Den na centrále Partners pro studenty univerzit
Zuzana Fendrychová | 7. 1. 2025 | Vstoupit do diskuze
Už podruhé měl na starosti organizaci Dne s Partners Tomáš Gross, Senior Director z Pardubic. Smyslem celé roadshow ISIC Tour, jejímž vrcholem je právě den strávený ve společnosti profíků z pražské centrály, je studentům přiblížit kariérní možnosti spolupráce s Partners. A ti nejlepší se na Chodově sešli začátkem prosince.
„Den s Partners je takovou vstupní branou k nám,“ říká Tomáš Gross a dodává: „Studenti velmi pozitivně reagují na naše přátelské, růstové prostředí. Jsou nadšení, že se mohou od nás naučit spoustu dovedností potřebných pro kariéru, a zhruba stovka z nich se zúčastnila vzdělávání vytvořeného speciálně pro ně od Plzně přes Prahu až po Ostravu. V předloňském roce jsme započali velkolepou změnu směru se studenty, vloni jsme to poslali o dvě úrovně výše a těším se, co dokážeme v dalších letech. Chci moc poděkovat centrále za podporu a všem ředitelům, kteří na celé akci spolupracují, a těším se, že budeme společně ještě zajímavější,“ vzkazuje Tomáš Gross.
Zajímavé jsou dojmy samotných studentů, kteří si s ohledem na svá zaměření hledají v programu Dne s Partners ty okruhy, jež jsou jim nejbližší. Třeba posluchače žurnalistiky pražské FSV zaujalo mediální téma. „Nejvíc se mi líbila část o NextPage Media, nestrannosti médií a celkově o zákulisí firmy. Pokud bych měl možnost v Partners pracovat, rád bych spolupracoval s týmem marketingu,“ svěřil se Jakub Mahr. I v Lukáši Ryšavém z brněnské Mendelovy univerzity rezonovala média: „Zaujalo mě, jak vše spolu v Partners spolupracuje a jak se v NextPage zpracovávají informace. Dozvěděl jsem se taky spoustu nových věcí o investování. Potřeboval bych ale další rozvoj.“
Tereza Buráňová z Fakulty mezinárodních vztahů VŠE zase ocenila atmosféru: „Líbily se mi entusiasmus a dobrá energie všech prezentujících. Oceňuji i snahu se s námi bavit i méně formálně v čase mezi vstupy. Z nich bych vybrala pojišťovnu Simplea nebo média. Spíš než konkrétní informace, bych vyzdvihla možnost setkat se s tolika úspěšnými a inspirativními lidmi. Vnímat styl, kterým mluví, prezentují, jejich neverbální komunikaci či celkově jejich smýšlení mi přišlo neskutečně obohacující.“
„Zaujaly mě metody v marketingu, jak získat pozornost od lidí atd. A poslední přednáška byla pro mě něco jako wake-up call v tom, že nejsem schopná vést firmu bez toho, aniž bych zjistila, jak funguje sytém. Protože mám v plánu v životě alespoň zčásti podnikat, tak by mi některé informace mohly v tomto pomoci,“ řekla ještě Amálie Cibulková, posluchačka olomoucké Univerzity Palackého.
Foto: archiv Partners
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi