Ředitelé na Vision board II

Lada Kičmerová | 14. 5. 2010 | Vstoupit do diskuze

Již podruhé se sešli ředitelé a vedení centrály, aby navázali na formulaci vizí, poslání a strategie společnosti Partners. Náplní tentokrát byla diskuse o klíčových projektech, které Partners významně posunou kupředu.

Vision board I, který se konal v lednu, přinesl po dvoudenních debatách formulaci základních vizí, poslání a strategie společnosti Partners. Zúčastnili se ho všichni ředitelé poradenské sítě i zástupci centrály. Nyní na něj navázal jednodenní Vision board II, který měl dále rozvinout strategii Partners do podoby konkrétních projektů, ať již ve fázi realizace nebo přípravy či projektů budoucích a vizionářských.

STRATEGIE PARTNERS

Lidé

Nestačí mít lidi, je třeba mít správné lidi: silné osobnosti s aktivním přístupem, vysokou odborností a zodpovědností.

Značka

Důvěryhodnou a silnou značku tvoří správní lidé a správné činy. S Partners jsme spojili své jméno.

Expanze

Dynamický a trvalý růst ve všech strategických směrech. Chceme být všude, kde jste vy.

IT a systémy

Prostřednictvím IT a technologií dáváme finančnímu poradenství nový rozměr.

Služba

Individuální přístup, inovativní produkty, komplexní a široce dostupná služba.

Hodnoty

Uznáváme hodnoty, na které budete hrdi společně s námi: etiku, zodpovědnost a disciplinovanou firemní kulturu. Zajímá nás člověk a jeho životní cíle.

VISION BOARD II

Setkání se konalo „napůl cesty“ mezi Prahou a Brnem v hotelu Tři věžičky v Stříteži u Jihlavy. Zahájili ho Petr Borkovec, Martin Vícha a Vlasta Divoký, kteří se vrátili k výsledkům posledního setkání.

Ředitelé s vedením centrály se rozdělili do dvou skupin, ve kterých postupně „brainstormovali“ nad projekty vztahujícími se k jednotlivým pilířům. Následně každý tým představil své návrhy a ve finále shrnul projekty ke strategii senior director Tomáš Hummel do jedné myšlenkové mapy.

Na výsledné mapě projektů se objevily již aktuální plány, jako vznik investiční společnosti, rozvoj Akademie finančního vzdělávání nebo certifikátu EFA či chystaný cross-selling produktů v rámci divize distribuce. Debatovalo se ale i o budoucích vizích společnosti a o tom, kam by mohla dále růst a expandovat, jak maximálně využít moderních technologií a zdokonalit i rozšířit poskytovanou službu klientům.

Mluvilo se například o rozvoji systémů otevřených odborných seminářů pro veřejnost, o zavedení metod e-Learningu, o využití sociálních sítí pro prezentaci společnosti, ale třeba i o rozšíření produktového portfolia o další spotřebitelské a podnikatelské úvěry. Velkým tématem byl rozvoj CRM, neboli řízení vztahů se zákazníky a věrnostních programů. Spousta projektů zazněla i v souvislosti s oblastí IT a expanzí, ať již geografickou nebo oborovou.

64

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: