Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Jen očekávání výsledků nestačí. Jsou tu tréninkové kempy pro střední management

Markéta Daxnerová | 9. 2. 2018 | Vstoupit do diskuze

Petr Borkovec s Radimem Lukešem na rok 2018 naplánovali čtyři tréninkové kempy pro střední management. Všechny se budou konat dva dny v Jihlavě a první tam už na přelomu ledna a února za účasti 45 manažerů proběhl. Co si z něj odnesli a jak to plánují aplikovat?

Jen očekávání výsledků nestačí. Jsou tu tréninkové kempy pro střední management

„Cyklus zatím čtyř dvoudenních seminářů v mé a Radimově organizaci je zaměřen na jednu zásadní myšlenku, která pomohla minulý rok mému partnerství k přijatelným výsledkům. Touto myšlenkou je, nejen říci, co chceme a co očekáváme, ale následně odladit i to, jak konkrétně to udělat, jak dosáhnout očekávaného výsledku a následně to aspoň trochu odtrénovat. Prostě aby vše neskončilo na očekávání od středního managementu, který pak selže v kompetencích a detailech, které se nedoladili a neodtrénovali a pouze se očekával výsledek,“ přibližuje důvody vzniku tréninkových kempů pro střední management Petr Borkovec s tím, že na všech budou on i Radim osobně přítomni a na některé akce a témata se připojí i další Partneři.  

K okruhům, která se budou během kempů probírat, patří mimo jiné Nábor v dnešní době, Strategie struktury a správný plán akce dle fáze a podoby struktury, Zajištění podnikatelských vizí a cílů každého jednotlivce v týmu, Segmentace týmu, Vedení a řízení do výkonu, vyšší průměry, profesionalizace, implementace, kontrola a komunikace, denní řízení nebo třeba Vedení, motivace a řízení profíků k růstu a spolupráci.

Na prvním z kempů, který se konal 31. ledna a 1. února, „k diskutovanému patřily například výhody pozice VIP C a jak s těmito lidmi pracovat a dále klasický nábor plus oslovení lidí z finanční trhu do spolupráce,“ popisuje Petra Marková (D1). Martin Frantík, rovněž (D1), k tomu dodává, že účastníci byli rozděleni do skupin po pěti vždy s jedním lídrem z řad ředitelů, ve kterých řešili jednotlivé otázky a vymýšleli řešení. Druhý den dokonce došlo i na call party. „Teorie se hned převáděla do praxe a řada lidí si zažila i vystoupení z komfortní zóny,“ pochvaluje si Martin.

A co účastníky nejvíce zaujalo a jak to plánují aplikovat u sebe v týmu?

Markéta Svobodová (M2)

První kemp byl pro mě přínosem hlavně v tom, že jsem se na chvilku zastavila a zapřemýšlela o strategii celých Partners a mojí firmy tady. Uvědomila jsem si, že nevyužívám všechny kanály, jak bych měla, že mi spousta potenciálu tzv. teče, že nezvládáme servisovat klienty, a že můj tým má obrovský potenciál, který je nevyužitý! Že na jedné straně klienty dobývám, ale nikdo se pak o ně nestará, takže i když buduji velkou firmu a stojím si za tím, má každý můj klient právo na to být bohatý a časem finančně nezávislý. Z časových důvodů o spoustu z nich přijdeme a to mě velmi trápí. Myslím, že jsem ale našla cestu, jak z toho ven.

Rozebrala jsem situaci se spolupracovníky, kteří už chodili „jen do práce“ a našla jejich nový motor. Dále jsem udělala schůzky s lidmi z financí, a s podnikateli a rýsuje se z toho franšíza. Výkon mojí firmy se okamžitě zvedá a myslím, že měsíčně jsme schopni růst o 40 až 50 %. Mám nové náboje a argumenty, postoje, které jsem dostala dolů do týmu, a to se prostě musí projevit. Tak uvidíme, jak se to podaří už v únoru. Za kemp moc děkuji a těším se na další.

Luděk Tkadlec (M3)

Na prvním místě oceňuji, že všechny cesty podnikání ve financích v rámci Partners jsou respektovány a podporovány. Ve struktuře máme 9 VIP, proto chci více poznat potenciál trhu a zdroje příjmů do budoucna. Tuto akci, kde s kolegy v týmu, trénujeme obsah a formu rozhovorů, chápu jako sjednocení filozofie Partners, která musí přinést zvýšení kompetence nás manažerů a taktéž zvýšení očekávaných výsledků. Nejenom výkonových, ale především náborových.

Plánuji změnit prostředí ve své firmě a zapojit více lidí v týmu do náborových aktivit. U stávajících lidí připomenout, popřípadě, znovu vytvořit vizi. Společně najít cestu, motivovat a být nápomocen ukázat, že stejnou prací, ovšem jiným postojem, lze vydělávat více peněz. Osobně zaberu v dávání příležitostí mladým lidem, které chci dostat do firmy minimálně na pozici M1. Touto cestou člověk vše pozná a může se svobodně rozhodnout, co ho nejvíce baví, v čem nejvíce uplatní své silné stránky. A nepůjde to toho sám, ale společně se svým týmem.

Joanna Bilanová (M2)

Nosnou myšlenkou pro mě bylo určitě „MYSLET VE VELKÉM” a využívat všech příležitostí pro rozšíření podnikání všemi směry!

A první věci jsme už aplikovali. Hned ve čtvrtek, kdy končil kemp, jsem svolala mimořádnou poradu celého týmu na pátek na 20. hodinu a ihned jsem se snažila myšlenky a nápady předat všem ostatním! 

Tomáš Jelínek (M3)

Pozitivně na mě působil přístup ostatních manažerů a ředitelů. Bylo cítit odhodlání pro růst a hledání nových způsobů. Inspirací pro mě byl David Kundrt, který byl součástí naší pracovní skupiny. Velice jednoduché a předatelné myšlenky, které vycházely z aktuální praxe. 

Akce upevnila vnímání mé role jako Senior manažera ve svém týmu. Utvrzení, že musím být neustálým stimulátorem aktivity. Hledat další a nové cesty v momentech, kdy naše manažerské skupiny nerostou tak, jak mají v plánu. 

Aplikace do praxe proběhla takřka okamžitě. Zavádím systém menších workshopů, které se zaměřují na společné téma. V podstatě segmentace pracovníků podle jejich budoucích plánů a vizí. Zaměření se na opravdovou manažerskou podporu a důslednou zpětnou vazbu na jejich práci.

Josef Bella (M3)

Odnesl jsem si hlavně obrovskou dávku nové motivace, nový náhled na profi poradce a v neposlední řadě, že manažerský úspěch fakt stojí za tu dřinu.

Chci aplikovat hlavně komunikaci „nových“ obchodních modelů. Také jak se bavit s profíky, kteří nechtějí jít cestou manažera – jak jim pomoci najít jejich cestu a vybudovat vlastní profi firmu v Partners.  

Petra Marková (D1)

Zaujala mě myšlenka komunikace s VIP C jako s velkopodnikateli, řešení jejich byznys plánů a cesty ke splnění, konkrétní postupy a motivace. Dále jak se náborují lidé, kteří byli doposud jen zaměstnanci nebo jen OSVČ pod společnostmi na finančním trhu a také, že cesta přes mladé lidi je pořád otevřená a není třeba od ní odstupovat.

Na základě toho chci své spolupracovníky na pozicích VIP C dále rozvíjet – použiji tedy komunikaci o jejich podnikatelských vizích a plánech – v delším horizontu, jim ukáži, jak lze spočítat budoucí výnosy a jak plánovat pasivní zisk. Vyzkouším si pohovory s lidmi z finančního trhu a nabídnu jim uplatnění u nás. Budu dále dávat příležitost mladým lidem, kteří mají potenciál. Příležitost si zaslouží každý.

Gabriela Hájková (M3)

Od Petra Borkovce jsem si odnesla, jak pracovat s VIP, jejich nastavení na růst a přidaná hodnota. Od Radima a Krejdyho nábor, tak jak mi pusa narostla – srdcem a postojem od Davida Kundrt jak na další komunikaci s VIP a oslovení bankéřů.

Už jsem udělala individuály s VIP, předala jsem jim myšlenku, probrali jsme vize, růst, možnosti, udělali jsme segmentace klientů a systém servisu. Všichni hledají asistentky, mají novou motivaci a plán na vyšší čísla.  Co se týká budování, nejdříve jsem začala u sebe. Zjednodušila jsem pohovor, teď ho trénujeme a zaměřujeme se přednostně také na vize a postoje, protože pak to jde lépe.

Tomáš Gross (D1)

První kemp mi ukázal zejména, jak na práci s různými distribučními kanály a odnesl jsem si také zajímavé výpočty.

Vše plánuji zapracovat individuálně na základě hodnotících a plánovacích rozhovorů.

Za akci jsem moc rád. Již několik let mi podobná chyběla. 

3

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK