Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Simplea: Už je to (skoro) tady!

Lucie Weissová | 12. 6. 2019 | Vstoupit do diskuze

Zbrusu nová pojišťovna se neotevírá denně. Ovšem první červenec se rychle blíží a s ním i ostrý start naší Simplea! A to jsme samozřejmě museli poslat do světa, resp. světu připomenout. Na tiskovce.

Simplea: Už je to (skoro) tady!

Simplea na plný pecky startuje už 1. července. Ideální čas svolat novináře z předních českých médií a dát jim vědět, nač se oni i jejich čtenáři/ publikum mohou těšit. Ačkoliv se včera konalo hned několik akcí, na níž se žurnalisti chystali, místnost v Aureole se překvapivě rychle zaplnila. Martin Švec a Petr Borkovec se přivítali mj. se zástupci MF DNES, Lidovky.cz, MediaGuru.cz nebo Peníze.cz.

V devadesátiminutovce se Petr Borkovec rozpovídal, proč jsme se rozhodli do tohoto velkého kroku jít. „Roky jsme zblízka sledovali, jak se životní pojištění vyvíjí. Štvala nás bídná zákaznická zkušenost i totální technologická zaostalost. Štvalo nás, že se tak vzdaluje své jednoduché podstatě. Kvůli skrytým výlukám a desítkám stran pojistných podmínek se z životního pojištění stalo cosi podezřelého. Přitom jde o tak důležitou věc, jako je ochrana sebe a rodiny,“ vysvětlil a dodal: „Máme to štěstí, že Simplea vznikala na zelené louce, podle našich představ. Nejsme zatíženi korporátními zvyklostmi a nařízeními. Spojili jsme chytré technologie se zdravým selským rozumem a vytvořili životní pojištění, které jako jediné na trhu garantuje svým klientům plnění pojistných událostí."

Plnění do 2 minut
Martin Švec se poté zaměřil na produkt jako takový, kde je základem dlouhodobá ochrana klientova příjmu, tedy kvalitní pojištění pro případ smrti, invalidity a pracovní neschopnosti. Doplňkovými riziky je pojištění pro případ trvalých následků a pojištění pro případ závažných onemocnění. „Garantujeme vyplacení minimálně 99 % pojistných událostí a díky našemu vlastnímu administrativnímu systému to zvládneme do 2 dnů. Toto nám dává obrovskou flexibilitu, a to především s výhledem do budoucnosti. Teď připravujeme automatizaci procesu likvidací – chceme časem vyplácet pojistné plnění do 2 minut," prozradil.

A jak rychle chce růst? „Naším cílem je mít fungující pojišťovnu, na kterou se mohou klienti vždy spolehnout. A jestli jich bude 100 nebo 200 tisíc, nehraje roli. Ročně bychom chtěli 20 tisíc nových klientů,“ odpověděl Martin.

Simplea se chystá také na zahraniční trh. Jako první zamíří na Slovensko, další země analyzuje. Působení v zahraničí může podle Petra Borkovce dostat různou formu: Ať už by šlo o „celou“ pojišťovnu od Partners, nebo třeba jenom prodej systému, na kterém je Simplea postavená.

6

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: