Za aktivním klientem Partners Banky stojí aktivní poradce, který využije každou příležitost k připomenutí výhod

Zuzana Fendrychová | 6. 10. 2025 | Vstoupit do diskuze

Letos proběhla motivační soutěž, jejímž cílem bylo do 31. července co největšímu počtu klientů nastavit trvalé příkazy na osobních účtech Partners Banky a získat tak aktivní klienty. 133 z vás splnilo veškeré podmínky soutěže a těch nejlepších jsme se zeptali, co za jejich úspěchem stálo. Vlastně je to stále o péči – mluvit s klienty a neustále jim vysvětlovat, jaké benefity při aktivním používání svého účtu získají.

Za aktivním klientem Partners Banky stojí aktivní poradce, který využije každou příležitost k připomenutí výhod

Jak klienti a vy jako poradci hodnotíte služby Partners Banky z pohledu obslužnosti účtů?

Renata Zachová, VIP Consultant IX, České Budějovice: Od klientů mám kladnou zpětnou vazbu, většina z nich je nadšená, což možná pramení i z mého nadšení, s jakým jim Partners Banku přestavuji.

Michael Novák, ředitel pobočky Vysoké Mýto: Bomba, pecka, raketka. Velmi jednoduchá obsluha aplikace, kde si klient může změnit a nastavit cokoliv sám. Krásná zpětná vazba od velmi konzervativního a náročného klienta, která mluví za vše: „Celý život využívám ČS a od té doby, co zavedli George, tak to je masakr, ale Partners Banka je ještě úplně jinde! “

Eva Raisová, finanční koncipientka, Nové Strašecí: Jednoduché, intuitivní, rychlé. Mohu si účty upravovat a řadit podle svých potřeb, spořicí účty si upravit a nazvat podle toho, na co si chci odkládat, a to oceňují i klienti. Klienti jsou nadšení, že můžeme udělat mobilitu účtu a oni nemusí do stávající banky, že jim nastavíme trvalé příkazy a oni nemusí mít obavy, že něco nastaví špatně, úspora času a vše je správně nastavené.

Martin Hudač, finanční koncipient franšízy, PM Holice s.r.o.: Klienti si chválí rychlost plateb, zahraniční platby a ochranu v podobě blokace DCC, drag and drop a u mě je to velice podobně. Navíc to, že mám vše v jedné apce na jednom místě.

Renata Zachová, Michael Novák

Pohled na aktivního klienta se upravil tak, že se díváme na to, kolik trvalých příkazů má u svého osobního učtu nastavených – čím lidem argumentujete, že je to pro ně výhodné? A slyší na to hned, nebo to v nich musí nejprve „dozrát“? 

Renata: U některých klientů to musí „dozrát", musí si aplikaci i Partners Banku vyzkoušet, ale někteří to považují za automatické, když Banku používají, tak se vším všudy.

Michael: S klienty komunikujeme princip dvou účtů a velice oceňují to, že jim jsme schopni nastavit platby (jednorázové nebo pravidelné), tudíž klient nemusí řešit vůbec nic. Samozřejmě nelze aplikovat u všech klientů hned, někteří potřebují více času, s čímž nemáme problém. Takže ano, někteří do toho musí dozrát, ale většina lidí ocení, že nemusí dělat vůbec nic.

Eva: Naši klienti nám plně důvěřují, věří, že je to pro ně výhodné, protože to využíváme my, mají přehled o svých financích komplexně, někteří - ale to jsou výjimky - musí dozrát.

Martin: Nejvíce tím, že jim tím vše usnadním, že vše nastavím za ně, že se o to nemusí starat, že se „neukliknou“ a neudělají chybu – ze svého hlavního účtu si nastaví pouze jeden trvalák na celkovou částku, kterou jim už v rámci trvaláků rozpadnu na jednotlivé produkty (investice, pojistky, penze atd.). Jen zkontrolují částky a potvrdí, to je celé. A funguje to.

 

Pokračujete nadále v tom, abyste navyšovali aktivitu svých klientů na účtech, a jak?

Renata: Samozřejmě, že každému novému klientovi představuji Partners Banku, a stávajícím klientům při servisní schůzce taktéž. Je třeba tomu vyhradit čas a názorně klientům ukazuji aplikaci, aby jejich představy byly reálné.

Michael: Motivační soutěž byla skvělý impuls pro to, abychom to zavedli do skupiny. Po ukončení této akce v tom už přirozeně pokračujeme dál. S tím, že je to už běžná součást komunikace při vedení schůzky s klientem.

Eva: Ano, pokračujeme. S každým klientem to na každé schůzce znovu řešíme a věnujeme tomu čas, aby to každý pochopil. Přistupujeme ke klientovi individuálně a ukazujeme mu, jaké výhody to přinese jemu samotnému. Rychlost Banky, okamžité platby, jednorázové karty – bezpečnost, jak využít kartu – bezpečnost, nemalé ušetřené peníze, balíček Pro dva, Pro rodinu, vzdělávání jich samotných a jejich ratolestí.

Martin: Ano, způsobem už zmíněným. Klienti, kteří využívají portfolio přes nás, tak automaticky komunikuji tento užitek i těm novým.

Eva Raisová, Martin Hudač 

Fungují v praxi kampaně (z posledních třeba výhodnější sazba na spořicím účtu za doporučení pro stávajícího i nového klienta) jako motivace pro klienty, aby byly aktivnější? 

Renata: Zatím jsem u klientů nezaznamenala nějakou vyšší aktivitu z poslední kampaně.

Michael: Jednoznačně ano, opět je skupina klientů, která na to nereaguje, ale pak tu máme druhou skupinu klientů, která se aktivně zajímá a reaguje na to perfektně. Za nás povedená kampaň, která je 1000x lepší než v jiných JPÚ, kde jde o „doporuč a dostaneš 500 Kč“.   

Eva: Nedokážu posoudit, ještě jsem takovou odezvu od klientů neměla, ale určitě je to jedna z možností, jak klienta zaujmout.

Martin: Propagaci včetně malingu budeme aktivně mezi naše klienty komunikovat tento týden, nemám tak zatím konkrétní výstupy, ale pocitově mírně zvyšují zájem. Vždy je to následně o naší proaktivitě klientům vše jim ještě komunikovat.

 

Je nějaké doporučení, o které byste se chtěli podělit s kolegy právě v oblasti aktivity klientů na účtech?

Renata: Moje doporučení je takové, že pokud se Partners Banka líbí mně, mám ji vyzkoušenou a jsem z ní nadšená, mohu ji klientům představit se zápalem sobě vlastním jako bezpečnou, rychlou a jednoduchou.

Michael: Konkrétní doporučení asi nemám, protože každý poradce v naší kanceláři mluví jinou řečí. Ale jedno máme všichni společné, a to, že je potřeba o tom mluvit a klientovi dát ten čas a péči při vysvětlení. 15 minut na vstupu = aktivní účet v Partners Bance.

Eva: Věnovat čas na schůzce tomu, abychom klientovi všechny výhody a možnosti ukázali a on si je na schůzce hned vyzkoušel. Ten čas, který mu věnujeme, stojí za to. Doma si na to prostor nenajde v této rychlé době.  

Martin: Ať se o tom s klienty baví. S každým mluvit o tom, v čem jim to pomůže a usnadní celkové nastavení a přehled, mají navíc v aplikaci hezký přehled a součet všech trvalých příkazů.

 

Foto: archiv Partners a poradců 

2

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: