Nejlepší servisní pobočka 2022

Zuzana Fendrychová | 21. 8. 2023 | Vstoupit do diskuze

Co je nutné k tomu, aby se pobočka stala suverénně nejlepší z pohledu péče o klienty? Jak musela v neklidné době upravit svůj chod po ekonomické stránce? Podrobný pohled do chodu a čísel Partners Marketu Kyjov, který trpělivostí a dlouhodobou spoluprací se sítí získal na výroční konferenci ve Zlíně první místo v kategorii Nejlepší servisní pobočka 2022, poskytl redakci franšízant Kamil Masný. Prozradil například, co se skrývá pod označením „mrtvý tým“.

Nejlepší servisní pobočka 2022

Vloni jste zaznamenali téměř 33 tisíc BJ, jak náročné bylo dopracovat se na tak vysoké číslo v ekonomicky nezvyklé době?

33 tisíc BJ bylo v režimu Franšíza servisuje, tedy kvalitní servis a spolupráce s poradci či poradenskou kanceláří ve struktuře. Dalších 20 tisíc BJ jsme přidali v nové produkci. Zmíněných 33 tisíc BJ je o dlouhodobém trpělivém procesu navazování spolupráce se sítí a své klienty nám svěří právě poradci, manažeři či přímo celé struktury ve chvíli, kdy nám mohou plně důvěřovat, a to je to zásadní, o co se již roky snažíme. Častá komunikace, osobní kontakt, kvalitní servis a informovanost lidí, se kterými spolupracujeme. Dále pracujeme s našimi koncipienty na tom, aby měli svou konkurenční výhodu, tedy např. naprostý profík zabývající se hypotečními úvěry, skvěle proškolený servisní specialista anebo tým neživotních specialistek (v našem hantecu „mrtvý tým“) s přidanou hodnotou služby pro klienty.

Smluv jste uzavřeli bezmála 1800. O jaké produkty a služby měli klienti největší zájem a přicházeli s prosbami spíše sami, nebo jste je museli naopak přemlouvat?

1800 jich bylo ve zmíněném režimu Franšíza servisuje, dalších 650 ve své produkci. Ve vlastní produkci to je v podstatě stejný počet kusů hypoték, rizikového pojištění a o něco více investic s velkým přispěním majetkového pojištění a penzí. V režimu Franšíza servisuje je zdaleka největší číslo smluv majetkového pojištění, opět doplněno o hypoteční úvěry, rizikové pojištění, penze a investice, ty jsme například zdvojnásobili oproti roku 2021.

Ve spolupráci s poradci se maximálně snažíme o plnou komplexnost portfolií klientů, tedy i když realizujeme třeba jen pojištění auta, díváme se, zda klient má vyřešené všechny oblasti svého finančního života anebo je zde potenciál k dalšímu servisu. A ten buď doporučíme jeho hlavnímu poradci anebo se souhlasem poradce zmíněný servis vyřešíme sami.

Je současná doba pro pobočky více náročná z pohledu řízení, plánování produktové nabídky či obchodní strategie?

Současná doba je náročnější převážně po výdajové, tedy nákladové stránce. Jelikož jsme pobočku měli ještě za starého designu, provedli jsme letos kompletní rekonstrukci, ať jsme plně připraveni na rozjezd banky. Dále se za poslední roky výrazně zvyšují platby na provoz, proto i naše obchodní strategie je čím dál více směřována na vlastní produkci, na doporučení a získávání nových klientů s komplexní péčí, rosteme i počtem spolupracovníků.

Troufám si říci, že jsme za poslední dva roky vybudovali velmi kvalitní tým neživotních specialistek, dále jsme hrdi na to, že máme v týmu top koncipienty z celé republiky, kdy dokonce jeden z nich i přes tuto nepříznivou situaci na hypotečním trhu stále vykazuje velmi slušná čísla v úvěrech a plní cíle mnoha rodin o vlastním bydlení. Zvýšili jsme zaměření na segment pojištění, penzí a větším počtem smluv nám rostou u klientů i pravidelné investice.

Z mnoha stran slýchám, že úspěch je založen na kvalitách týmu. Jak hledáte nové, schopné lidi, co mají elán pracovat ve financích?

V prvé řadě si přesně definujeme pozici, na kterou nového člověka hledáme, a popis práce, kterou bude dělat. Dále si řekneme, jakého spolupracovníka chceme, co vše mu můžeme nabídnout a začneme hledat přes různé zdroje. I fluktuace je běžná věc, takže hledáme, měníme, zavádíme, dokud se nám daná pozice neobsadí. Inzerce se nám nikdy neosvědčila, takže pro nás nejlepší zdroj jsou osobní kontakty a případná další doporučení z nich vyplývající.

Je něco, o čem v současnosti přemýšlíte a chcete uvést do praxe?

Pro nás je momentálně nejaktuálnější téma zvýšení a růst vlastní produkce a kvalitní reference od našich stávajících klientů.

Co nejzajímavějšího z programu výroční konference ve vás stále rezonuje?

Vozík se zmrzlinou a rozhovor s Václavem Staňkem, zakladatelem Vasky.

Děkujeme za rozhovor a ať se daří i letos. 

  

 

1

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: