Nejlepší servisní pobočka 2023: PM Kyjov
Zuzana Fendrychová | 8. 8. 2024 | Vstoupit do diskuze
Kamil Masný z pozice Senior Directora (D2) vede kyjovský Partners Market s lehkostí baletky a nadhledem posbíraným za deset let, kdy pobočka poskytuje komplexní servis svým klientům. A že to tamní sehrané mužstvo dělá na jedničku s hvězdičkou dokazuje zisk titulu Nejlepší servisní pobočka roku 2023. Možná i z velké části proto, že v Kyjově vždy budou dávat důraz na lidský faktor, kreativitu a chytrost každého člena tým.
Jak si laický čtenář má představit, co všechno obnáší špičkový servis pro klienty?
Již několik let jsme nejlepší servisní pobočkou mezi všemi Partners Markety a je to určitě i tím, že jsme na trhu již 10 let a jeden z hlavních cílů, který jsme si vytyčili, byl právě kvalitní dlouhodobý servis. Od počátku jsme Partners Market vnímali, jako skvělou servisní organizaci pro poradce ze sítě a k propojení naší práce s jejich, a to ve vzájemnou dokonalou symbiózu.
Postupem času se i naše cíle vyvíjí a mění, nicméně být špičkou v servisu stále zůstává. A když se na něco 10 let zaměřujete a každý rok o kousek zlepšujete, tak to prostě musí fungovat. Nedokážu říci, co klientům dáváme navíc oproti standardní péči, jelikož si myslím, že spousta poradců a franšíz servis dělá dobře, ale můžu se na to podívat z pohledu našeho týmu - za špičkovým servisem stojí jednak počet koncipientů, které máme, jednak specializace jejich pozic a práce.
Pokud bychom žili v ideálním světě, jak přesně by vypadal pracovní týden pobočky?
Jeden úhel pohledu na schůzky je „počtový“, druhým je kvalita schůzek. I u nás je stále u mnohých prostor na zvýšení počtu aktivit, takže ideální týden je kombinací plného diáře s kvalitním výběrem klienta, a tím i posunutí osobních výsledkových hranic koncipientů.
Každopádně sám vidím, a za to jsem na ně hrdý, že i my máme v týmu pár spolupracovníků, kteří jsou téměř na svých maximech a spíše řešíme zefektivnění práce, rozdělení rolí k asistentům a specialistům apod.
Dále si dovedu představit v brzkém budoucnu nového bankovního koncipienta se specializací jen na Partners Banku. A při ještě větším rozhýbání hypotečního trhu i dalšího člena našeho týmu, který by mohl přinést a zpracovávat úvěry v kombinací se zvýšením počtu investic.
Zmínil jste Partners Banku, jak její příchod změnil vaši práci?
Kromě zvýšení počtu služeb na pobočce a investici do rebrandingu zatím nijak zásadně. Ale ať to vyzní i pozitivně, Banku vnímáme jako obrovský milník na poradenském trhu a v kombinaci s profi poradenstvím je Partners Banka revolučním nástrojem na finančním trhu, který pomůže jak nám k rozšíření služeb pro klienty a k zisku dalších zajímavých klientů, tak samotným klientům. Z fungování našeho bankovnictví jsme nadšení, a i když je to pro nás v počátku (otevření Partners Banky Kyjov proběhlo před měsícem), děláme maximum toho, aby i naši stávající klienti využili a měli účty u Partners Banky a vymýšlíme cesty k zisku nových klientů. Tím, že jsme poměrně hodně zaměření na hypoteční úvěry, tak s napětím očekáváme spuštění právě tohoto produktu v naší bance.
S jakými dotazy v současnosti klienti chodí nejvíc?
Nejčastější dotazy a prosby jsou spojeny se spořicím účtem a s rodinným balíčkem, zájem je o dětská konta. Dotazy směřují k věku dětí v dětských balíčcích, dále jak dlouho vydrží úrokové sazby na spořácích apod.
Umíte si představit zapojení AI - umělé inteligence - do vaší práce, v čem by vám mohla pomoci?
AI je pro nás kluky z maloměsta v Kyjově na absolutním počátku, jsme rádi, že už nepoužíváme papírové analýzy. Každopádně nyní i v budoucnu si dovedu představit AI jako pomocníka při psaní textů klientům, při psaní mailů, sestavování finančních plánů a jistě při mnoha dalších činnostech. Nicméně dokud to jde, chceme, aby stále převládal lidský faktor, zapojení kreativity a mozků našeho týmu v kombinaci s AI, která jim práci má a může pomoci zefektivnit.
Co vám v poslední době udělalo největší radost?
Největší radost jak mně, tak i kolegům z pobočky udělaly výsledky v nové produkci, jelikož se jednalo o nejlepší půl rok v historii PM Kyjov, a to jak výsledkově, tak i ekonomicky. Mě vždy těšilo a těšit bude, když si koncipienti dokáží vydělat krásné peníze, práce je tak i baví a jsou pozitivní směrem ke komunikaci vůči svým klientům. Dále mám radost z postupné penetrace kmene neživotního pojištění. I když jsme v této oblasti dobří ve srovnání s jinými pobočkami, tak i přesto jsme stále malí a chceme zvyšovat počet klientů, kteří přes nás komplexnost svých portfolií budou navyšovat.
Je něco, o co byste se chtěl s kolegy podělit?
Téma aktuální doby na trhu, jelikož za ta léta pamatuji mnoho období – a to jak pozitivních, tak horších – a dnes chci napsat, že se nacházíme možná v nejlepším, nebo v jednom z nejlepších, období, která tu kdy pro nás byly, což se dá pro naši práci dobře využít. Velký impuls v podobě startu Partners Banky je tak zásadní věc, že je dobré to nepodcenit, tak trochu se i svést na reklamě a PR. Proto druhé pololetí roku 2024 je o rozšíření brandu, tvorbě nové klientely a kdo to pochopí, bude mít skvělé první pololetí roku 2025.
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi