Soutěž o roll up na míru!

Alexandra Simeonov | 12. 9. 2016 | Vstoupit do diskuze – 3 komentáře

Podělte se o tipy na úspěch! Dostanete nejen roll-up.

Máte zaručený recept, který ve vašem podnikání spolehlivě zabere? Pošlete ho dál a můžete nejen vyhrát dárek. Navíc se můžete inspirovat od ostatních. Startuje Petr Borkovec!

 

Motorem úspěšného podnikání je možnost spolehnout se na své spolupracovníky! Anebo je to skvělý servis klientům, které navíc odměním dárky? Ne, funguje jen tvrdá práce, kterou podpořím dalším vzděláním, mnoha schůzkami a každoroční akcí pro lidi z týmu i pro klienty.

Napište do diskuze pod článek, co se vám osvědčilo. Podělte se o svůj tip, který zaručeně otevírá cestu k novým klientům. Anebo takový, na který zaručeně slyší noví spolupracovníci, a dozvíte se, co funguje ostatním. Ty nejaktivnější odměníme roll-upem na míru, Na výber máte ze tří vizuálů, více informací ZDE

Pište do 18.9.2016:

  1. Nejvíce mi vůči klientovi fungovalo

  2. Nejlépe se mi při náboru osvědčilo

  3. Nejlepší dárek pro klienty z e-shopu

     

Tip Petra Borkovce:

Ad 1: Předvídat a chápat klientovy vnitřní otázky, obavy a bloky, aniž by je vyslovil a podle toho komunikovat a postupně odblokovávat. Jednou z cest je otázka na úvod: jak si představuje ideální službu od finančního poradce a následně si to s ním vysnít a dát si tak společnou vizi vzájemné dlouhodobě prospěšné spolupráce.

Ad 2: Vše klientovi vysvětlovat prostřednictvím zážitků a zkušeností.  Opakovaně zmiňovat, jak super službu a byznys dělám. Samozřejmě jen tak mimochodem.

Ad 3: Servisní složka a Partners hroch :)

 

A jaké jsou vaše tipy? Zajímají nás!

Odpovídejte v diskuzi.

 

70

Komentáře

Celkem 3 komentáře v diskuzi

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Dominik Siderek | 13. 9. 2016 11:18

Ad 1) U klienta se mi nejvíc osvědčilo zmínit na začátku schůzky to, že jsem tady dnes z důvodu rozšiřování služby a budu rád, pokud se mu to bude líbit, že o mně řekne lidem kolem sebe (připravit na doporučení). A pak také odbourání námitek u doporučení tak, že je řeknu dříve nežli klient - on nemá co namítat a mám to odkomunikované.
Ad 2) Mluvit o byznys vždy z nadšením. Říkat co se mi daří. Komunikovat co chci vybudovat, jak chci aby lidé vnímali mně a službu v budoucnu a proč aby měli pozitivní vztah k financím.
Ad 3) Tady musím říct, že nejlepší byla servisní složka jako u Petra: tzn. šanon (velký nebo malý průsvitný) + vnitřní listy

-1
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: