Už je to venku! Rozjela se největší reklamní kampaň v dějinách Partners

28. 3. 2024 | Vstoupit do diskuze

A jde v ní o to, aby se lidé dozvěděli o skvělých službách Partners Banky a jak díky nim budou mít snadnou obsluhu všech svých financí. Marketingový ředitel Skupiny Robert Chmelař s podporou celého marketingového oddělení vdechnul život obří kampani zaměřené na budování povědomí o Partners Bance. Kampaň komunikuje její stěžejní odlišnost na bankovním trhu, a to úzké propojení s opravdovým finančním poradenstvím. Aby se toto sdělení co nejlépe zapsalo veřejnosti do paměti, zvolil k tomu zdánlivě jednoduchý fígl; PÍSNIČKU OD POKÁČE.

Už je to venku! Rozjela se největší reklamní kampaň v dějinách Partners

Díky již zmíněnému úzkému propojení s finančním poradenstvím má zákazník u Partners Banky opravdového poradce s hlubokou znalostí produktové nabídky celého trhu. K tomuto sdělení se bude kampaň postupně rozšiřovat na další témata – účet bez poplatků, super apka na celý finanční život a nejlepší řešení dětských financí. Jedním z témat bude také super úrok na spořicím účtu, autoři kampaně s ním počítají zejména v online prostředí. „Je to naše pomyslná třešnička na dortu, aby se zákazníci rozhoupali a překonali přirozenou lenost vyzkoušet si novou Banku,“ vysvětluje Robert Chmelař.

I když je Pokáč hlavní hvězdou, kampaň nestojí výhradně na jeho osobě. V klipu přes grafický trik hrdinové reklamy vstoupí dovnitř do obřího mobilu, kde se změní na své 3D avatary a rázem se divákova pozornost zaměří na tyrkysový 3D svět Partners Banky. „Už z testů hrubých konceptů reklamy toto vycházelo jako silný, zapamatovatelný a pozitivní moment. Budujeme si tím jednoznačně rozpoznatelný styl 3D ilustrace na tyrkysovém pozadí, který jakmile lidi uvidí, tak aniž by u toho bylo logo, každý bude vědět, že jde o Partners Banku,“ dodává Robert.

S kampaní se budete setkávat od 2. dubna 2024 po celý rok, a ještě i ten následující. Písničku můžete vidět na internetu, zejména na sociálních sítích. Televizní reklamy a sponzorské vzkazy pak po celý rok poběží hlavně na stanicích skupiny Prima, ale i na stanicích skupiny Nova a během MS v ledním hokeji i v České televizi. V online půjde zejména o výkonnostní formáty doplněné v úvodu kampaně brandovými plochami. V průběhu roku se počítá také s rádiem a digitálními audio formáty jako například Spotify.

Televizní spoty a sponzorské vzkazy najdete ZDE.

 

Sledujte sociální sítě Partners Banky i písničkáře Pokáče. Sdílejte, lajkujte, komentujte. A hlavně: zpívejte stále a všude „PORADÍ MI PARTNERS BANKA“.  

3

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: