Splnění vize podpořila centrála

Lada Kičmerová | 27. 5. 2009 | Vstoupit do diskuze

Splnili jsme si velký cíl,“ říká ZDENĚK PROCHÁZKA, v jehož režii bylo vybudováno klientské centrum Partners v Ostravě. S financováním projektu pomohla centrála Partners.

V čem se nové klientské centrum liší od těch v Praze a Brně a v čem se naopak podobá?

Liší se tím, že je to první KC přizpůsobené na zavedení bankovních služeb. Podobnost je určitě v provozních podmínkách a nabízených službách.

Jak probíhalo financování klientského centra?

Největší podíl měla na financovaní centrála formou grantu, které bych chtěl touto cestou ještě jednou poděkovat. Na zbylé části financování se podíleli kromě mé skupiny ještě skupiny Hanky Mordinské a Martina Cholewika s podporou našich manažerů.

Jak jste se k vybudování dalšího klientského centra dostal vy osobně?

Otevření vlastního KC byla jedna z mých vizí pro náš region a je to pro mě a mé spolupracovníky splnění jednoho velkého cíle.

Jak jste otevření centra oslavili?

Na otevření 7. května byli pozváni zástupci naší centrály, zástupci našich bankovních partnerů a manažeři působící v ostatních regionech z celé ČR. Pozvání také přijali naši životní partneři, protože je to pro nás všechny obrovský úspěch, kterého bychom bez nich nedosáhli. Věřím, že se všichni dobře bavili. Vrcholem bylo slavnostní přestřižení pásky s přípitkem a poděkováním.

Jaké jsou vaše představy o fungování klientského centra?

Klientské centrum by mělo sloužit hlavně pro styk s klientelou a v tomto duchu je i koncipováno. Do budoucna plánujeme zavedení bankovních služeb, což představuje doplnění kompletní palety služeb pro klienty.

Jaké jsou po prvních týdnech dojmy z běžného chodu klientského centra?

První dojmy jsou velmi pozitivní i přes některé počáteční drobné nedostatky. První klienti si prostor velmi pochvalovali pro jeho vzdušnost a kvalitu provedení.

Co váš projekt přinese vašemu regionu?

Hlavním přínosem by mělo být zpřístupnění a zviditelnění společnosti Partners a tím zlepšení dostupnosti naší komplexní služby a zvýhodněných podmínek široké veřejnosti.

Jaké jsou Vaše plány do budoucna?

Do budoucna mám v plánu pomoci mým manažerům s otevřením podobných projektů v dalších městech našeho regionu.

39

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: