Produktový den v novém formátu
Zuzana Fendrychová | 24. 4. 2025 | Vstoupit do diskuze
Produktový den v Čechách a na Moravě je evergreenem, na který si stovky poradců Partners rezervují čas vždy na jaře a na podzim. Tradiční přehlídka aktuálních témat hýbajících světem osobních financí se nově změnila v dynamické panely, během nichž zástupci obchodních partnerů představili novinky v pojištění, investicích, úvěrech či bankovnictví.

Produktový den, který už v Partners tradičně patří na seznam nejlepších akcí pro poradce, dostal v letošním roce novou, více akční podobu. „Každý rok tento event pro naše poradce děláme dvakrát ročně na jaře a podzim, v Čechách a na Moravě. Full live akce s celkovou účastí přes 300 poradců. Letos v novém konceptu, kdy jsme zrušili monotónní prezentace a nahradili je dynamickými panely, kde se řešily aktuální témata v rámci pojištění, investic a úvěrů. Účastnilo se na Moravě 19 obchodních partnerů, v Praze 20. Plus celý obchodně-analytický tým Partners,“ přiblížil aktuální podobu akce obchodní ředitel Partners Jan Brejl.

A že se záměr setkal s dobrým přijetím, o tom svědčí slova samotných účastníků. „Nový koncept Produktového dne je podle mě skvělý. Pro mě byly stěžejní dvě změny. První změnou je to, že je více prostoru na neformální diskuse s kolegy a na stáncích s obchodními partnery. A druhou změnou byly panelové diskuse. Během nich se podařilo moderátorům vždy vypíchnout jak odlišnosti mezi jednotlivými obchodními partnery, tak změny na trhu obecně. Závěrem bych řekl, že Produktový den byl přínosem jak pro mě jako zkušeného poradce, tak pro moje juniorní koncipienty a asistentku. Díky za to,“ svěřil se na úvodní akci v jihomoravském Kurdějově Tomáš Lerch (VIP CO).

U každé novinky je ale třeba „vychytat mušky“, jak třeba konstruktivně zmínila jedna z poradkyň v Kurdějově: „Panelové diskuze jsou fajn, ale bohužel jak to je rychlé, tak není téměř možné si dělat poznámky, ocenila bych zaslání prezentací po akci.“ Přítomní by pro příště taky uvítali více příkladů z praxe, menší pauzy mezi jednotlivými panely anebo rozšíření pozvaných obchodních partnerů.
Celkové hodnocení pražského i moravského Produktového dne bylo více než kladné a převládla velká spokojenost s celou akcí, proto nejčastěji zaznívala mezi účastníky i v české metropoli věta: „Byla to pecka!“ Těšte se na podzim a na další Produktové dny.

Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi