Můj první den online
23. 3. 2020 | Vstoupit do diskuze
Přečtěte si pohled Ondry Hatlapatky na jeho první den online. Současná situace sice není nejpřívětivější, ale kdo je připraven, není překvapen!

Probouzím se do prvního dne karantény a dívám se do diáře. Masakr, mám dneska celkem dost schůzek, ale všechno a všude zavřeli. Otevírám mail od Petra Borkovce a čtu informaci o video programu ZOOM. Svitla mi naděje. Vystoupím z komfortní zony a volám klientům s informací o přesunu našeho místa schůzky – na ZOOM. Kupodivu, potkalo se to s velkým ohlasem a já se netrpělivě těším na první schůzku: u mě doma, u nich doma, na internetu. Kde to vlastně jsme?
Po počátečních porodních bolestech se zvukem a zorientováním se v aplikaci jsem se spojil s prvními klienty. Díky skvělému promítání mého monitoru na jejich jsme spolu vyřešili úpravu dat ve FiPu. Ukázali jsme si jak na realizaci hypotéky a domluvili se na postupu ohledně žádosti o HÚ. Ještě ten den odpoledne jsem měl na mailu vše podepsané. Stačilo pouze, aby asistentka v mezičase vyplnila žádost, vygenerovala do PDF. a my jim to PDF. zaslali mailem i s dalšími podklady pro potvrzení o příjmech aj. Odpoledne nám klient zaslal zpět podepsané žádosti a den na to i potvrzení o příjmu. K tomu sken úvěrové smlouvy, poslední výpis a vše jsme elektronicky předali do banky na skoring a zahájení obchodu. Pokud půjde vše dobře, máme do konce týdne hotovo. Schůzka skončila a já byl nadšený, jak dobře klient reagoval.
U těch dalších jsem to tedy rozjel o poznání lépe. Povídání o tom, jak se jim daří, jak to vypadá s domečkem a následně úpravy dat ve FiPu přímo na ploše jejich monitoru. Klientka se zmínila, že má staré penzijko. Obratem jsem ve FiPu vyhledal kalkulačku na propočet penzijka a ukázal jim rozdíly mezi starým a novým. Byli nadšení a ihned jsme generovali smlouvy pro převod na DPS. Promítnutá Simplea a obtahování myší důležitých řádků bylo úžasným zakončením schůzky. Dnes klienti posílají hotové elektronické dotazníky, které udělali, a pokud se vše podaří, do konce týdne bude Simplea uzavřena na dálku z pohodlí domova a bez kontaktu s kýmkoli.
Třetí klienti na tom byli naprosto stejně. Nadšení ze schůzky, z pohodlnosti, tepláků, které mohli mít a toho, že vše mají po ruce doma a nikam nemusíme chodit. Čekají miminko, takže téma jejich zajištění a investic bylo velmi aktuální.
Když se na to podívám, tak mám za sebou první den online. Další dny byly podobné a já končím týden s dvěma novými žádostmi o HU, jednou HU schválenou, dalšími 2 vyčerpanými. Novými investicemi a krytím života u dvou rodin. Na to, že je karanténa, si myslím, že se naše centrála postarala o úžasnou podporu. Rozhodně dnes nevnímám karanténu jako překážku. Naopak. Je to pouze nová výzva, kterou zvládneme, a tím posuneme náš byznys dále. A uznejte sami, nechtěli náhodou náš obor do budoucna digitalizovat? Tak jsme zase v něčem první. Chráníme naše klienty a své rodiny. Tomu říkám support podnikání.
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi