PARTNERS OFFICE: POMOCNÍK S VAŠÍM BYZNYSEM

Tereza Manda | 25. 12. 2021 | Vstoupit do diskuze

Zefektivnění práce s klientskou databází, zjednodušení manažerské práce, lepší organizace pobočky nebo řízení projektů? To vše vám nabízí nástroj vyvíjený pro Partners na míru. Pojďme si jej detailně představit, protože jeho správné pochopení a používání jsou klíčem vašeho úspěšného byznysu!

PARTNERS OFFICE: POMOCNÍK S VAŠÍM BYZNYSEM

Než jsem na jaře 2021 převzala záštitu nad projektem Partners Office (PO), čekal mě na klientském servise zdánlivě jasný cíl – mít ve FiPu aktuální, komplexní a zejména kvalitní data o vašich interakcích s klienty, z nichž i my jako centrála čerpáme při tvorbě kampaní na podporu servisu. Vše je propojené se vším, a tak se z tohoto užšího cíle nakonec vyvinul větší projekt, který mě dostal až k Partners Office. Ten nám totiž nabízí unikátní propojení s FiPem a automaticky propisuje výsledky jednání s vašimi klienty do deníku klienta.

Abychom výše zmíněného dosáhli, neustále funkcionality Partners Office ladíme, doplňujeme o nástroje ke zjednodušení a zefektivnění vaší práce. V neposlední řadě jsme oživili i program vzdělávání k PO. Na tom všem spolupracuji s poskytovatelem PO, ale také s vámi, a to díky vašim podnětům a zpětným vazbám. Mou snahou je posunout PO do bodu, kdy vy sami budete chtít tento nástroj používat pávě proto, že vám pomáhá s byznysovým workflow.

Přestože existují vyhlídky na nový interní systém, je to stále hudba vzdálené budoucnosti, a tak pojďme pracovat s tím nejlepším, co máme k dispozici dnes. Během posledního roku se mnohé vylepšilo a přidalo se několik opravdu super funkcionalit!

Novinky posledního roku

Automatické potvrzení schůzky
Velkým ulehčením práce s administrativou jsou bezesporu automatické SMS a e-maily s potvrzením schůzky nebo jejím připomenutím 1–2 dny před termínem. Od léta, kdy se tato vychytávka do PO přidala, se stala velmi oblíbenou a hojně využívanou. Za první tři měsíce od spuštění jste svým klientům tímto způsobem poslali přes 1000 SMS a téměř 1500 e-mailových automatických potvrzení/připomínek.

Propojení se ZOOM
Úplnou peckou je pak spojení těchto automatických oznámení s aplikací ZOOM. Díky integraci účtu ZOOM.us do Partners Office můžete generovat odkazy na online události přímo z kalendáře. Váš klient pak najde odkaz na online schůzku přímo v e-mailovém potvrzení.

Projektové řízení v novém modulu Úkoly
Kompletně jsme přepracovali i koncept úkolů. Dnes je kompaktním nástrojem, který sleduje jak úkoly zadané, tak obdržené, připomíná a upozorňuje na deadliny. Jednotlivé úkoly jsou napojené na klienta i na řešitele, kteří mají plnění na starost. Stav rozpracování úkolu může zároveň vidět více lidí. Značným usnadněním práce a šetřením času je možnost vytvoření šablon jednotlivých projektů, které se opakují nejčastěji (např. hypotéka). Stačí jednou vytvořit šablonu s přednastavenými kroky a pak ji využívat pro různé klienty.

Nový modul Statistiky 2021
Statistiky vám pomáhají se zefektivněním vaší práce a času. Neustále máte k dispozici přehled o organizaci a struktuře svého vlastního času, individuálním výkonu či plnění nastavených cílů. Pokud jste manažer, vidíte také práci svých lidí v číslech a na základě toho můžete alokovat ty správné kolegy na správné činnosti, ve kterých vynikají, nebo se naopak zaměřit na oblasti, které je potřeba vylepšit. Statistiky je možné tvořit nad daty za jednotlivce/skupinu, nad aktivitami z kalendářů nebo nad kontakty pomocí štítků.

Mobilní aplikace
Upgradem prošla i mobilní aplikace. Kromě jiného umí např. rozpoznávat telefonní čísla vašich klientů a zobrazovat jejich jména při příchozích hovorech, i když je nemáte uložené v telefonu. Ať jste prostě kdekoli, s mobilní apkou jste pořád v obraze. Díky notifikacím vždy víte o nově příchozích leadech, o svém nadcházejícím programu nebo o pozvání či změně schůzky. 

Chat
Ve zkušebním provozu jsme nově spustili Chat. Pomůže vám s rychlejší komunikací v týmu, na pobočce nebo i s kolegy z jiných struktur. Můžete si v něm vytvářet různé uzavřené skupiny, v rámci nichž často něco řešíte nebo sdílíte.

Cyklus školení
Vzhledem ke spoustě úprav a nových nástrojů v Partners Office jsme opět rozjeli pravidelný cyklus školení. Každý druhý měsíc máte možnost přihlásit sebe nebo své kolegy v týmu na webinář pro začátečníky nebo pokročilé, termíny jsou vypsány v Manažeru seminářů i přímo v PO. Kromě toho si lze domluvit i individuální workshopy, kdy za vámi školitel přijede přímo na pobočku.

Pokud potřebujete akutně porozumět nějaké sekci nebo funkcionalitě, poslouží vám krátká videa na ELONu zaměřená na dílčí nástroje a funkce.

4

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: