Síla naší reklamní kampaně
Partners | 22. 10. 2009 | Vstoupit do diskuze
Sledujete Krotitele dluhů? Pak jste určitě zaregistrovali, že v průběhu října běžely před vlastním pořadem až dva spoty Partners – a tedy nebylo možné jim uniknout! O výsledcích kampaně píše David POKORNÝ.
O letošní reklamní kampani bylo řečeno již hodně. Co ale ještě nezaznělo, je odpověď na otázku, jak je kampaň silná a kolik lidí jejím prostřednictvím oslovujeme.
Primární cílová skupina Partners je pro mediální plánování naší kampaně určena jako „všichni obyvatelé ve věku 25 – 60 let se středními až vyššími příjmy“. Mluvíme tedy o necelých 16 % naší populace, tedy zhruba o 1,5 milionu lidí!
Celou tuto masu oslovujeme skrze televizi, tisk a venkovní reklamní plochy. S jakým výsledkem? Stručně řečeno: prostřednictvím téměř 300 odvysílaných televizních spotů (spot si můžete prohlédnout také na webu jsmePartners), více než 90 velkoplošných bigboardů a 30 inzerátů v celoplošném periodickém tisku celkově oslovujeme více než 60 % (u televizní kampaně), respektive 70 % (u tiskové kampaně) naší cílové skupiny.
Průměrný počet kontaktů s reklamou v tisku je minimálně čtyři kontakty a u televizní kampaně je to téměř deset kontaktů za dobu trvání!!! Jenom proto, že neexistuje relevantní výzkum na venkovní reklamu, nejsme toto číslo schopni ještě navýšit.
Sponzoring pořadu Krotitelé dluhů
Sledujete Krotitele dluhů? Pak jste určitě zaregistrovali, že v průběhu října byly před vlastním pořadem až dva spoty Partners – diváci jim tedy neuniknou! :) Nejprve je osloví televizní reklama, a před samotným začátkem pořadu ještě takzvaná sponzorská znělka.
Pod heslem „Dáváme vašim financím růst. Partners. Finanční poradenství jinak“ se na obrazovce objeví logo společnosti s „rostoucím“ stromem a s odkazem na webové stránky. Znělku uslyší diváci celý podzim každý týden před začátkem dalšího dílu Krotitelů.
Tím ale partnerství s pořadem nekončí: Partners jsou také pořadatelem vědomostní soutěže Krotitelů a díky učinkování poradců a představitelů Partners v pořadu je naše logo umístěno v titulcích i na webových stránkách pořadu.
Právem můžeme tedy celou kampaň nazvat jako úspěšnou.
Detailní informace o kampani naleznete v prezentaci s názvem Partners_kampan_2009, která je uložena v Prometeu ve složce „reklamní kampaň.“ Doporučuji také článek o kampani ve druhém vydání tištěného jsmePartners (červen).
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi