Albánský byznys trip špičkových budovatelů tří partnerství
23. 5. 2025 | Vstoupit do diskuze
V půlce května se elitní budovatelé vydali na pětidenní mimořádný byznys trip do Albánie, která překvapila nejen svou krásou, ale hlavně tím, jak hluboké vztahy a inspirativní rozhovory dokáže podpořit. Zájezd byl odměnou za účast ve Velké zimní soutěži tří partnerství Petra Kroupy, Jana Pantůčka a Davida Kundrta.

Hrálo se v tříčlenných týmech a výlet do Albánie si vybojovalo 5 nejlepších trojic a také 3 individuálně nejlepší soutěžící. Z nabídky 4 možných destinací si sami účastníci jako cíl cesty vybrali právě Albánii. Čekal je program plný zážitků, příležitostí k networkingu i budování byznysu v neformálním a přátelském prostředí.
Zájezd odstartoval večerním příletem do Tirany a následným přejezdem do historického města Gjirokastër. Kamenné město na jihu Albánie, zapsané na seznamu UNESCO, nabídlo kouzelnou atmosféru, ubytování v tradičních hotelích a ideální zázemí pro první večerní rozhovory. Neformální prostředí hned od začátku nahrávalo sdílení zkušeností napříč týmy.
Druhý den patřil raftingu na divoké řece Vjosë. Ukázalo se, že dobrá nálada, týmový duch a chuť překonávat výzvy účastníkům rozhodně nechybějí. Rafting byl pro mnohé výstupem z komfortní zóny, ale zároveň zážitkem, který skupinu rychle stmelil. Po sportovním výkonu následoval přesun do termálních pramenů Benja, kde mohli všichni načerpat síly v teplé vodě uprostřed nádherné horské scenérie.

„Trip do Albánie za mě hodnotím velmi kladně,“ říká Partner Radim Vojtek a dodává:„Díky adrenalinové aktivitě na raftech a spoustě času, který jsme strávili v autobuse povídáním, došlo k hlubšímu propojení skupin, než je na obvyklé na Partners eventech. Hodně jsem si užil byznys rozhovory s Mírou Ortem a jeho týmem, protože se byznysově tolik neznáme. Inspirovali mě hlavně tím, že jdou jako ředitelství téměř výhradně strukturální cestou a stále dělají měsíční firemní víkendy, což chci u nás také obnovit.“
Páteční dopoledne patřilo poznávání historie Gjirokastëru s průvodcem a návštěvou tamní pevnosti. Po obědě následoval přesun na jih do přímořského letoviska Ksamil, kde účastníci načerpali energii u tyrkysového moře a pokračovali v debatách, které už dávno nebyly jen o číslech. V sobotu zavítala skupina i do antického města Butrint – toto místo je důkazem, že Albánie má co nabídnout nejen z přírodní, ale i kulturní stránky.
„Cesta do Albánie byl jeden z nejlepších tripů, které jsem zažil,“ doplňuje Partner Jan Pantůček. „Krásná země, úžasná gastronomie, a hlavně skvělá parta lidí, která přispěla k pohodovému průběhu zájezdu. Líbilo se mi, že si výherci trip nepřijeli pouze užít, ale hlavně navázat nové pracovní vztahy a také se podělit navzájem o to, v čem jsou dobří,“ pochvaloval si Jan.
Byznysové rozhovory se vedly napříč týmy – někdy formálněji, jindy u drinku na pláži. Vznikaly nápady, jak lépe pracovat s týmem, jak přistupovat ke spolupracovníkům i jak efektivněji budovat vizi. To potvrzuje i třetí z Partnerů David Kundrt s tím, že nebyla nouze ani o neotřelé nápady: „Trip v Albánii vnímám jako mimořádně povedený, jak z pohledu celého programu, tak i byznysové inspirace mezi jednotlivými účastníky. Spolupráce našich tří partnerství velmi dobře funguje jak po lidské, tak po byznysové stránce. A už teď se těšíme na další rok. Mimo byznysové rozhovory bych jako jeden z nejvýraznějších highlightů vyzdvihl složení písně o Petrovi Kroupovi z produkce Jana Líbala.“

Celý výjezd měl jasnou myšlenku – odměnit úspěšné a ještě víc je propojit. Výsledkem byly nejen nové kontakty a prohloubené vztahy, ale i sdílená motivace posouvat vlastní práci dál. O tom, jaký má tento formát výjezdů přesah, mluví i jeden z iniciátorů celého konceptu Partner Petr Kroupa: „Tyto tripy plní v našem podnikání velmi důležitou funkci. Jednak podporují princip soutěživosti, neboť účastníci jsou vítězové čtyřměsíční soutěže v našich Partnerstvích, a jednak zabezpečují skvělé prostředí pro navázání spoluprací a přátelství – a to vše v neformálním prostředí. Vždy mi v byznyse fungovalo propojování práce a zábavy. Navíc účastníci soutěžili v týmech a o cílové destinaci hlasovali. A musím říci, že Albánie byla povedená volba a vítězové vytvořili skvělou atmosféru… Osobně jsem si to moc užil a těším se na další trip, který plánujeme na podzim.“
Ať už šlo o rafting, návštěvu starobylých měst nebo večerní diskuse u moře, bylo cítit, že výjezd měl daleko větší hloubku než jen klasický firemní zájezd. Účastníci odjížděli s novými impulzy, nápady i přátelstvími. Splnil se tak cíl tripu – propojit úspěch s lidskostí a vytvořit prostředí, kde to nejlepší z Partners vzniká spontánně.

Jak byznys trip hodnotí někteří z jeho účastníků?
Petr Řeháček (M1): „Měl jsem možnost strávit hodně času s Petrem Kroupou a Honzou Pantůčkem a díky rozhovorům s nimi jsem si ještě více uvědomil, jak klíčové je budovat vztahy a pracovat se vztahovými typy lidí – tomu chci teď v praxi věnovat mnohem víc pozornosti. Rád bych navázal spolupráci s ředitelstvím Míry Orta, protože jejich filozofie a náborově zaměřená struktura jsou mi velmi blízké. Nejvíc mě nakoplo to, jak skvělá atmosféra ve firmě panuje – bez ohledu na pozice si tu každý povídá s každým a taháme za jeden provaz. Právě to je pro mě obrovská motivace přivádět do takového prostředí další lidi. Wow momentem byla samotná Albánie – vůbec jsem netušil, jak krásná země to je – a když se k tomu přidala tahle skvělá parta, celý zážitek to posunulo ještě o level výš.“
Jan Líbal (M1):„Silně mě nakoply rozhovory s Mírou Ortem, kde jsme se bavili o nastavení myšlení a postojích v byznysu – s tím, co jsem si z toho odnesl, chci teď aktivně pracovat při přivádění nových lidí. Společně s Kristýnou Bláhovou plánujeme DRF a chceme novým spolupracovníkům nabídnout stejnou příležitost, jakou jsme dostali my. Největší motivací pro mě byl rozhovor s partnerem Petrem Kroupou a Honzou Pantůčkem – mluvit s takovými osobnostmi je pro mě vždy obrovský motor a chci jednou být tam, kde jsou oni. Jako wow moment beru jízdu na raftech a následnou večerní zábavu v Ksamilu. Skupina byla naprosto skvělá, se všemi jsem si sedl a atmosféra mě opravdu bavila. Byl to už můj třetí trip a znovu cítím, že jsem se posunul o několik levelů výš.“
Eva Steierová (M1):„Uvědomila jsem si, jak důležité je obklopovat se lidmi, kteří mají chuť růst – ve více lidech se to jednoduše lépe táhne. Chci se teď více zaměřit na vyhledávání nových talentů, kteří chtějí změnit svůj život a společně posunout naše podnikání o úroveň výš. Na tripu jsem potkala spoustu inspirativních lidí, se kterými si dokážu představit hodnotnou spolupráci – vyzdvihla bych Honzu Líbala a Petra Řeháčka. Velmi na mě zapůsobila myšlenka, že náš byznys je hlavně o vytrvalosti a osobním růstu. Wow moment pro mě bylo uvědomění, že vyšší pozice jsou dosažitelné pro každého, kdo je ochoten udělat něco navíc. Atmosféra byla naprosto skvělá – přátelská, motivační a otevřená, přesně taková, jaká by na Partners výjezdu měla být.“
Kristýna Bláhová (M2): „Velkou inspirací pro mě bylo mít na tripu čtyři Partnery, a ráda bych v budoucnu zrealizovala pro svůj tým „Den s Partnerem“, kde by mohli jejich mentalitu vítěze a nadšení pro byznys zažít na vlastní kůži. Určitě si dokážu představit spolupráci s nově povýšenými manažeři Petrem Řeháčkem a Janem Líbalem mají skvělou energii, nastavení a zároveň pokoru. Velmi cenný pro mě byl rozhovor s Michalem Balkem u teplých pramenů, kde jsme se bavili o tom, jak tvořit nové osobnosti a budoucí lídry. Uvědomila jsem si, že každý z nás jako lídr určuje svému týmu strop tím, jak vysoké má ambice – a že naší povinností je neustále růst a pracovat na sobě. Z každého Partners tripu si odvážím kromě inspirace i pocit, že jsme opravdu nejlepší cestovní kancelář. A tahle konkrétní sestava to jen potvrdila – v rozmanitosti se ukázala jednota hodnot, které máme společné.
Stela Holasová (SC-I):„To, co mi dal celý trip, bych shrnula jedním slovem – vztahy. Odnáším si spoustu inspirace z debat, ale nejvíc si cením toho, že jsem měla možnost do hloubky poznat nové lidi, se kterými může vzniknout spolupráce. Velmi přínosné pro mě byly rozhovory s Davidem Kundrtem, máme podobnou osobnostní typologii a ujistila jsem se, že i s mým nastavením to v byznysu jde. Nakoply mě různé momenty, úspěchy ostatních i debaty o tom, co mě čeká dál. Albánie ve mně zanechala hluboký dojem – chudoba a skromnost, které jsme viděli, mi připomněly, jak moc vděčná můžu být. A ač jsem introvert, atmosféra skupiny mě mile překvapila, těším se na příště.“
Jakub Chaloupka (C): „Z tripu si odnáším hlavní myšlenku, že klíčem k úspěchu je růst osobnosti – ať už člověk buduje poradce nebo manažera, důležité je, aby rostl především jako osobnost. Největší potenciál vnímám ve spolupráci s brněnskou skupinou, protože se mi tam rychle rozvíjí firma a máme velmi podobné názory. Nejpřínosnější pro mě byly rozhovory s Radimem Vojtkem a společný čas s Petrem Kroupou a Honzou Pantůčkem. Velmi si vážím i propojení s lidmi, kteří jsou ve stejné fázi jako já, a věřím, že z toho může vzniknout silná spolupráce. Velkým wow momentem pro mě bylo uvědomění si rozdílu v myšlení majitelů společnosti – vnímám tam obrovský prostor pro vlastní růst. A celkově? Skvělá atmosféra, skvělí lidé. Přesně takhle má vypadat výjezd, který člověka nakopne.“
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi