Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

ČPP je na trhu 25 let. Pro Partners má nový produkt životního pojištění

20. 11. 2020 | Vstoupit do diskuze

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, si letos připomíná 25 let úspěšného působení na českém trhu. ČPP vznikla na zelené louce a dnes je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na trhu s 1,3 mil. pojištěných vozidel. V žebříčku pojišťoven patří do české TOP pětky, spravuje více než 2,3 mil. smluv a pečuje o 1,2 mil. klientů.

ČPP je na trhu 25 let. Pro Partners má nový produkt životního pojištění

Čtvrtstoletí je významným milníkem
Prvním větším milníkem po založení byla demonopolizace povinného ručení v roce 2000, kde pojišťovny získaly část z klientského kmene motoristů. ČPP tehdy získala čtyři procenta, což představovalo zhruba 200 tisíc klientů. Další významnější událostí byly ničivé povodně v roce 2002.

Ve výčtu nelze opomenout ani změnu majitele pojišťovny v roce 2005, kdy se ČPP stala součástí rakouské pojišťovací skupiny VIG. Tehdy pojišťovna dosahovala ročního obratu okolo dvou miliard korun.

Pouhý měsíc před ničivými povodněmi v roce 2002 nastoupil do ČPP na pozici obchodního ředitele Ing. Jaroslav Besperát, který tuto pojišťovnu již deset let řídí z pozice předsedy představenstva. Jak sám říká, stále ho těší, že je součástí tohoto velice zajímavého oboru, který prostupuje celým životem. „Lidé si často ani neuvědomují, jak komplexní obor je vlastně pojišťovnictví. Kdykoliv se jim něco stane – nabourají, nebo se něco v životě pokazí, je tady pro ně pojistná ochrana. Dá se tedy říct, že klienti žijí s pojišťovnou a stejně tak zase pojišťovna žije s klienty. “

Současnost a budoucí směr pojišťovnictví
ČPP patří do top 5 na českém trhu s ročním předpisem pojistného 10,5 miliard korun. Z této částky připadá zhruba 2,5 miliardy na životní pojištění, 1,9 miliardy tvoří pojištění podnikatelů a průmyslových rizik a necelá miliarda, respektive asi 700 milionů korun pak na pojištění majetku. Ročně ČPP vyplácí přes 200 tisíc škod v objemu více než 5 miliard korun. I přes epidemii COVID-19 letos ČPP očekává růst předepsaného pojistného okolo 5-6 procent. Šéf pojišťovny Jaroslav Besperát však přiznává, že obavy má spíše z vývoje v následujících dvanácti měsících. Podobně jako v jiných oborech se v pojišťovnictví krize projevuje se zpožděním.

Důvěra mezi klientem a pojišťovnou je základ
Klienti zvlášť v tomto roce, kdy čelíme pandemii, oceňují ochotu, spolehlivost a profesionální péči. ČPP je na trhu 25 let a velmi si zakládá na osobním přístupu ke klientům a kvalitních službách.

Důkazem jsou i ocenění, které pojišťovna získala v minulosti i v tomto roce. ČPP obhájila stříbro ze soutěže „Zlatá koruna 2020“ v kategorii podnikatelských pojištění. V soutěži „Nejlepší pojišťovna 2020“ vyhlašované deníkem Hospodářské noviny ČPP slaví hattrick:

  1. místo v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna
  2. místo v kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna
  3. místo v kategorii Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna

Péče o klienty v době koronakrize
Během omezení pomáhají moderní technologické nástroje, které mají k dispozici všichni zaměstnanci a partneři pojišťovny. Velká část obchodu a komunikace se přesunula do on-line prostředí. V současnosti je v ČPP až 70 procent nových smluv v rámci neživotního pojištění sjednáváno on-line, postačí akceptace návrhu smlouvy zaplacením. Za poslední půl rok šlo v tomto směru o bezmála čtyřnásobný nárůst. ČPP průběžně rozvíjí aplikaci pro obchodníky, která umožňuje sjednání smlouvy neživotního pojištění plně v režimu on-line. Obdobně se v době koronavirové krize uplatnilo digitalizované hlášení pojistných událostí, díky kterému klient může nahlásit škodu on-line, tedy přes webové stránky nebo prostřednictvím klientského portálu. V životním pojištění ČPP zavedla 2D podpis, vlastnoruční digitální podpis, a rozšířila tím možnost digitálního podpisu i na dotyková zařízení.

Pojišťovna se v říjnu zapojila do pomoci s trasováním, zaměstnanci call centra pomáhají všem hygienickým stanicím v ČR, které jsou v současné době z důvodu výrazného nárůstu pozitivně testovaných na COVID 19 přetížené a nestíhají trasovat ty, kteří s nimi byli v úzkém kontaktu.

ČPP představuje nový produkt životního pojištění exkluzivně pro Partners
ČPP spustila od října ve spolupráci se společností Partners nový exkluzivní produkt životního pojištění s názvem MAXIMUM. Novinka má nižší vstupní poplatky a dále nižší pravidelné alokační poplatky a nulový poplatek z mimořádného pojistného. Toto pojištění je pro Partners nabízeno ve dvou variantách:

Maximum Life – životní pojištění bez investiční složky, které zajistí finanční pomoc pro dospělé i děti v případech smrti, úrazu, vážných onemocnění, vrozených vad narozených dětí, asistované reprodukce, invalidity, pracovní neschopnosti a v řadě dalších situacích.

Maximum Invest – investiční varianta pojištění, která spojuje krytí rizik s možností zhodnocení finančních prostředků a čerpáním daňových výhod.

V obou variantách si můžete zvolit, zda hlavní (první) pojištěnou osobou bude dospělý či nezletilé dítě. Pakliže je hlavní pojištěnou osobou dospělá osoba, připojistíme k ní také druhou dospělou osobu a až 5 dětí. Pokud je hlavní pojištěnou osobou nezletilé dítě, můžete si k němu připojistit ještě dvě dospělé osoby.

Mezi největší výhody produktu MAXIMUM patří:

  • Invalidita je bez čekací doby!
  • Invalidita I. stupně je plněna ihned jednou dávkou bez dalšího dokládání lékařských zpráv
  • Plnění za pracovní neschopnost ve většině evropských zemí.
  • U denního odškodného úrazem obdržíte výplatu ještě dřív než vám sundají třeba sádru, stačí pouze zpráva z prvotního vyšetření s uvedením diagnózy.
  • S variantou Úraz Plus si zajistíte výplatu pojistného plnění z úrazových rizik i u tzv. neúrazového děje. Např. při zvedání těžkého břemene nebo prudkém švihnutí nohou či rukou při sportu.

Pojistná smlouva může být uzavřena klasickou papírovou formou, nebo prostřednictvím 2D vlastnoručního digitálního podpisu. Od listopadu 2020 je k dispozici i funkce refresh, díky které bude možné přejít ze starších produktů právě do nového produktu MAXIMUM. Modelace i sjednání smlouvy je možné provést v kalkulačce SUS+. Spuštění ve FIPu se připravuje.

Komerční článek

2

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: