Vyznať sa vo financiách je jednoduché ako lusk, říká Simplea na Slovensku v nové kampani

18. 7. 2023 | Vstoupit do diskuze

Finanční skupina Simplea spustila 1. července na slovenském trhu marketingovou kampaň s názvem: „Mať financie pod kontrolou je takto jednoduché“. Leitmotivem kampaně, která chce lidem přiblížit unikátní poradenskou služku Simplea, se stalo lusknutí prstů symbolizující jednoduchost a lehkost. Během léta poběží spoty v televizi a online prostoru, od podzimu bude Simplea vidět také na billboardech. Kampaň byla vytvořena ve spolupráci s agenturou daren & curtis.

Vyznať sa vo financiách je jednoduché ako lusk, říká Simplea na Slovensku v nové kampani

Finanční skupina Simplea je už dva roky na Slovensku významným hráčem na poli finančního poradenství. Bylo tak na čase více veřejnosti přiblížit značku skupiny Simplea i její jedinečnou poradenskou službu. „Věříme, že si každý zaslouží rozumět svým financím. I v nejisté době chceme lidem dát jistotu, že jim dobře poradíme s jejich financemi a že mohou se spolehnout na naše služby, procesy i systémy,“ vysvětluje Tibor Boťánek, generální ředitel finanční skupiny Simplea s tím, že finanční poradci Simplea připravují klientům finanční plán na míru jejich aktuálním i budoucím životních plánů a z produktů jim vybírají vždy to nejvýhodnější.

Kreativní koncept kampaně pochází  z dílny agentury daren & curtis. „Hlavní motiv – lusknutí prstů – má evokovat fakt, že rozumět svým penězům je s podporou finančního poradceSimplea jednoduché jako lusk,“ vysvětlujeRobert Chmelař, marketingový ředitel české finanční skupiny Partners, která je mateřskou společností Simplea. V duchu jednoduchosti je zpracovaný i vizuální styl akcentující zejména logo a signifikantní tyrkysovou barvu společnosti: spot najdete ZDE.  

Kampaň cílí zejména na posílení znalosti značky Simplea a představení její unikátní finanční služby prostřednictvím televizní znělky, banerové online kampaně a sérií edukativních videí na sociálních sítích. Nedílnou součástí je i PR, resp. obsahová komunikace zaměřená na edukaci a reálné klientské příběhy.

V červenci hlavně v televizi

Sponzorský vzkaz bude v TV celý červenec na stanicích skupiny Markýza (70 % Markýza, po 10 % Krimi, Dajto a Doma) s tím, že 60 % poběží v hlavním vysílacím čase. Červencovou vlnu uvidí 54 % cílové skupiny alespoň jednou, třikrát a více ji uvidí 35 %. Do TV se Simplea vrátí opět v září v obdobné intenzitě, kdy se přidají i billboardy se stejným sdělením. Na podzim by už tak Simplea měl znát každý. Online kampaň poběží nepřetržitě až do konce roku všude od vyhledávání po sociální sítě jako Facebook, Instagram nebo LinkedIn. Kreativní koncept pracuje vždy se specifikem daného umístěn, proto například YouTube využívá toho, že každý při reklamě zrakem fixuje pravý dolní roh a počítá vteřiny, než může reklamu přeskočit. Proto je hlavní sdělení umístěné přímo tam: podívejte se ZDE.  

Kampaň je ještě rozšířená o motiv s názvem: „Mat vlastnú finančnú pobočku je takto jednoduché“, kterým se představuje osvědčený byznysový model poboček Simplea.

 

Vizitka kampaně „Jednoduché ako lusk“:

Klient: SIMPLEA FINANCIAL SERVICES, s.r.o., Robert Chmelař

Agentura:daren & curtis       

 

 

 

1

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: