Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Nový rok, nové cíle

Markéta Daxnerová | 25. 2. 2019 | Vstoupit do diskuze

Do nového roku vstupujeme se zcela novým systémem řízení. Je jím systém OKR, tedy systém stanovení ročních cílů a měřitelných klíčových výsledků. V praxi se jedná o novinku, která nám umožní vydefinovat si opravdu ty top priority mezi mraky projektů a stovkami úkolů, které honíme. Přesně víme, na jaké oblasti se chceme prioritně zaměřit a jakých výsledků v nich chceme dosáhnout.

Nový rok, nové cíle

Jedním z nejdůležitějších cílů, na které se opravdu velmi těším, je spuštění naší nové životní pojišťovny Simplea. Tým v čele s Martinem Švecem postavil skutečně moderní, proklientskou pojišťovnu, o které sebevědomě říkám, že je dnes tou nejlepší pojišťovnou pro klienty i poradce v Česku. Těch vychytávek v procesní i produktové rovině je tam tolik, že se mi sem nevejdou, ale nebojte se, určitě o nich hodně uslyšíte.

Investice jako top priorita
Jak jsem již zmínil, investice jsou budoucnost a pro firmu také jedna z top priorit tohoto roku. Nejde jen o to, že spustíme nové investiční poradenství a také bezkonkurenční nástroj na sjednávání investic v podobě investičního účtu, ale jde o to, abychom si uměli u klientů správně říct o peníze, uměli s nimi správně naložit a uměli to i dlouhodobě správně reportovat a spravovat.

Cílem pro letošní rok je dosáhnout měsíčního přítoku jednorázových investic na 250 milionů korun. Celkový objem jednorázových investic by měl dosáhnout 2,5 miliardy za celý rok. Podmínkou je zavedený fungující reporting investičního majetku a opakovatelný a vyladěný systém investičního vzdělávání.

Vedle toho chystáme skvělou pecku v podobě nemovitostního fondu a poohlížíme se po dalších produktových a procesních investičních nástrojích, které nás posunou na vyšší level v investicích.

Neživot znamená loajalitu a pasivní příjem
Další top prioritou je oblast neživotního pojištění. Dlouho zanedbávaný segment má obrovský potenciál v následných provizích a dlouhodobém budování pasivního příjmu, ale i jako kmenotvorný produkt. Není možné, aby od nás neživotní smlouvu mělo jen 10 % našich klientů!

Budeme dále zdokonalovat srovnávač a sjednávač neživotního pojištění ve FiPu. Představíme vylepšené dvě cesty pasivního sjednání neživota – specialisty na call centru a specialisty na Partners marketech, kteří pomůžou s navýšením propojištěnosti kmene.

Zatlačíme na produktovou nabídku i provizní odměňování. Zkrátka: neživot má velký potenciál a jsme zde stále na začátku. Byla by škoda toho nevyužít.

Pobočky Partners market i VIP CO
V prioritách nechybí samozřejmě ani další růst poboček Partners market a profesionálních VIP CO poboček. Na konci roku chceme 100 franšízových poboček a 40 těch poradenských. Ruku v ruce s tím jdou nové projekty pro oba kanály v produktové a procesní rovině a samozřejmě růst produkce.

Poslední výčtem, ne prioritou, je již zmíněný servis. I když v této oblasti rosteme, chybí nám systém, manuál, efektivita i nástroje. Chystáme novou servisní analýzu, jak jinak než v Anakinovi. Se servisem souvisí i reporting investičního portfolia a nástroj na mailovou a SMS komunikaci s klienty. I zde se zaměříme zejména na systém a vzdělávání – tedy na komunikaci toho, jak, kdo a s jakým cílem a výsledkem má servis dělat.

No, máme co na práci! Tak se do toho pojďme hned pustit, ať je ten rok letošní ještě o pořádný kus lepší než ten minulý. Je na co se těšit.

4

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: