Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Najdi své PROČ. Najdeš slova

Markéta Daxnerová | 16. 3. 2018 | Vstoupit do diskuze

V hotelu Kraskov v Třemošnici se 5. a 6. března uskutečnila první Train The Trainer akademie partnerství Petra Kroupy, Jitky Lucbauerové a ředitelství Jana Hárovníka, Davida Kundrta a bratrů Frantíkových. Cílem výběrové akce pro 80 lidí byl především intenzivní trénink komunikačních dovedností budoucích lídrů a díky tomu zvýšení sebevědomí při náboru a vedení spolupracovníků.

Najdi své PROČ. Najdeš slova

Uč se. Trénuj svého trenéra. První ze čtyř vzdělávacích akcí Train The Trainer v Kraskově rozhodně nebyla o pasivním poslouchání školitele. Účastnicí si vše, o čem přednášející mluvili, hned vyzkoušeli v praxi a sami museli přicházet se svými nápady a řešením situací.

„Všichni byli rozděleni do 4 skupin přibližně pod dvaceti lidech. Každou skupinu vedli dva zkušení školitelé. Cílem byl intenzivní trénink komunikačních dovedností a reakcí při konkrétních situacích,  se kterými se každý  setkává dnes a denně v praxi. Šlo především o pochopení principů, aby spolupracovníci měli vždy správný postoj k dané věci a komunikovali vše jednoduše a opakovatelně. V podnikání je totiž zásadní, „když vím proč a mám správný postoj“, pak slova vždy najdu…,“ přibližuje koncept akce Petr Kroupa a dodává, že tématy první ze čtyř plánovaných akademií byly Potenciál trhu a Prodej podnikání.

Podle Directora a jednoho ze školitelů, Davida Kundrta, je Train The Trainer akademie skvělá akce, kde se na jednom místě setkávají současní a budoucí manažeři. A společným cílem je vytvořit správné prostředí, podhoubí pro budování nových struktur a výchovu správných osobností.

Vzájemná inspirace = posun vpřed

Samotní účastníci akademie oceňovali, že školení byla především o praktickém nácviku, výstupu z komfortní zóny a setkáním více struktur. Své poznatky, zápisky i nahrávky si vzájemně sdíleli mezi sebou i během neformálního večera. A co konkrétně si odnesli?

„Získala jsem obrovské množství příkladů, které už uplatňuji v komunikaci na schůzkách a zároveň na akcích v týmu. Dále jsem si odnesla motivaci, která byla daná primárně prostředím. Podařilo se nám vytvořit jedinečnou atmosféru motivace a inspirace, a věřím, že další akcí na to navážeme a všichni společně porosteme,“ ocenila Karolína Somrová (M1).

Luboš Mrázik (M1) si pochvaloval, že od přítomných ředitelů získal strategický pohled na řízení firmy a budování vztahů s lidmi. „Dozvěděli jsme se mimo jiné, jak reagovat na krizové situace při řízení lidí. Řadu věcí už jsem zapracoval. Konkrétně například komunikační techniky od Petra Kroupy a Jitky Lucbauerové.“

Dagmar Voloczková (M1) k tomu doplňuje, že si potvrdila, že klíčová je při zvládání námitek klientů i spolupracovníků jasná a srozumitelná vize. A už jen to, že tu svoji musela během akademie všem komunikovat, ji vyvedlo z komfortní zóny a díky tomu opět posunulo dále. Odnesla si také řadu poznatků, jak komunikovat potenciál trhu. „Jsou to fakta, která se nedají zpochybnit a zároveň jsou motivační, protože ukazují, kolik je na trhu ještě prostoru pro růst a tedy jak obrovská příležitost se v našem byznysu nabízí.“

Neméně nadšená byla i Monika Špryňarová (také M1). Ta by dokonce uvítala, aby na jedno téma bylo ještě více času. „Nebála bych se věnovat jedné látce celé dva dny. I když jsme třeba hodinu přetahovali, končili jsme právě v nejlepším, a to je trochu škoda. Těším se už na další pokračování akademie.“ My také!

9

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK