Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Markéta Vošmiková: Generali se změnila!

Partners | 19. 6. 2017 | Vstoupit do diskuze

„Chci přesvědčit poradce, že v Generali proběhlo opravdu hodně pozitivních změn, že máme co nabídnout a pověst horšího pojistného plnění je minulostí,“ říká nový KAM pro Partners Markéta Vošmiková.

Markéta Vošmiková: Generali se změnila!

Generali má novou posilu v týmu, který se stará o poradce Partners. Markéto, můžete se krátce představit?
Na pozici KAM v pojišťovně jsem úplným nováčkem. Základy z pojišťovnictví jsem ale již měla díky svému příteli, který v Partners pracuje. Nicméně stále je toho hodně, co se musím ještě naučit. Nabídku na pozici Key Account managera v Generali jsem dostala díky Lukáši Škopkovi z Vaší centrály, čímž mu patří mé velké díky.

S čím přicházíte a co chcete změnit?
Přicházím s cílem přesvědčit poradce, že v Generali proběhlo opravdu hodně pozitivních změn, že máme co nabídnout a že pověst horšího pojistného plnění, je minulostí.

Jak jste spokojená se spoluprací s Partners?
Moje spolupráce je v začátcích, jelikož jsem v Generali teprve od ledna tohoto roku. Nicméně ti, se kterými jsem se stihla poznat, ať už na školeních nebo na Leaders Clubu v Rakousku, na mě působili velmi příjemně a je vidět, že jsou to lidé na správném místě. Spolupráci hodnotím kladně i z druhého pohledu, sama jsem klientkou Partners.

A jak si stojíme v porovnání s ostatními finančně poradenskými společnostmi? Jsme v něčem specifičtí?
Jste rozhodně náš strategický partner. Velice si ceníme práce, kterou odvádíte jako skuteční profesionálové v oboru. Jste proslulí svým proklientským přístupem a my vám v tom rádi pomůžeme. Navíc jsem zatím nenarazila na nikoho od konkurence, kdo by studoval pojistné podmínky. V Partners jsem měla tu čest.

Až do konce července máte u svého životního pojištění speciální bonus pro plnění v případě nemoci nebo úrazu. Kdo na něj může dosáhnout a v čem spočívá?
V rámci naší AKCE PLUS jsou klientovi automaticky navýšené pojistné částky o 30 %. Akce se vztahuje na všechna dlouhá rizika. Dosáhnout na ní může každý, podmínkou je sjednání nabídky ve FIPU.

Na co dalšího se mohou klienti těšit? Produktové inovace?
Nejen na produktové, ale i procesní inovace. Tou nejdůležitější je elektronická akceptace smlouvy klientem, tedy sjednání smlouvy bez jakéhokoliv použití papíru. Dále bychom chtěli prodloužit AKCI PLUS, což ovšem záleží hlavně na poradcích, pokud se jim akce bude líbit a sjednají dostatečné množství smluv, akci prodloužíme. Inspiraci ohledně inovování produktů sbíráme také přímo u poradců. Velkým přínosem nám byla třeba schůzka s Kamilem Jandou, který měl skvělé nápady a tímto bychom mu rádi poděkovali. Jeho nápady a připomínky spolu s dalšími už zpracováváme. Další produktová změna jen na okraj, chystáme úplně nový produkt.

Došlo i k navýšení pojistných částek u invalidity. Co je nového?
Ano, navyšovali jsme pojistné částky u invalidity. Na invaliditu I. stupně můžou poradci nyní pojistit klienta až na 1 mil. Kč, na invaliditu II. a III. stupně až na 4 mil. Kč. V součtu tedy až na 5 mil. Kč, to vše bez nutnosti na lékařskou prohlídku.

Poradci u vás historicky poptávají lepší podmínky u plnění při pracovní neschopnosti následkem pracovních úrazů. Jak jste na tom?
Toto je naše další novinka. Klient si může pojistit k pracovní neschopnosti i pracovní úrazy. V naší kalkulačce ve FIPu je na to speciální okénko, které je v případě zájmu klienta potřeba zaškrtnout.

Dobré pojištění se ale nepozná jen podle dobře nastavených připojištění a bonusů. Pro poradce je zásadní také jednoduchost sjednání pro poradce? Máte nějaké novinky i zde?
Konečně jsme ve FIPu s jednoduchou a přehlednou kalkulačkou! I když měla kalkulačka při spuštění nějaké mouchy, neustále pracujeme na jejím zlepšení. Věřím, že se s kalkulačkou poradcům pracuje dobře a jejich práci jsme tím hodně zjednodušili. Mimochodem, nyní jsem pro poradce Partners připravili speciální akci, kde jim nabízíme slevu 35 % (nad rámec všech slev a akcí) na jejich vlastní smlouvu životního pojištění. Věříme, že nejlepší doporučení je na základě vlastní zkušenosti. Pokud má poradce sám smlouvu, se kterou je spokojen a ví, že u ní plnění funguje, bude ji rád doporučovat i svým klientům.

Pojišťujete také sportovce, včetně těch profesionálních. Jaká jsou specifika těchto klientů?
Jedná se o bonitní a zároveň více rizikové klienty, kteří nejčastěji poptávají riziko trvalých následků, invalidity a denního odškodného úrazu, u kterého většinou požadují pojistnou částku 1000 Kč a více. I pro profesionální sportovce platí AKCE PLUS, což znamená, že i pro ně navyšujeme pojistné krytí o 30%.

Co jim dokážete nabídnout v porovnání s konkurencí?
Požadavek centrály Partners byl takový, aby u nás bylo možné pojišťovat profesionální sportovce v podobném stylu jako u Kooperativy, to se nám podařilo. Myslím, že jsme více než konkurenceschopní. Vždy nás samozřejmě potěší, když poradce pošle nabídku od konkurence a my mu můžete poslat zpět nabídku naší, která je lepší a levnější.

Která známá jména sportovního světa "máte ve stáji"?
Bohužel nemáme svolení zveřejňovat jména klientů, ale můžu prozradit, že se jedná o některé fotbalisty AC Sparta Praha, extraligové hokejisty (však jsme také hlavním partnerem hokejové extraligy) a motocyklové závodníky. Prostě všehochuť, snažíme se vyjít vstříc každému.

Pokud byste měli říci jeden nedostatek, o kterém víte a na jehož nápravě pracujete, co by to bylo?
Mezi naše nedostatky řadíme právě již zmiňované elektronické dokončování smluv. Na tomto nedostatku pracujeme a věřím, že se již brzy uskuteční.

 

Článek je placenou prezentací obchodního partnera.

14

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK