Simplea jde s kampaní na trh

21. 11. 2022 | Vstoupit do diskuze

Simplea nám roste pod rukama a je už natolik velká, abychom o ní dali vědět světu. A tak jsme spustili kampaň. Nejprve bannerovou v onlinu, na niž koncem listopadu naváže kampaň televizní. Pokud jste ji ještě neviděli, přinášíme vám drobnou ochutnávku.

Simplea jde s kampaní na trh

My ve skupině už víme, jak skvělá Simplea je. Naši klienti také. Teď ale nastala chvíle, aby to zjistili i ostatní. Proto jsme na podzim odstartovali online kampaň a během listopadu budeme pokračovat v televizi. Až do února.

Simplea má unikátní propozici a tu chceme lidem představit. Poukazujeme na největší nešvar, jaký lidé u pojištění silně vnímají, a to výmluvy a nesmyslné výjimky. Nyní je tu pojišťovna, která to dělá jinak. A ukazujeme to na příkladu dvou hlavních důvodů, proč mít životní pojištění – ochrana rodiny a střechy nad hlavou v případě výpadku příjmu.

A nově lze životní pojištění Simplea sjednat plně online. „Online sjednání má sice specifickou a užší cílovou skupinu, ale podtrhuje image Simplea jako jednoduché, moderní, fintechové pojišťovny,“ vysvětluje Robert Chmelař, šéf marketingu.

Pes s ukousnutou nohou

S kůží na trh jdeme se třemi spoty a dvěma sponzorskými vzkazy. Zůstáváme věrni originálnímu kreslenému stylu s rozpoznatelnými ilustracemi. Žádná fotobanka, žádná image zkostnatělých institucí, což nám dovoluje ukázat víc. „Můžeme klidně hrdiny zabít, ale pak je oživíme. Jsme přeci sympaťáci. A protože si ten divný kreslený pes s ukousnutou nohou získal oblibu a pozornost, tak jsme z něj udělali hrdinu,“ směje se Robert.  

Kampaň vznikla částečně u nás na marketingu, částečně s agenturou McCann. Ilustrace již tradičně navrhla Anna Philippova a rozhýbali je v animačním studiu Kovofilm. Hlas, štěkot psa a všechny další zvuky a citoslovce v reklamě namluvil, naštěkal, nabzučel a nakvílel Oldřich Hajlich ve studiu NAPA Records.

Spoty můžete sledovat od 28. listopadu do 28. února převážně na stanicích skupiny Prima. V předvánočním období začneme nejprve 30vteřinovým spotem „vosy“, následovaným sponzorskými vzkazy „vosy“ a „lavina“. Po Štědrém dnu se vrátíme s 20sekundovou „lavinou“ a „medvědem“. Dejte nám vědět, jak se vám líbí!

4

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: