Chceme najít pracovní uplatnění každému, vzkazuje nově otevřený mladoboleslavský Partners Market

Zuzana Fendrychová | 9. 10. 2023 | Vstoupit do diskuze

Ředitelka Markéta Svobodová (D1) otevřela v září v Mladé Boleslavi nový Partners Market také proto, aby dokázala zájemcům o práci nabídnout i možnost klasického úvazku. „Nábor je něco, co mě baví a jsem v tom silná, miluju práci s lidmi, posouvat je, hledat jejich hranice. A mrzelo mě, že lidi, kteří třeba zatím nemají tak velké ambice na podnikání, jsme museli odmítat,“ vysvětluje Markéta svůj hlavní motiv.

Chceme najít pracovní uplatnění každému, vzkazuje nově otevřený mladoboleslavský Partners Market

„Pro síť je to zároveň výhodné v tom, že má vlastní spřátelenou pobočku, která poskytuje pro klienty kvalitní servis poradců ze sítě; například hypotéky, neživotní pojištění, ale i jako budoucí Partners Banka. Lidem v síti pak zbývá více času na budování vlastních firem, nábor, zapracování nováčků, zároveň tím netrpí kvalita poskytované služby klientovi. Že pobočky PM fungují velmi dobře ekonomicky, vidím už po pár měsících. I když se teprve pobočka rozkoukává, náboruje, staví tým, je v zisku hned od počátku. A to jedeme opravdu zatím velmi pomalým tempem,“ dodává Markéta Svobodová, která si našla ve vzácných volných chvílích čas na zodpovězení několika dalších otázek.

Markéto, jak náročná byla příprava nového Partners Marketu a podle čeho jste vybírala lokalitu?

Vhledem k tomu, že Mladá Boleslav je poměrně malé město, hledala jsem lokalitu co nejvíce vzdálenou od prvního místního PM a vybírali jsme také podle parkoviště, protože i tento komfort pro klienty je pro nás velmi důležitý. Přípravy byly náročné, prostory jsme celé museli zrekonstruovat a práce trvaly zhruba půl roku, ale stálo to za to.

Na jaké služby a produkty se chcete zaměřit nejvíce?

Jsem v Partners 11 let a celou dobu dělám já včetně celého týmu stále stejnou službu pro klienty, a to učinit je finanční gramotnosti. A díky tomu vychováváme ekonomicky silné jednotlivce a rodiny. S tím souvisí i dětský koutek, převážná většina našich klientů rodiny má anebo mít bude. A je to příjemné pro rodiče, kteří mají pak klid na řešení finančních záležitostí.

Vnímáte z trhu, že se mění postoj lidí k finančnímu poradenství?

Postoj lidí k finančnímu trhu a osobním financím se mění neustále k lepšímu, a to z několika důvodů, vypíchla bych dva. Zaprvé licence zvýšily profesionalitu lidí a subjektů působících na finančním trhu a zároveň Češi přicházejí na to, že služba finančního plánování, starost o kladný rodinný rozpočet a tvorba aktiv je už dnes vlastně tak důležitá služba, že bez ní v budoucnu nebudou mít vlastní bydlení nebo plnohodnotnou rentu. 

S jakými finančními otázkami za vámi v současnosti lidé nejvíce chodí?

Máme kmen zhruba 500 klientů a poptávka je úplně největší po tom, abychom jim pomohli s přehledem o tom, kde a co na trhu mají, proč to mají, a hlavně, co jim to přinese a k čemu jim to bude sloužit. Ať jsou to investice pro děti, pro ně samotné na stáří či k financování a tvorbě rezerv na vlastní bydlení nebo životní či neživotní pojištění.

Jaké máte cíle a plány řekněme pro první rok, dva?

Pro mě jako ředitelku ze sítě je cíl jasný – mít vlastní Partners Market, který aktivně spravuje celý můj klientský kmen, do 2 let má vybudovaný vlastní kmen o dalších 500 klientech, na pobočce funguje 6 KFF, 2 asistentky a 1 hypotéční specialista a obrat pobočky je 5.000 BJ.

Přejeme Markétě a celému jejímu týmu hodně štěstí při plnění cílů a spousty spokojených klientů.


 

1

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: