Televizní a tisková kampaň 2010

Lada Kičmerová | 24. 3. 2010 | Vstoupit do diskuze

Vzdělávání, ztotožnění i vtip. Tak by se dalo shrnout poselství jarní reklamní kampaně, jejíž konkrétní podobu můžete právě nyní vidět v televizi i největších denících a časopisech.

Letos kampaň Partners usiluje o lepší vysvětlení podstaty finančního poradenství a její zosobnění. Pro tiskovou inzerci proto byly vybrány skutečné osobnosti z řad Partners.

11. března odstartovala letošní jarní část reklamní kampaně Partners. Před samotným sestavením a spuštěním kampaně proběhl rozsáhlý průzkum mezi cílovou skupinou společnosti. Dotazovaní odpovídali v panelových diskuzích na to, co si pod pojmem finanční poradenství představují a jaký typ kampaně by je pozitivně oslovil. Potvrdilo se to, co asi mnohé z vás nepřekvapí: podstata finančního poradenství zůstává pro většinovou společnost nejasná. Právě proto se letošní kampaň zaměřuje hlavně na edukaci a propojení pozitivních hodnot poradenství se značkou Partners.

Pro televizní kampaň byl využit spot režiséra F.A. Brabce z loňského roku, který je ale sestřihán do nové podoby, namluven novým textem a proložen vysvětlujícími hesly. Z průzkumu vyplynulo, že lidé chtějí vysvětlit, jak poradce Partners pracuje: tedy že v první fázi s klientem probere a zhodnotí jeho aktuální situaci, potřeby a cíle, a nenabízí mu hned pojistky, smlouvy atp. Hlas v televizním spotu proto říká: „Vždy respektujeme vaše potřeby a cíle. Spolehněte se na naši vysokou odbornost a my vám předložíme srozumitelné varianty řešení a společně vybereme tu optimální. Partners. Finanční poradenství jinak.“

Televiznímu spotu nechybí ani vtip, což dosvědčuje zejména záběr „osudové setkání“, který je doplněn komentářem: „Setkání s osudovou láskou vám nezaručíme. Ale ukážeme vám, na kolik Vás vyjde.“ Reklama se bude vysílat v průběhu března a dubna na programu ČT1, který je pro Partners z hlediska cílové skupiny nejzajímavější, a to například před Událostmi nebo Otázkami Václava Moravce.

Reklama v tisku

Vedle televize narazíte na reklamní kampaň i na stránkách velkých deníků a zpravodajských týdeníků. Cílem inzerce je opět vysvětlovat, získávat důvěru potenciálních klientů, seznamovat je se značkou Partners a usnadňovat vám tak vaši každodenní práci. V tiskové reklamě účinkují „skutečné tváře“ Partners: několik hodin ve společnosti profesionálního fotografa strávili ředitelé Petr Welsch nebo Kristina Žůrková, manažeři Petr Chodovský, Luděk Tkadlec a Tomáš Rufer. Všem tímto děkujeme za to, že si na focení našli čas, a za jejich nasazení. Pro kampaň nakonec byly vybrány nejpovedenější fotky Kristiny Žůrkové, Petra Chodovského a Petra Welsche.

Reklama je postavena na třech heslech: „Pomohu naplnit vaše životní cíle,“ „Srozumitelně odpovím na vaše finanční otázky“ a „Nabízím vám své odborné znalosti.“ Další text ilustruje otázky, na které může kvalitní finanční poradce svému klientovi odpovědět. 1 strany a 1 strany inzerátů se objeví na stránkách MF DNES, Lidových novin, Hospodářských novin, ale i Týdnu, Ekonomu nebo Respektu.

Vlastimil DIVOKÝ, David POKORNÝ

41

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: