Nové pojištění majetku chrání klienty na maximum a zaplatí i opravu kotle nebo televize

20. 10. 2021 | Vstoupit do diskuze

V jednoduchosti je krása, a proto Direct pojišťovna odstranila vše, co překáželo a bylo nazbyt, a na začátku srpna spustila nové pojištění majetku. „Pojištění stavby a domácnosti není úplně jednoduchý produkt, proto jsme ho upravili tak, aby ho zvládl sjednat úplně každý a klient byl přitom vždy chráněný na maximum,“ vysvětluje produkťačka Directu Kateřina Lorincová. Pojištění majetku se navíc od října rozšířilo o možnost pojištění prodloužené záruky (technické poruchy).

Nové pojištění majetku chrání klienty na maximum a zaplatí i opravu kotle nebo televize

Pojištění prodloužené záruky (technické poruchy) je čerstvá novinka. Jak funguje?
Pojištění klientům zaplatí opravu jejich zařízení, když se náhodou porouchá nebo zničí a není možné ho reklamovat. Zaplatíme i potřebné náhradní díly. A pokud oprava není možná, zaplatíme nové zařízení. U pojištění stavby se vztahuje například na elektromotory a řídící jednotky, elektrický pohon garážových vrat, kotle, bojlery, čerpadla, solární zařízení, kamery, klimatizace a další zařízení do 10 let stáří. U pojištění domácnosti se vztahuje na televize, lednice, mrazničky, myčky nádobí, mikrovlnky, pračky, sušičky prádla, elektrické nebo plynové trouby, sporáky, varné desky či digestoře a další zařízení do 5 let stáří. 

Prodloužená záruka je součástí výrazných změn u pojištění majetku, se kterými jste začali už v srpnu. V čem je nové pojištění revoluční?
Nejzásadnější změnou je to, že jsme zrušili limity u všech rizik. Škody u každého rizika nově zaplatíme až do pojistné částky. Tedy do hodnoty celé stavby nebo domácnosti. Nemusíte už řešit, jaký limit klientovi nastavíte. Stačí riziko zaškrtnout a máte jistotu, že bude pojištěný na maximum.

Kromě toho jste zrušili i vyplácení v časových cenách.
Ano, placení škod v časových cenách totiž není pro klienty výhodné. Proto jsme se rozhodli, že škody budeme proplácet v nových cenách. Za zničenou starou sedačku tak klienti dostanou tolik peněz, aby si mohli koupit sedačku ve stejné kvalitě novou. 

Zajímavé jsou také nové asistence, můžete je blíže popsat?
Dříve jsme nabízeli v rámci asistencí služby jako je pomoc zámečníka, pomoc při havarijním stavu, opravu spotřebičů nebo uskladnění vybavení a náhradní ubytování. Nově k těmto asistencím přibyly další tři. Konkrétně je to porucha zdroje tepla, díky které klientům zaplatíme práci při opravě jejich kotle nebo třeba bojleru. Další asistencí je porucha zahradní techniky, dílenského vybavení a ručního nářadí, která zaplatí práci při opravě například sekačky nebo vrtačky. Poslední asistencí je deratizace, dezinsekce a dezinfekce, která pomůže například s přemnoženými hlodavci nebo hmyzem.

Jaké další změny byste ještě vypíchla?
Jak už jsem zmínila, zaměřili jsme se hlavně na jednoduchost. Proto jsme sloučili některá rizika, u kterých nám to dávalo smysl. V naší nabídce tak už nenajdete zkažení jídla, zařadili jsme ho totiž do pojištění zkratu. Samostatně už nenabízíme ani vloupání do vozidla nebo přepadení na ulici. Spojili jsme ho s rizikem odcizení v domácnosti. Díky tomu bude sjednání pojištění snadnější a na méně kliků. Klient přitom bude mít stále pojištěné vše, co potřebuje. 

Zajímavou změnou je i zrušení sublimitů.
V tomto případě je zase všechno jednodušší. Zrušili jsme sublimit na vodné a stočné nebo na vyhledání místa prasknutí trubky. Také u zahradního vybavení nebo zvířat žádný sublimit nenajdete. Škody klientům zaplatíme až do výše pojistné částky. Tím ale stále zjednodušování nekončí. U pojištění stavby jsme spojili vedlejší stavby a porosty, takže zase máte o jeden klik méně. To stejné platí i u domácnosti – vybavení domácnosti jsme spojili s věcmi připevněnými. 

Společně s novým produktem běží i staré pojištění majetku, plánujete i dál zachovat oba produkty?
Starý produkt jsme nevypnuli, protože jsme našim obchodním partnerům chtěli dát dostatek času na to, aby si mohli nové pojištění majetku pořádně osahat a implementovat ho do interních sjednavačů. O tom, kdy vypneme starý produkt, dáme všem s předstihem vědět.

Advertorial

1

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: