Simplea jde s kampaní na trh
21. 11. 2022 | Vstoupit do diskuze
Simplea nám roste pod rukama a je už natolik velká, abychom o ní dali vědět světu. A tak jsme spustili kampaň. Nejprve bannerovou v onlinu, na niž koncem listopadu naváže kampaň televizní. Pokud jste ji ještě neviděli, přinášíme vám drobnou ochutnávku.

My ve skupině už víme, jak skvělá Simplea je. Naši klienti také. Teď ale nastala chvíle, aby to zjistili i ostatní. Proto jsme na podzim odstartovali online kampaň a během listopadu budeme pokračovat v televizi. Až do února.
Simplea má unikátní propozici a tu chceme lidem představit. Poukazujeme na největší nešvar, jaký lidé u pojištění silně vnímají, a to výmluvy a nesmyslné výjimky. Nyní je tu pojišťovna, která to dělá jinak. A ukazujeme to na příkladu dvou hlavních důvodů, proč mít životní pojištění – ochrana rodiny a střechy nad hlavou v případě výpadku příjmu.
A nově lze životní pojištění Simplea sjednat plně online. „Online sjednání má sice specifickou a užší cílovou skupinu, ale podtrhuje image Simplea jako jednoduché, moderní, fintechové pojišťovny,“ vysvětluje Robert Chmelař, šéf marketingu.
Pes s ukousnutou nohou
S kůží na trh jdeme se třemi spoty a dvěma sponzorskými vzkazy. Zůstáváme věrni originálnímu kreslenému stylu s rozpoznatelnými ilustracemi. Žádná fotobanka, žádná image zkostnatělých institucí, což nám dovoluje ukázat víc. „Můžeme klidně hrdiny zabít, ale pak je oživíme. Jsme přeci sympaťáci. A protože si ten divný kreslený pes s ukousnutou nohou získal oblibu a pozornost, tak jsme z něj udělali hrdinu,“ směje se Robert.
Kampaň vznikla částečně u nás na marketingu, částečně s agenturou McCann. Ilustrace již tradičně navrhla Anna Philippova a rozhýbali je v animačním studiu Kovofilm. Hlas, štěkot psa a všechny další zvuky a citoslovce v reklamě namluvil, naštěkal, nabzučel a nakvílel Oldřich Hajlich ve studiu NAPA Records.
Spoty můžete sledovat od 28. listopadu do 28. února převážně na stanicích skupiny Prima. V předvánočním období začneme nejprve 30vteřinovým spotem „vosy“, následovaným sponzorskými vzkazy „vosy“ a „lavina“. Po Štědrém dnu se vrátíme s 20sekundovou „lavinou“ a „medvědem“. Dejte nám vědět, jak se vám líbí!
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi