Zorganizujte vlastní projekci Zlatého plánu s navazující besedou

Zuzana Fendrychová | 2. 6. 2025 | Vstoupit do diskuze

Chodíte do kina? Máte rádi filmy? A co teprve, když dostanete možnost se osobně potkat s těmi, kdo v nich hrají. Máme ještě lákavější nabídku – buďte těmi, kdo zažijí svou chvíli slávy ve světle ramp! Stačí jen v místě, kde působíte, zorganizovat projekci vůbec prvního snímku o finanční gramotnosti Zlatý plán a přidat k ní navazující besedu. Že to stojí za to, potvrzují Dana Míchalová Chňoupková a Petr Ťažký, kteří se již s diváky takto setkali.

Zorganizujte vlastní projekci Zlatého plánu s navazující besedou

„Diváci reagují překvapeně, ale ne negativně, ba naopak. Je to milé a je skvělé, když tam hned po promítnutí já nebo moji kolegové jsme a vysvětlíme divákům, proč jsou některé věci zvoleny, jak jsou a proč je to tak či onak. Myslím, že slovo finančního poradce má právě při tomto filmu velmi důležitou roli,“ svěřuje se svými dojmy z debat Dana Míchalová Chňoupková s tím, že mají velký přínos, protože může s diváky osobně probrat jejich obavy a předsudky.  

Podobný názor má taky Petr Ťažký: „Po skončení filmu se lidé nejvíce zajímali právě o to, jak konkrétně probíhá spolupráce s finančním poradcem – jak systém funguje, kde poradce získat, jak je placený a zda si jej vůbec mohou dovolit. Často se ptali na praktickou stránku spolupráce, na jaké bázi funguje a jak celý proces vypadá v reálném životě.“ Petr také dodává, že na lidech, kteří na film do kin přišli, pozoruje, jak se otevírají skutečné podstatě finančního poradenství. „Reakce mě osobně velmi mile překvapily. I naprosto cizí lidé, kteří byli na projekcích, reagovali pozitivně, zajímali se a film je skutečně oslovil. Pro mě je to potvrzení, že se povedlo předat to hlavní poselství – že spolupráce s poradcem může lidem v jejich životě výrazně pomoci.“

Na besedách po projekcích můžete s diváky:

  • Jít do hloubky: Lidé mají možnost se zeptat na to, co je trápí, a získat od vás konkrétní rady.
  • Budovat vztahy: Osobní setkání je nenahraditelné. Lidé vidí, že za značkou Partners stojí skuteční lidé, kteří jim pomohou.
  • Lokálně komunikovat: Promítání v regionech s následnými besedami je ideální příležitostí pro naše regionální pobočky, jak se zviditelnit a oslovit nové klienty ve svém okolí.

Pro Danu je ještě beseda ideální místem, kde divákům vysvětlit, proč se ve filmu objevují slavní lidé: „Je důležité rozbít to, že ve filmu je 80 % nadprůměrně vydělávajících. Je nutné vysvětlit, že je těžké do filmu právě ty obyčejné lidi dostat a že to nemá být lákadlo pro mladé, jak na YouTube vydělat za týden 100 000.“

Petr se navíc setkal už i s tím, že za ním diváci přišli a chtěli, aby se stal i jejich poradcem. „Bylo to velmi milé. Lidé mě po filmu oslovovali, chtěli na mě kontakt a ptali se, jestli bych se mohl starat o jejich finance. Velmi si toho vážím – ne proto, že bych to vnímal jako “mám nového klienta”, ale proto, že film skutečně splnil účel. Největší vizitkou filmu pro mě je právě to, že lidé cítili důvěru, odvahu a chuť spolupráci začít – a že je to inspirovalo k okamžitému kroku,“ dodal Petr Ťažký.

Svezte se taky na vlně zájmu o finanční poradenství! Oslovte nejbližší kino se zájmem o vlastní uzavřenou projekci. Následně pošlete e-mail Ivě Žákové z produkční společnosti DONART Film: iva.zakova@donart.cz. Uveďte v něm termín a kino, kde jste si projekci domluvili.

Náklady za pronájem kina jdou za vámi, centrála za vás uhradí náklad za licenci filmu. Pokud budete chtít k projekci připravit pozvánku, pište na marketing@partners.cz.

0

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: