Claimer

Soutěž o roll up na míru!

Podělte se o tipy na úspěch! Dostanete nejen roll-up. Máte zaručený recept, který ve vašem podnikání spolehlivě zabere? Pošlete ho dál a můžete nejen vyhrát dárek. Navíc se můžete inspirovat od ostatních. Startuje Petr Borkovec!

Soutěž o roll up na míru!

 

Motorem úspěšného podnikání je možnost spolehnout se na své spolupracovníky! Anebo je to skvělý servis klientům, které navíc odměním dárky? Ne, funguje jen tvrdá práce, kterou podpořím dalším vzděláním, mnoha schůzkami a každoroční akcí pro lidi z týmu i pro klienty.

Napište do diskuze pod článek, co se vám osvědčilo. Podělte se o svůj tip, který zaručeně otevírá cestu k novým klientům. Anebo takový, na který zaručeně slyší noví spolupracovníci, a dozvíte se, co funguje ostatním. Ty nejaktivnější odměníme roll-upem na míru, Na výber máte ze tří vizuálů, více informací ZDE

Pište do 18.9.2016:

  1. Nejvíce mi vůči klientovi fungovalo

  2. Nejlépe se mi při náboru osvědčilo

  3. Nejlepší dárek pro klienty z e-shopu

     

Tip Petra Borkovce:

Ad 1: Předvídat a chápat klientovy vnitřní otázky, obavy a bloky, aniž by je vyslovil a podle toho komunikovat a postupně odblokovávat. Jednou z cest je otázka na úvod: jak si představuje ideální službu od finančního poradce a následně si to s ním vysnít a dát si tak společnou vizi vzájemné dlouhodobě prospěšné spolupráce.

Ad 2: Vše klientovi vysvětlovat prostřednictvím zážitků a zkušeností.  Opakovaně zmiňovat, jak super službu a byznys dělám. Samozřejmě jen tak mimochodem.

Ad 3: Servisní složka a Partners hroch :)

 

A jaké jsou vaše tipy? Zajímají nás!

Odpovídejte v diskuzi.

 

 
 
Tisknout  Poslat emailem 
*
*
*


Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženy 3 komentáře

1. Vyřešení všech produktů s Partners, třeba cestovního pojištění v e-shopu - zákazník to rád doporučí známým v hospodě. I doporučení na drobný produkt vede k vytvoření komplet portfolia. 2. Pokora, slušnost a profesionální vystupování. Vytahování se vysokými příjmy ve stylu OVB dnes spíše odpuzuje. Dělám užitečnou práci, dobře mě to živí, baví mě to a mám svobodu. Kdo to dnes může tvrdit. 3. Propisky - klientům, do tombol a na různé akce - člověk tužku používá denně, tedy má logo stále na očích.

Ad 1: Vytvořím si s klienty (v rámci mezí) přátelský až rodinný vztah. Klienti mi věří a ví, že to s nimi myslím vážně. Z mnohými z nich si tykám, a na každou další schůzku se stejně jako já těší. To je gro naši klientské práce - věřit, usmívat se, brát to vážně a hlavně těšit se na každou další schůzku. Mimo jiné mohu doporučit příběhy - ty se dají použít kdekoliv, a je jich neomezené množství. Pamatujte - příběhy prodávají :-) Ad 2: Především, předávat mé nadšení a energii dál. Scházet se a komunikovat s co nejvíce lidmi. Užívat si to :-) Přátelé, budoucí parťáci to ze mě musí cítit. No a samozřejmě nikdy nezapomínat na dobré vychování a hlavně na klientkou práci - tento byznys musíme mít zmáknutý a musí nám chodit peníze. Jen tak si nábor užívám. Ad 3: Klientský šanon na smlouvy a Partners prasátko

Ad 1) U klienta se mi nejvíc osvědčilo zmínit na začátku schůzky to, že jsem tady dnes z důvodu rozšiřování služby a budu rád, pokud se mu to bude líbit, že o mně řekne lidem kolem sebe (připravit na doporučení). A pak také odbourání námitek u doporučení tak, že je řeknu dříve nežli klient - on nemá co namítat a mám to odkomunikované. Ad 2) Mluvit o byznys vždy z nadšením. Říkat co se mi daří. Komunikovat co chci vybudovat, jak chci aby lidé vnímali mně a službu v budoucnu a proč aby měli pozitivní vztah k financím. Ad 3) Tady musím říct, že nejlepší byla servisní složka jako u Petra: tzn. šanon (velký nebo malý průsvitný) + vnitřní listy



Vítejte na webu JsmePartners!

Nacházíte se na interním webovém portálu společnosti Partners určeném především pro poradenskou síť. Pokud hledáte korporátní web Partners... Přejít na web Partners.cz



Sledujte naše finanční magazíny!

 

Peníze.cz Finmag


Nejnovější magazín ke stažení




Nejsledovanější články na webu


Aktuální komentáře / diskuse

Markéta Daxnerová: Dobrý den, pane Koubku, pokud jako poradce Partners potřebujete poradit v oblasti investic, obraťte ... více
Tabulka 4: Záporné sazby a spořivost, krachující evropské banky a ceny bytů

Michal Koubek: Dobrý den, poslední informace už docela zavánějí sdělením připravte se na krizi, může být ještě větš... více
Tabulka 4: Záporné sazby a spořivost, krachující evropské banky a ceny bytů

Ondřej Podlešák: 1. Vyřešení všech produktů s Partners, třeba cestovního pojištění v e-shopu - zákazník to rád dopor... více
Soutěž o roll up na míru!

Adéla Kniezková: Ad 1: Vytvořím si s klienty (v rámci mezí) přátelský až rodinný vztah. Klienti mi věří a ví, že to s... více
Soutěž o roll up na míru!

Dominik Siderek: Ad 1) U klienta se mi nejvíc osvědčilo zmínit na začátku schůzky to, že jsem tady dnes z důvodu rozš... více
Soutěž o roll up na míru!