Senátorské okénko s Alešem Horou
Lada Kičmerová | 7. 3. 2010 | Vstoupit do diskuze
"Cílem klientského newsletteru je nenásilnou formou naše klienty informovat, vzdělávat a upozorňovat na aktuální dění. Dali jsme důraz na stručnost a jednoduchost," říká v senátorském okénku Aleš HORA.
Zdá se, že senát nabral novou dynamiku, mluvilo se o konkrétních návrzích, podobách projektů, týmy senátorů také odvedly hodně práce. Jak jste to vnímal vy?
Jak říkáte, Lado, senát zcela doslova šlápl do plynu. V současné době se rozjela konstruktivní práce na projektech, které vedou k posílení a zviditelnění firmy na trhu. Každý ze senátorů se zhostil svého úkolu, který mu byl blízký svým obsahem, což mělo za výsledek efektivní přípravu k realizaci daného projektu.
Prvním pobíraným bodem byly opět pokuty. Co je nového?
Jsem velmi rád, že tato otázka je již zdárně vyřešená. Každopádně si myslím, že téma pokut se nevyhne v budoucnu opětovnému otevření. Co se týče systému jako takového, osobně se mi líbí, že finanční prostředky ze získaných pokut jsou použity pro dobročinné účely. V nedávné době měli naši spolupracovníci možnost navrhnout způsob naložení s těmito prostředky.
Dále se mluvilo i o úpravě prezentátoru a návrhu podnikatelského potenciálu. O co se jedná?
Na tomto projektu se značnou měrou podílel David Pokorný společně s Davidem Kundrtem. Úkolem bylo vyhovět různým skupinám, které preferují papírovou nebo elektronickou formu podnikatelského potenciálu. Došlo k drobným úpravám jak designu, obsahu a možnosti vpisování.
Ohledně prezentátoru byly diskutovány v rámci senátorů různé úpravy, týkající se jak náplně, tak i formy. Jeden z návrhů byla flexibilita prezentátoru, kdy je možné díky tomuto systému měnit jednak pořadí tak i jednotlivé listy dle vlastní potřeby.
Senátoři řešili i podobu klientských newslettrů. Vy sám jste se na tomto projektu podílel. Co bylo výsledkem debaty?
Tohoto úkolu jsem se ujal společně s Honzou Chotěborským, pomáhala i centrála. Cílem klientského newsletteru je nenásilnou formou naše klienty informovat, vzdělávat a upozorňovat na aktuální dění. Dali jsme důraz na stručnost a jednoduchost. Perličkou zcela jistě je možnost přehrát audiozáznam některé z rubrik. Máme se na co těšit.
Posledním zásadním bodem byly podněty pro kariérovou sekci na webu partners.cz, který brzy získá novou podobu. Jaké návrhy padaly, kdo se o projekt stará?
Sekce Kariéry na webu si zaslouží určité vylepšení. Obecně, stránky Partners jsou velmi dobře klientsky zpracovány, ovšem na jednu věc bylo trochu pozapomínáno, a to podnikání s Partners. Při prvním shlédnutí možnými zájemci o spolupráci v nich stránky jistě evokovaly přímo práci finančního poradce. Sami dobře víme, že naší činností je hlavně podnikání, a to bohužel aktuálně nebylo vůbec na našem webu prezentováno.
Tento nelehký úkol řeší Petr Welsch ve spolupráci s ostatními senátory. Cílem je stručnou formou ukázat možnost podnikání s Partners.
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi