Zářit novotou

Zuzana Fendrychová | 16. 1. 2023 | Vstoupit do diskuze

Hlavní sál Kongresového centra se zaplnil bezmála tisícovkou účastníků konference Kick off 2023, která se již tradičně začátkem nového kalendářního roku ohlíží zpátky do předchozího a hledí vstříc tomu aktuálnímu. Proč se některé aktivity povedly a jiné méně? Jaká ponaučení si vzít do další práce a jak zajistit, aby náš byznys rostl? Odpovědi z úst spoluzakladatele Partners Petra Borkovce zazněly a je teď na vás, jak s nimi v příštích měsících naložíte.

Zářit novotou

Investice jsou budoucnost
Není oblast, v níž bychom byli lepší, vždyť 33 % všech příjmů skupiny tvoří investice. „Jsou alfou a omegou našeho byznysu a budou naší páteří i v dalších klidně 20 letech,“ vzkázal z pódia Petr Borkovec.

Bez nových klientů se neobejdeme
Do systému vloni přibylo 820 nováčků, což nezní vůbec špatně, ale… „Jde o to, kolik z nich u nás bude za dva, tři roky a nastartuje úspěšnou kariéru. To mě zajímá, to je podstatné,“ řekl Petr Borkovec s tím, že ještě víc ho těší pohled na počet poradců majících certifikaci ČNB: „187 je skvělé číslo, protože vím, že tihle to myslí vážně. A to mě opravdu těší.“ Chceme-li růst, bez dalších zapálených poradců se neobejdeme. „Náš byznys bude ještě víc náročný. Ne z pohledu regulací, ale spíše kvality servisu pro klienty a vyšší náročností naší práce,“ doplnil Petr. Jinými slovy, skvělá a po všech stránkách komplexní analýza, z níž vše vypadne automaticky, je způsobem vedoucím k udržení byznysu. Každý přitom máme své kapacity a nemělo by být výjimkou, že si manažer ročně vychová alespoň 20 dobrých nováčků. 

Noví klienti
Pokud však nebudou noví klienti, budeme přešlapovat na místě a vyhoříme. Nové analýzy přitom každoročně klesají. Vloni jich bylo 18 330, o rok dřív 20 797. Pokles je tedy zřejmý. „Rosteme jen z podstaty, a to není dobře. Sice je to důkaz, že naše služba je velmi dobře postavená a funguje, ale není udržitelná jenom na stávajících klientech. Jedině většími aktivitami a novými zákazníky si zachováme vysokou úroveň i v době velmi vysoké inflace,“ apeloval Petr. Vždyť při počtu 2 tisíc poradců máme potenciál starat se o finanční život 500 000 domácností.

Mluvilo se také o vzdělávání, na práci náročnou restrukturalizaci, o expanzi a marketingových aktivitách, díky nimž je značka Partners ve svém oboru suverénně nejznámějším brandem. Toužebně očekávanou novinkou bude pojištění dlouhodobé péče pro stávající klienty a jejich rodiče, jehož jedinečnost bude spočívat v tom, že plněním bude služba, která je jinak nedostupná. A protože bude letošní rok zasvěcen projektu banky, mnoho aktivit už muselo být uděláno. Hodně potu proteklo při přípravách mobilní aplikace, která se stane páteří komunikace (nejen) banky s klienty. Vychytalo se například scanování občanek, problémy s přihlášením anebo nezobrazování smluv partnerů. A pokud se ptáte, kdy banka otevře své dveře veřejnosti, pak vězte, že datum stále závisí na České národní bance a tom, kdy doteče zbytek požadovaného kapitálu. „Věříme, že v květnu, červnu,“ uzavírá své vystoupení Petr Borkovec.

Tak úspěšný rok 2023 s novými klienty.

10

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: