Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

ALLIANZ: Už dávno nejsme pojišťovnou jen pro vyvolené

19. 3. 2019 | Vstoupit do diskuze

Allianz se v loňském roce nebývale dařilo. Na sklonku roku výrazně upravila limity pojistných částek a také uvedla unikátní obchodní slevy v rámci životního pojištění. Povídali jsme si s ředitelem Externích distribučních kanálů Allianz pojišťovny Vítězslavem Havlišem.

ALLIANZ: Už dávno nejsme pojišťovnou jen pro vyvolené

Poměrně nedávno jste představili obchodní slevy v životním pojištění. Co vás k tomu vedlo a proč nejsou plošně na všechny smlouvy?
V loňském roce jsme klientům poradců Partners nabízeli plošnou slevu k 10. výročí působení Partners na českém trhu. Když skončila, přemýšleli jsme, jak nějakou formu slevy do produktu vrátit, protože klienti je mají rádi. Dospěli jsme k názoru, že dávat je plošně pro všechny není v tuto chvíli cesta, kterou bychom chtěli jít. Myslíme si, že obchodník by měl mít možnost rozhodnout, kterému klientovi slevu poskytne. Náš produkt je totiž pro velkou skupinu klientů cenově už nyní velice zajímavý, a proto plošné zlevňování trochu ztratilo význam. Nové obchodní slevy vnímáme jako ten pomyslný „otvírák“ dveří nebo jako obchodní nástroj, se kterým se dá velmi dobře pracovat. A musím říct, že nové obchodní slevy se poradcům velice líbí.

Na konci loňského roku jste také upravovali podmínky pro přijetí do pojištění. O co konkrétně šlo?
Výrazným způsobem jsme upravili limity pro medicínské zkoumání a dokládání příjmu u jednotlivých rizik životního pojištění. A nešlo o žádné drobnosti. Zvýšili jsme limity v podstatě u všech velkých rizik, ale také u denních dávek. Jak těch úrazových, tak dávek při pracovní neschopnosti. Přitom stále platí, že v našich pojistných podmínkách nenajdete takové šílenosti, jako například tzv. výluku na předchorobí, díky které pojišťovna může odmítnout pojistné plnění, i když klienta do pojištění přijala s plným vědomím o jeho zdravotním stavu. Je neuvěřitelné, že něco takového stále ještě některé pojišťovny ve svých pojistných podmínkách mají.

Co říkáte tomu, že Allianz je pořád velkou částí poradců vnímána jako drahá pojišťovna?
Abych byl upřímný, nerozumím tomu. V řadě segmentů jsme s přehledem cenově bezkonkurenční. Týká se to zejména nekuřáků se zdravým životním stylem. V ostatních segmentech nám navíc výrazně pomáhají nové obchodní slevy v životním pojištění, ve kterých chceme i nadále pokračovat. Cena tedy rozhodně nemůže být problém.

Co nového jste si připravili na rok 2019?
V letošním roce se více zaměříme na novinky v neživotním pojištění a na zvýšení komfortu při sjednávání našich produktů. Na přelomu 2. a 3. kvartálu se můžete těšit na nové balíčkové produkty privátního majetkového pojištění a autopojištění. Spojili jsme síly s našimi kolegy ze zahraničí a výsledkem je nové produktové řešení, které se určitě bude poradcům i klientům líbit. 

A co zmíněný komfort při sjednání…? Mysleli jste i na poradce?
To víte, že mysleli. Už v těchto dnech spouštíme do ostrého provozu novou, moderní sjednávací aplikaci ALLFA, ve které poradci Partners najdou postupně všechny naše neživotní retailové produkty a navíc budou mít i mnohem větší přehled o svých klientech a jejich smlouvách u Allianz pojišťovny. Samozřejmostí jsou i jednoduché změny smluv on-line.

1

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: