Nová televizní kampaň startuje!

Lada Kičmerová | 8. 3. 2012 | Vstoupit do diskuze – 4 komentáře

A bude to doslova bomba, takže si nenechte nové TV spoty Partners ujít! Kampaň, kterou režíroval Petr Čtvrtníček, poběží na TV Prima.

Do letošní kampaně jsme chtěli jednoduchou myšlenku, vtip a nadsázku. Na jednoduchou, ale zásadní myšlenku jsme přišli během loňského marketingového průzkumu. Během něj opakovaně dotazovaní říkali, že mají pocit, že finanční poradenství prostě „není pro ně.“ Jakmile jsme jim podstatu službu vysvětlili, jeden pán začal pokyvovat a prohlásil: „No je fakt, že auto si také neopravuji sám...“

A právě od této úvahy jsme se odrazili. Když jde o zdraví, bezpečí nebo rodinu, považujeme za naprosto samozřejmé obrátit se na odborníka – ať už je to lékař, právník nebo opravář. S financemi je to naprosto stejné. Jde o hodně, a proto by do oblasti financí lidé neměli „fušovat“ samo, ale obrátit se na odborníka. A tím jsou Partners.

K základní myšlence jsme chtěli přidat vtip, o což se bez problému postaral Petr Čtvrtníček v roli režiséra. Známý autor České sody je také úspěšným tvůrcem mnoha reklamních kampaní a náš koncept ho nadchl. Hned začal vymýšlet nové humorné situace, které by diváky pobavily a zároveň jim předaly základní myšlenku kampaně. Ne náhodou jsme jeden z Petrových konceptů nakonec natočili.

Petr Čtvrtníček při natáčení spotu Partners

No, a když jsme sehnali i výborného hlavního hrdinu spotů, typického českého Brouka Pytlíka, co si „všechno radši dělá sám,“ mohli jsme vyrazit do studia. Tímto hercem je Lukáš Bech, herec neprofesionál, který se ovšem proslavil v dětské roli úžasného Létajícího Čestmíra. Lukáš zvládl svou roli naprosto perfektně.

Nebudu vás dále napínat, podívejte se na výsledek. Jsou jím tři dvacetivteřinové spoty, chirurg, parašutista a pyrotechnik, které televize Prima poprvé odvysílá dnes, ve středu 8. Března, v den výroční konference Partners. To není náhoda! Dívat se můžete například v exkluzivním prime time před hlavní zpravodajskou relací v 18:50.

A nebo tady...

 Spot chirurg

Spot pyrotechnik

Spot parašutista

Již brzy vám v dalším článku prozradíme, co všechno jsme ve studiu ještě natočili, jaká jsou virální videa ke kampani, jak probíhala „akce“ ve studiu a jakým způsobem naši letošní kampaň využijeme i na webu, v on-line kampani, v materiálech nebo na pobočkách. Ale to zase příště ;)

411

Komentáře

Celkem 4 komentáře v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: