Nová generace lídrů hlavním tématem manažerského tripu do Portugalska
Zuzana Fendrychová | 14. 11. 2025 | Vstoupit do diskuze
Partnerka Kristina Žůrková vzala na začátku listopadu jak zkušené, tak začínající manažery z týmu budovatelů na společný výjezd do Portugalska. Hodně se mluvilo o náboru, mladých lidech, jejich budoucnosti v Partners. A proto se všemi dny neslo téma projektu New Generation, který Kristi připravuje dohromady s Petrou Příchovskou, Martinem Frantíkem a Honzou Frantíkem: „Jedním z důležitých cílů v našem partnerství je nyní vytvoření nové generace lídrů.“

Porto, Lisabon a jejich okolí přivítaly od 6. do 10. listopadu účastníky budovatelského tripu Partnerky Kristiny Žůrkové. Kromě nádherných výletů – třeba v historickém centru Porta do fenomenálního a dle mnohých nejkrásnějšího knihkupectví v Evropě v knihovně Lello, dále ke katedrále Se nebo do pivnice Batalha – se taky hodně mluvilo o hledání nové generace, která jednou převezme pomyslné obchodní otěže. „Společný trip byl skvělou příležitostí pro tolik potřebné rozhovory, poradu a plánování na rok 2026. Z propojení nás, zasloužilých „pardálů seniorů“, kteří mentorujeme, vedeme, podporujeme, s mladými a jejich ambicemi a chutí růst vzniká ten správný základ, správné prostředí pro růst a další posun budoucí generace lídrů v našem partnerství,“ popsala Kristi podstatu projektu New Generation.
S touto myšlenkou zcela souhlasí Tomáš Stráský (Team manager M1): „Kristi, Peťo, Honzo a Marťas, moc děkujeme za parádní akci. Fakt jsem si to užil. Zase jsem se přesvědčil, jak jsme skvělá parta. Kamarádi, parťáci, inspirativní lidé. Jak jsem říkal už na místě, do tohoto prostředí můžeš přivést každého a bude tu chtít být s námi.“
Petra Příchovská (D2) taky dodává, že Portugalsko mělo všechna plus pro tuto teambuildingovou akci: „Protože je to krásná země, plná dobrého jídla a pití, skvělých lidí, báječné atmosféry. Taková akce by nešla uskutečnit bez naší spolupráce, tedy nás čtyř: Kristi, Honzy, Marťase a mě. Díky za to. Vážím si toho, že můžeme kooperovat na téhle úrovni a že vytváříme prostředí s lidmi, kteří mají podobnou energii, jsou si typově podobní. A ti zase přivádějí stejné typy, což je hodně důležité, protože pak spolu chtějí přirozeně trávit čas, baví je to,“ řekla Petra s tím, že ačkoliv šlo o pracovní cestu, všichni přítomností se dobře bavili: „Vážně jsme hodně pracovali, ale i si to extrémně užili, byla spousta legrace, protože jsme se hodně nasmáli celé večery. Když to shrnu: Portugalsko je skvělá země na tyto akce a nesmírně si cením spolupráce naší čtveřice a taky energie z nových lidí, na kterých je vidět, že na sobě chtějí makat. Ta mladá nástupnická generace je skvělá – dřou na sobě, mají ambice a chtějí. Navíc jsme odstartovali náš další rok a nastavili si priority v rámci spolupráce tohoto našeho náborového týmu.“

Dívat se mladýma očima
Na programu byl třetí den přesun vlakem do Lisabonu se starými tramvajemi v proslavených úzkých uličkách starého města, dechberoucími čtvrtěmi i chutí místního třešňového likéru Ginja a lisabonskými sardinkami, které se zde grilují doslova na každém rohu. Přítomným ale na mysli zůstala i pracovní témata. „Portugalsko bylo energií nové generace. Pět dní v Portu a Lisabonu s týmem New Generation mi zůstane dlouho v hlavě. Byla to manažerská cesta, která měla být „za odměnu“, ale ve skutečnosti to byla i skvělá škola. Škola energie, přístupu a dravosti, kterou mají mladí lidé v tomto projektu. Měl jsem možnost být součástí skupiny více jak dvaceti lidí, z nichž většina je o generaci mladší. A víte co? Učil jsem se od nich! Učil jsem se z jejich nasazení, jejich nápadů, jejich víry, že všechno jde, když člověk chce. Zatímco my starší občas hledáme důvody, proč něco nejde, oni prostě jdou a dělají to. A to je nakažlivé. A když se k téhle energii přidá krása Portugalska, jeho atmosféra, klid, oceán a vůně ulic Porta a Lisabonu, vznikne něco, na co člověk jen tak nezapomene. To prostředí nás ještě víc spojilo a připomnělo mi, jak důležité je zastavit se, nasát inspiraci a podívat se na věci novým pohledem,“ vzkázal Tomáš Jelínek (franšízant pobočky Partners Banky PM Vrba-Jelínek s.r.o. v Teplicích) a dodal: „Projekt New Generation partnerství Kristi Žurkové má obrovský smysl. Učí mladé lidi podnikat, náborovat, být efektivní, uvěřitelní – ale hlavně věřit sami sobě. A mě učí znovu se dívat očima těch, kteří se nebojí. Díky Martinovi Frantíkovi za energii a know-how, které do projektu dává. Díky všem, kdo jste byli součástí – za otevřenost, energii, inspiraci a za to, že jste mi připomněli, že věk není překážka, ale zkušenost, která má sílu, pokud ji spojíte s nadšením mladé generace. Těším se, co všechno tahle nová generace ještě dokáže.
Také Martin Toula (Executive Manager M2) přiznává, že v něm rezonovalo spojení zkušeností a mladistvého elánu. „Celý trip se nesl v duchu sdílení zkušeností a inspirace. Skupina byla složená z budoucích vedoucích, zkušených matadorů z různých bank a našich ředitelů. Tato různorodost vytvořila unikátní prostředí, kde se energie mladých dravců krásně doplňovala se zkušenostmi ostřílených lídrů. Vznikaly nové kontakty, nápady a spojení, která mohou vést ke skvělým kariérním cestám.“

Denisa Korešová (Senior Consultant SC) doplňuje: „Je zvláštní, jak pět dnů dokáže člověka tak moc nabít. Portugalsko pro mě nebylo jen o krásných místech, ale hlavně o lidech, rozhovorech a inspiraci, kterou si z toho beru dál. Můj první byznys trip, který mi ukázal, jak silný tým kolem sebe mám a jak skvělá atmosféra vzniká, když se sejde správná skupina lidí. Děkuju Kristi Žůrkové, Peťe Příchovské, Martinu Frantíkovi, Honzovi Frantíkovi a Lukášovi Krasňanovi za organizaci a podporu. Odnáším si spoustu inspirace, kterou chci předat dál svému týmu. A přála bych každému, aby měl možnost zažít něco tak skvělého, jako byl tento byznys trip, který jsme zažili my.“
Konečně i Pavel Járka (VIP C) si výlet užil na plno: „V první řadě si odnáším velkou spoustu inspirace. Bylo fajn řešit pracovní věci v takhle uvolněné atmosféře. Potvrdil jsem si, že cesta budování týmu je pro mě ta správná a chci v ní pokračovat. Posun vnímám hlavně ve strategii získávání doporučení na spolupráci, kde mám určitě rezervy. Trip se povedl na jedničku, spoustu jsme toho viděli, zažili a při tom ještě stihli řešit podnikání. Opravdu se mi to moc líbilo a myslím, že mi v budoucnu velmi pomohou zkušenosti, které jsem načerpal.“
Foto: archiv Partners
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi






