisu pro klienty je a bude alfou a omegou našeho úspěchu, přičemž velkou důležitost rovněž přikládáme komunikaci a vstřícnému přístupu ke klientům. To potvrzuje přes dva miliony spokojených klientů, kteří dlouhodobě využívají našich služeb.
Zajímavé budou pro poradce Partners zřejmě produkty neživotního pojištění, ať již jde o pojištění aut, pojištění majetku občanů nebo pojištění podnikatelských a průmyslových rizik. Který byste zdůraznila a proč?
Špičkové produkty Kooperativy budou určitě zpestřením a doplněním portfolia společnosti Partners. Jsem přesvědčena, že jak v oblasti pojištění majetku tak vozidel jsme své téměř 20leté zkušenosti přetavili v mimořádné produkty s nejširším pojistným krytím. Ať už jde o pojištění domácnosti, domů, bytů či povinné ručení a havarijní pojištění nebo univerzální pojištění vozidel Global, dbáme vždy na to, aby produkty byly srozumitelné a aby klient za zaplacené pojistné dostal maximální přidanou hodnotu a ještě něco navíc.
Kooperativa umožňuje pojistit i profesionální fotbalisty a hokejisty – je o toto zájem?
Určitě můžeme bez nějaké velké nadsázky říci, že Kooperativa dokáže pojistit prakticky cokoli. Výhodou je v tomto směru samozřejmě i expertní zázemí největšího středo- a východoevropského pojišťovacího koncernu Vienna Insurance Group, jehož jsme součástí. Umíme tedy pojistit i profesionální sportovce. Přestože se nejedná o běžné pojištění, zájem samozřejmě zaznamenáváme.
Předností Kooperativy je i široké portfolio pojištění odpovědnosti. Můžete k tomu říci něco více?
K tomu snad lze říci tolik, že odpovědnost je třeba nepodceňovat a mnoho lidí i firem si to u nás čím dál více uvědomuje. Nejde přece jen o škody způsobené vozidlem, což je nejznámější odpovědnostní pojištění, neboli povinné ručení. Lidé jsou zodpovědní i v běžném životě za sebe, své děti, psi, firmy pak za své výrobky a vůbec veškerou činnost, kterou provozují.
Rostoucí roli odpovědnostních škod, z nich vyplývajících sporů a následků si velmi silně uvědomujeme a tyto typy pojištění jsou nedílnou součástí naší nabídky produktů. Osobně si myslím, že odpovědnostní pojistky budou stále důležitější součástí pojistného trhu a očekávám jejich velký rozvoj.
Jakou formou bude probíhat zaškolování poradců? Plánujete něco speciálního?
Zaškolování bude probíhat vždy po individuální dohodě a budeme se snažit ho co nejvíce přizpůsobit požadavkům Partners, speciální školící akce budou konzultovány s vedením společnosti tak, aby byly v souladu s vizemi společnosti Partners.
Na koho se mohou poradci Partners obracet s dotazy? Kdo bude v Kooperativě jejich „nejdůležitějším kontaktem?“
Významným partnerům poskytujeme propracovaný systém podpory, kterou zajišťuje tým Richarda Procházky. O konkrétní partnery se vždy stará odpovědný manažer, v případě Partners jím bude Lucie Procházková. Metodickou podporu dále poskytují Gabriela Odehnalová (životní pojištění), Stanislava Killichová (pojištění podnikatelů), Jiří Musil (pojištění majetku) a Jana Janová (pojištění motorových vozidel). Samozřejmostí je pak regionální podpora na agenturách Kooperativy.
Jaké jsou plány a cíle Kooperativy v roce 2010?
Začnu trochu zeširoka, protože finanční trh dnes do značné míry determinují obecné těžkosti spojené s celosvětovou krizí. Jsem ráda, že klienti se chovají zodpovědně i v takových dobách a přes finančních těžkostí lidé ani firmy pojištění ve větší míře neruší. Je to logické, protože když přijde krize, je obecně pojištění ještě potřebnější než dříve. Pojištění chrání mě, moji rodinu a majetek proti rizikům, které život přináší a jeho role naopak v krizi roste. Dnes má málokdo – ať už firma, rodina či jednotlivec – takovou finanční rezervu, aby mohl pojištění ignorovat a spoléhat jen na své vlastní síly, když se něco stane.
Kooperativa loni navzdory krizi udržela růstovou trajektorii v předepsaném pojistném i v zisku a stejné plány máme i pro letošní rok. Stále tedy pracujeme na zkvalitnění produktů a služeb pro naše klienty, a to i v obchodní oblasti. Naším cílem je spolupracovat jen s těmi nejkvalitnějšími poradci na trhu, kteří budou naši snahu podporovat. Z toho důvodu přikládáme spolupráci s Partners značný význam.
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi