Rebranding poboček v plném proudu
Zuzana Fendrychová | 21. 6. 2024 | Vstoupit do diskuze
Na 100 Partners Marketů se v tomto roce mění na pobočky první poradenské Partners Banky. 67 míst už celým procesem prošlo, zbývající část splňující všechny nutné podmínky rebrandingu by se měla nového loga dočkat už v příštích týdnech.
„Ještě jsou některé pobočky, jimž stále chybí některé detaily, aby se mohly stát pobočkou Partners Banky,“ říká Nela Hamouzová, která v marketingu proces rebrandingu koordinuje. Jejím hlavním parťákem je za franšízový tým Jan Chlumský. „Pokud se budeme bavit o těch, kdo všechny předpoklady splňují, tak si troufnu říct, že do poloviny července bude zbývajících 27 poboček hotových.“
Takový plán je nyní realizovatelný, protože nově s rebrandingem pomáhá i firma Koncept 6. „Jejich úkolem je brandovat primárně nově vzniklé pobočky, abychom celý proces urychlili a mohli se soustředit souběžně i na stávající pobočky,“ představuje Nela čerstvou posilu.
Některé realizace hotových poboček si prohlídněte níže.
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi