Oslava 10 let nekončí… Co se děje na podzim?

Lucie Krejzová | 23. 10. 2017 | Vstoupit do diskuze

Deset let na trhu, to už něco znamená. Marketingově to vnímáme nejen jako důvod k velkolepé party, ale především jako vhodnou příležitost v komunikaci ke klientům i novým spolupracovníkům napříč všemi distribučními kanály. Chceme, aby se o nás vědělo! Vznikají nové propagační nástroje a oslava 10 let pokračuje. V průběhu podzimu přijde ještě několik překvapení.

Protože slavíme 10 let, v plánu bylo ukázat se na 10 místech. Neradi ale někoho odmítáme, zvlášť když se jedná o propagaci brandu v regionu, proto září a říjen jsou masakr. Celkem nás čeká více než 20 eventů. Rozdělili jsme je do dvou konceptů. V září jsme se zaměřili na eventy spojené s propagací našich poboček Partners marketů. Připojíme se ke slavnosti každého z měst, ať už pořádala dětský den, pivní slavnosti, nebo další obdobu akce, kdy se schází místní na náměstí a tráví čas společně ve městě. Na místě jsme měli vlastní stánek a celý pobočkový tým, který má k dispozici připravené mini dotazníky, dárečky a třeba i fotostěnu s polaroidem. Dotazník by měl v kolemjdoucích vyvolat zájem a pak už je na našich lidech, jak s tím budou pracovat dál.

Jdeme do škol, na letiště i do on-linu

Se začátkem zimního semestru jsme se svezli s prestižní akcí ISIC Tour, jež cílí na vysokoškoláky.  Dostali jsme se tak přímo do prostor škol, několikrát v Praze, pak v Brně, Hradci Králové či Ostravě a dalších městech. Zapojili jsme vždy silnou strukturu v daném místě a především manažery, kteří už s danou školou spolupracují. Prezentujeme se opět formou mini dotazníků a v případě náboru se zaměřujeme na téma podnikání vs. zaměstnání. Zároveň je přichystána 10× soutěž o krásné tyrkysové dárky.

Nejsou to ale jen eventy, které nás dnes zaměstnávají. Pro zpravodajský portál Aktuálně.cz připravujeme atraktivní sondu o finančních (ne)znalostech Čechů. Půjde o desetidílný seriál vzdělávacích videí, která se budou od října objevovat na serveru Centrum.cz. Formou ankety oslovíme celou českou populaci – od studentů přes pracující manažery, rodiny až pro seniory. Budeme chtít, aby nám odpověděli na jednoduché otázky, například „Kolik si spoříte na stáří?“ nebo „Jak byste naložili s darovanou tisícikorunou?“. Jejich názory bude ve studiu komentovat moderátor, který každý díl zakončí vysvětlením a naším doporučením. Součástí videí budou texty, které finanční téma popíšou ještě podrobněji. Ve všech videích se objeví také naše mediální hvězdy. Využívejte toho, co pro vás připravujeme.

Dělají, co milují. Díky Partners

Doposud toho také nebylo málo. Na jaře se nám povedla vysoká čtenost deseti příběhů našich klientů na Lidovkách.cz. Čtenáři Lidovek patří mezi vzdělané a bonitní klienty, o čemž nás přesvědčil i fakt, že velký ohlas vzbudily texty zaměřené na investice. V úspěšném tažení s klientskými příběhy jsme do konce léta pokračovali na prestižním zpravodajském portálu iDnes.cz, od podzimu se přesouváme na web Deník.cz, jehož čtenost je srovnatelná s iDnes.cz a je silný zejména v regionech.

Máte také zajímavý klientský příběh? Rádi ho na webu s vaším jménem zveřejníme. Pro vás jde o skvělou formu, jak dát vědět o svém podnikání. Ozvěte se na press@partners.cz

Slavili jsme na hradě

V květnu proběhla dvouměsíční billboardová kampaň na více než 1000 reklamních plochách v ČR. Kampaň nesla myšlenku: „Naši klienti šetří svůj čas, když své finance řeší s námi. A díky tomu mohou dělat to, co milují.“ Sdělením jsme podpořili brand, poděkovali klientům a informovali o tom, že jsme stabilní společnost působící na trhu už 10 let.

Čtrnáctého června, přesně deset let od dne zápisu vzniku společnosti Partners, proběhla slavnostní výroční konference společnosti, kterou jsme pořádali ve výjimečných prostorách Jízdárny Pražského hradu. Z ankety usuzujeme, že se akce podařila a večírek s koncertem na terase jste si pořádně užili. Už teď přemýšlíme nad příští konferencí a opět bude, na co se těšit.

Tyrkysové sociální sítě

Prakticky každý den se objevujeme v médiích a je škoda toho dále nevyužít. Začátkem léta jsme proto spustili novou microsite Partnersnews.cz, kde na jednom místě najdete všechny naše zajímavé články, a už nemusíte nic dohledávat. Informace ze světa hypoték, pojištění a investic jistě ocení také vaši klienti. Dejte jim o tom vědět. Využívejte také sekci „Můj byznys“, která se vám může hodit při náboru nováčků. Pokud preferujete sociální sítě, náš facebookový profil přináší každý den aktuální příspěvky. Chceme, aby našim klientům bylo jasné, kdo je skutečný profík v oblasti financí. Sledujte nejnovější trendy, držte s námi krok a sdílejte si na svůj profil, co vás zaujme. Chcete se přiblížit mladšímu publiku? Zkuste něco z našich postů na Instagramu. Nechte se inspirovat a svůj čas věnujte byznysu!

 

 


3

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: