Petr Borkovec mezi nejvlivnějšími osobnostmi českého LinkedInu
2. 4. 2025 | Vstoupit do diskuze
Sociální sítě jsou už nedílnou součástí našich virtuálních životů, soukromých i profesních. Zpravodajský portál CzechCrunch ve spolupráci s agenturou Future Sales sestavil žebříček 30 osobností s největším dosahem na české síti LinkedIn v roce 2024. Je mezi nimi také spoluzakladatel Partners Petr Borkovec.

Ve Future Sales zanalyzovali přes jedenáct tisíc unikátních profilů. Jednotlivé osobnosti jsou v žebříčku řazeni podle impresí, respektive počtu zobrazení jejich příspěvků, což vyjadřuje i jejich vliv. Počet zobrazení příspěvků se přitom počítá z pohledu šesti základních kritérií: počet sledujících, počet pozitivních reakcí u příspěvků, frekvence příspěvků, délka textu, formát postů a den publikování.
Nejvyšší kumulativní počet zobrazení měl na českém LinkedInu v roce 2024 Klaus Zellmer, předseda představenstva Škoda Auto, na dalších místech se umístili Petr Borkovec ze skupiny Partners, Tomáš Čupr z Rohlíku, Josef José Kadlec z GoodCallu a Jana Jáčová z UOL Účetnictví. V první desítce jsou také Tomáš Vala ze Sika, Martin Cígler ze Seyforu, Jiří Pech z PKV, Jan Juchelka z Komerční banky a Tomáš Salomon z České Spořitelny.
Čím na sociální síti poutá spolumajitel Partners a šéf Partners Banky? „Jestli někdo na českém LinkedIn umí rýpnout do vosího hnízda a rozproudit diskuzi, pak je to Petr Borkovec. Pod svými příspěvky má největší počet komentářů v TOP 10. Jeho obsah rozhodně není ten graficky ‚nejdokonalejší‘, ale na této síti to není třeba. Je hlavně autentický, plný osobních názorů, dat a trendů,“ komentuje Jiří Jambor z Future Sales.
Borkovcovo působení na sítích má přitom i další efekty, o kterých jsme mluvili v nedávném velkém rozhovoru spolu s ním a jeho parťákem Radimem Lukešem. Ten byl původně proti, aby byl Borkovec na LinkedInu tak aktivní, ale nakonec se s tím smířil. Důvod? „Měl jsem to Petrovi za zlé, protože se vyjadřoval ke všemu, i k politice. A myslel jsem si, že to bude zbytečné a ke škodě. Nicméně v momentě, kdy Petr začal psát o našem holdingu a bankovnictví obecně, se k nám začali hlásit parádní lidé, které bychom jinak vůbec nedostali. Tohle by přes agentury nebo inzeráty asi nešlo. A tak jsme vlastně náš holding postavili i díky sociálním sítím, které si Petr získal svou otevřeností,“ popsal.
Celý článek najdete ZDE.

Zdroj: CC.cz, foto archiv Partners
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi