Ad 1) U klienta se mi nejvíc osvědčilo zmínit na začátku schůzky to, že jsem tady dnes z důvodu rozšiřování služby a budu rád, pokud se mu to bude líbit, že o mně řekne lidem kolem sebe (připravit na doporučení). A pak také odbourání námitek u doporučení tak, že je řeknu dříve nežli klient - on nemá co namítat a mám to odkomunikované. Ad 2) Mluvit o byznys vždy z nadšením. Říkat co se mi daří. Komunikovat co chci vybudovat, jak chci aby lidé vnímali mně a službu v budoucnu a proč aby měli pozitivní vztah k financím. Ad 3) Tady musím říct, že nejlepší byla servisní složka jako u Petra: tzn. šanon (velký nebo malý průsvitný) + vnitřní listy
-1
+
-
Všechny 3 komentáře v diskuzi.
Ondřej Podlešák | 15. 9. 2016 21:20
1. Vyřešení všech produktů s Partners, třeba cestovního pojištění v e-shopu -zákazník to rád doporučí známým v hospodě. I doporučení na drobný produkt vede k vytvoření komplet portfolia. 2. Pokora, slušnost a profesionální vystupování. Vytahování se vysokými příjmy ve stylu OVB dnes spíše odpuzuje. Dělám užitečnou práci, dobře mě to živí, baví mě to a mám svobodu. Kdo to dnes může tvrdit. 3. Propisky - klientům, do tombol a na různé akce - člověk tužku používá denně, tedy má logo stále na očích.
0
+
-
Adéla Kniezková | 13. 9. 2016 19:45
Ad 1: Vytvořím si s klienty (v rámci mezí) přátelský až rodinný vztah. Klienti mi věří a ví, že to s nimi myslím vážně. Z mnohými z nich si tykám, a na každou další schůzku se stejně jako já těší. To je gro naši klientské práce - věřit, usmívat se, brát to vážně a hlavně těšit se na každou další schůzku. Mimo jiné mohu doporučit příběhy - ty se dají použít kdekoliv, a je jich neomezené množství. Pamatujte - příběhy prodávají :-)
Ad 2: Především, předávat mé nadšení a energii dál. Scházet se a komunikovat s co nejvíce lidmi. Užívat si to :-) Přátelé, budoucí parťáci to ze mě musí cítit. No a samozřejmě nikdy nezapomínat na dobré vychování a hlavně na klientkou práci - tento byznys musíme mít zmáknutý a musí nám chodit peníze. Jen tak si nábor užívám.
Ad 3: Klientský šanon na smlouvy a Partners prasátko
0
+
-
Dominik Siderek | 13. 9. 2016 11:18
Ad 1) U klienta se mi nejvíc osvědčilo zmínit na začátku schůzky to, že jsem tady dnes z důvodu rozšiřování služby a budu rád, pokud se mu to bude líbit, že o mně řekne lidem kolem sebe (připravit na doporučení). A pak také odbourání námitek u doporučení tak, že je řeknu dříve nežli klient - on nemá co namítat a mám to odkomunikované. Ad 2) Mluvit o byznys vždy z nadšením. Říkat co se mi daří. Komunikovat co chci vybudovat, jak chci aby lidé vnímali mně a službu v budoucnu a proč aby měli pozitivní vztah k financím. Ad 3) Tady musím říct, že nejlepší byla servisní složka jako u Petra: tzn. šanon (velký nebo malý průsvitný) + vnitřní listy
Diskuze k článku: Soutěž o roll up na míru!
Alexandra Simeonov | 12. 9. 2016 | Celkem 3 komentáře v diskuzi
Vložit komentář
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
Dominik Siderek | 13. 9. 2016 11:18
Všechny 3 komentáře v diskuzi.
Ondřej Podlešák | 15. 9. 2016 21:20
Adéla Kniezková | 13. 9. 2016 19:45
Dominik Siderek | 13. 9. 2016 11:18