Senátorské okénko s Vojtěchem Nekvasilem

Lada Kičmerová | 31. 7. 2009 | Vstoupit do diskuze

Následující roky budou ve znamení servisu a jeho zkvalitňování, a k tomu má připravovaná servisní složka dopomoci," říká senátor VOJTĚCH NEKVASIL. V rozhovoru shrnuje nejdůležitější body probírané na posledním zasedání senátu Partners.

O čem se debatovalo s pozvanými partnery – UniCredit bank a PF KB? Co jste jim „vyčítali“ a co naopak partneři navrhovali?

Setkání se spíše odehrávalo v duchu prezentací obou společností, kdy si senátoři vyslechli představy jejich zástupců o spolupráci a pak následovala diskuze nad některými konkrétními body. Například s UCB jsme diskutovali problematiku hypoték pro cizince, kde UCB je velmi opatrná s poskytováním úvěrů, obzvlášť pro příslušníky národů na východ od Slovenska.

Co se chystá pod hlavičkou „vzorová servisní složka?“

Podobně jako je jednotný formulář na analýzu, měl by i na další práci s klienty být jednotný výstup takový, který zajistí, že naši klienti od Aše až po Jablunkov budou moci dostávat stejně kvalitní služby. Jednotná servisní složka pochopitelně sama o sobě kvalitní servis nezajistí – ten mohou zajistit pouze správně vybraní a vyškolení spolupracovníci. Nicméně je to další krok k tomu, abychom mohli být vnímáni jako jedna velká firma a ne jako stovky jedinců, každý s úplně jiným výstupem pro klienta. Následující roky také budou právě ve znamení servisu a jeho zkvalitňování a k tomu má servisní složka dopomoci.

Proč si senátoři vyžádali přehled úrokových sazeb? Jak s nimi budou poradci pracovat?

Tato pomůcka má sloužit k tomu, aby se nemohlo například stát, že poradce chce řešit hypotéku v bance A, kde dostane slevu 0,3 procentního bodu oproti běžnému žadateli a klient ho pak zaskočí nabídkou banky B, kde se i jako běžný žadatel dostane na lepší sazbu. Jedná se tak o velmi praktickou pomůcku pro prvotní výběr banky. Je jasné, že obecné sazby se často odlišují od těch, které schopný poradce vyjedná v bance, kde má již vybudované dobré jméno.

Jaké problémy ohledně úpravy eSL jste řešili?

Stávalo se například, že pokud vedoucí na pozici M1 potřeboval opravit eSL kterou vytvořil někdo z jeho konzultantů, v hlavičce této eSL se automaticky změnilo jméno toho kdo vytvořil tuto eSL z konzultanta na M1, takže pak docházelo ke zmatkům v důsledku „nesprávně“ vyplněných eSL. Proto jsme navrhli, aby se v případě opravy již vytvořené eSL vypnulo automatické nastavování toho, kdo ji vytvořil.

O jaké úpravy Prometea mají senátoři zájem?

Prometeus obsahuje dnes několik tisíc dokumentů, takže jedním z požadavků bylo vytvořit systém na prohledávání dokumentů podle klíčových slov. Dále se připomínkovala titulní strana a její úpravy – například vypuštění kalendáře, který, jak jsme se shodli, nikdo nevyužívá. Dále by měl přibýt odkaz z úvodní strany přímo do sekce Dokumenty a další změny, které jsou teprve ve fázi návrhů.

Co si myslíte o novém alternativním formuláři analýzy?

Je to určitě cesta správným směrem. Pokud nelze vytvořit dokonalý formulář, který by vyhovoval všem (což nelze), je jediná cesta vytvořit něco jednoduchého, k čemu si může každý přidat co potřebuje. Zároveň je naším cílem, aby komunikace s klientem byla o poznávání jeho potřeb a nikoli o vyplňování dotazníku.

Budete s vaším týmem nový formulář používat?

Rozhodně ano.

Co osobně považujete za nejdůležitější roli senátu?

Zprostředkovávat centrále informace o tom, co by se dalo zlepšit na jejím fungování v oblasti podpory sítě, přinášet k tomu nové nápady a náměty; a zároveň totéž dělat i směrem od centrály k nám.

Příští Senátorské okénko zveřejníme po zářijovém zasedání v Brně. Zápis z každého zasedání senátu naleznete v Prometeovi.

61

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: