Jelikož jsem svůj komentář vložil pod první ze článků této "trilogie" ,tak nyní pod ten správný. Dobrý den všem, jsem velmi rád, že Petr Borkovec svou trilogií dal jasně ve známost KDE, že to leží ten "zakopaný" poklad. V Partners jsem cca od začátku roku 2012 a bohužel manažer a tým, ve kterém jsem začínal již neexistuje. Taktéž je minulostí i ředitelství pod, které jsem spadal co by nováček a začínající franšízant. V síti jsem byl cca rok a tento model mne neoslovil, za to služba ANO a tak jakmile se otevřel projekt Partners marketů, tak jsem neváhal a šel do toho. Jak jsem se zmínil, tak někteří mí kolegové jsou dnes naše konkurence a jedna z věcí, o které se opírali byly právě zmíněné následné provize a bla bla bla. Následné provize jsou jedním z "krásných" lákadel k přetahování a možná i odchodu z Partners. Jelikož Partners markety (PM) mají možnost těchto provizí, tak vás všechny chci ujistit (vím co nám chodí), že Petr Borkovec má 100% pravdu a SERVIS a jeho přínos pro naše kapsy je o mnohem mnohem větších penězích než následné provize. A to nemluvím o dalších, nejen finančních efektech (doporučení, vztah, image firmy,....), které přináší!!! S bývalými kolegy odešli bohužel i někteří klienti a nám jako PM se jich velice nepodařilo "přesvědčit&quo t;,že odchod jim nemusí zrovna prospět (předělávání smluv atd...). Záchrana těchto klientů a i již zmíněných skupin sirotků je opravdu velmi složitá a i dost drahá věc. Proto po zkušenostech, které jsem za dobu cca dvou let nabyl v PM a po spolupráci s některými poradci (předali nám pod správu své klienty) jsem přesvědčen, že tahle varianta (zmiňovaná i Petrem B.) je přínosná VŠEM stranám (klient - poradce - PM - Partners). Během posledního čtvrt roku (záchrana klientů při odchodech z Partners, navolávání sirotků a předaných "starých" neservisovaných klientů) jsem dospěl k myšlence, která by možná pomohla všem a ještě by nám - Partners zvedla prestiž a zlepšila "výtěžnost" ;klientů. Petr Freyburg níže zmínil kolotoč