Nejlepší servisní pobočka 2024: znovu po roce Partners Banka Kyjov
Zuzana Fendrychová | 23. 7. 2025 | Vstoupit do diskuze
Partners Banka v Kyjově obhájila post Nejlepší servisní pobočky. Podle jejího ředitele Kamila Masného (D2) stačí jediné, aby se povedlo obhájit titul: poctivá práce celého týmu.

Co pro vás obhajoba vítězství znamená?
Je to pro nás obrovské ocenění každodenní, poctivé práce celého týmu. Znamená to, že to, co děláme, má smysl a že dokážeme být nejen technicky zdatní, ale zároveň i lidsky nablízku klientům i poradcům. Vnímáme to jako potvrzení toho, že servis se dá dělat skvěle a zároveň s úsměvem. Jsme hrdí, že právě pobočka v Kyjově může být vzorem pro ostatní.
Co vnímáte jako svou největší výhodu – kvalitu, díky níž za vámi klienti „jdou“?
Naší největší výhodou je specializace a zaměření na tři klíčové oblasti, které máme opravdu vyladěné:
- Úvěry – rychlost, odbornost a schopnost najít řešení i u složitějších případů.
- Majetkové pojištění – nastavujeme ho správně a zároveň srozumitelně, staráme se o každou smlouvu a každého klienta.
- Servis klientů od poradců – ti ví, že u nás jsou jejich klienti v dobrých rukou a že jim pomůžeme dotáhnout obchod i tam, kde jinde končí trpělivost.
Zároveň je naše pobočka postavená na důvěře a svobodě v rozhodování. Naši koncipienti mají velkou odpovědnost, ale i volnost – věříme jim. A když vidíme, že tým dosahuje stabilních a kvalitních výsledků, nebojíme se být i velmi štědří v odměňování. Umíme ocenit odvahu a výkon. Zároveň jsme důslední – každý ví, co má dodržovat, aby mohl být součástí našeho týmu. A z druhé strany má takové benefity, jaké by jinde jen těžko získal.

Kde naopak cítíte, že ještě máte ještě rezervy?
Vždy je co zlepšovat. Rádi bychom posílili nábor do týmu, protože když chceme dál růst, potřebujeme přivádět nové posily, které s námi budou sdílet naši vizi kvality. Také pracujeme na ještě lepší systémové podpoře poradců, aby servis byl co nejhladší i ve špičkách. A naše největší rezervy jsou v pravidelné větší nové produkci.
Jaké oblasti osobních financí dnes s vámi klienti řeší nejvíce?
Jednoznačně převažují hypotéky a zároveň majetkové pojištění, kde pomáháme klientům mít v pořádku kompletní ochranu jejich majetku. Velký podíl má i servis poradcům, kdy řešíme operativně široké spektrum požadavků – od změn smluv až po servis dlouholetých či poděděných klientů.
Jaké máte nyní plány na řekněme rok či dva?
Chceme dál růst, a to nejen ve výkonech, ale i v kvalitě. Plánujeme rozšíření týmu, prohloubení specializace, a ještě těsnější spolupráci s poradci. Věříme, že servis je oblast, která má ve světě financí obrovskou hodnotu, a chceme být i nadále příkladem, jak se dá dělat dobře a profesionálně.
Co byste poradil kolegům právě v ohledu péče o zákazníky?
Klíč je v přístupu a v tom být v určité oblasti nejlepší. Když jste dobří, tak si své zákazníky vždy najdete a pro nás je zákazník poradce ze struktury. Dále být lidský, spolehlivý a ochotný hledat řešení i tam, kde to není úplně snadné. Klient (a stejně tak poradce) ocení, když ví, že se může na vás spolehnout. A samozřejmě platí, že úsměv a upřímný zájem jsou často tím, co rozhodne víc než tabulky a systémy.

Foto: archiv Kamila Masného
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi