Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Radim Lukeš: Nikdy není hotovo, vše je neustálý vývoj a proces

Markéta Daxnerová | 9. 1. 2019 | Vstoupit do diskuze

„Česká společnost obrovsky zbohatla, máme se nejlépe od 2. světové války, a přesto máme skoro milion lidí, tedy desetinu populace, kteří nedokáží splatit své závazky. Máme tedy před sebou obrovské množství práce, aby toto číslo nerostlo, ale naopak aby naši klienti bohatli,“ popisuje příležitosti pro další rozvoj Partners Radim Lukeš.

Radim Lukeš: Nikdy není hotovo, vše je neustálý vývoj a proces

Jak vidíte Partners v roce 2025?
Podnikání je cesta a neustálý vývoj. Tomu, kdo se zastaví, s velkou pravděpodobností ostatní „ujedou“ nebo přijde o energii, kterou musí dát opět do rozjezdu. Věřím, že Partners oproti většině trhu nabírají opět rychlost a budou se posouvat dál. Máme k tomu veškeré předpoklady. Náš byznys je o lidech a ti naši jsou zkušení lídři, kteří vědí a prošli si vývojem, nebo naopak mladí, kteří se učí podnikat a vše je teprve čeká. Partners tedy vidím na další cestě růstu a překonávání překážek. Myslím, že rok 2025 bude nejlepší v historii.

Na co v budoucnosti se v souvislosti s Partners nejvíce těšíte?
Není to jen jedna nebo dvě věci. Náš byznys je životní styl a buď jím skutečně žijete, nebo chodíte „jen do práce“. Obojí se velmi rychle pozná. V každém případě příští rok bude rokem změn. Například na trhu pojišťovnictví 2 známé značky zmizí a naopak 2 nové a jiné přibydou a pomalu začne nová éra. Nová generace myšlení, včetně využívání nových IT technologií, proti starým konvencím a tím to nekončí. Život je změna a je třeba na ni být připraven nebo ji utvářet. My jsme vždy byli budovatelé, a proto se těším na další budování našeho byznysu a výchovu lidí, lídrů a podnikatelů!

V čem vidíte pro firmu jako celek i své partnerství největší příležitosti?
Příležitost je všude kolem nás. Jen ji většina lidí nevidí. Rozdíl mezi červeným a modrým oceánem je v tom, že červený se stále srovnává s konkurencí a kouká co a jak ostatní, kdežto modrý je ten, který ostatní nevidí. Modrý oceán si vytváříme ve svých hlavách, jsou to nové nápady a cesty, které uskutečňujeme v praxi. Pokud máme v hlavě červený, vždy budeme hrát jen a pouze hru ostatních, ne svou vlastní. Každý z našich lidi včetně mě má rezervy, na kterých se dá pracovat a tím pádem se vyvíjet a růst. Česká společnost obrovsky zbohatla, máme se nejlépe od 2. světové války, a přesto máme skoro milion lidí, tedy desetinu populace, kteří nedokáží splatit své závazky. Máme tedy před sebou obrovské množství práce, aby toto číslo nerostlo, ale naopak aby naši klienti bohatli. Rovněž máme co nabídnout mladým lidem. Můžeme jim pomoci stát se podnikateli a lídry s dovednostmi a také hodnotami, což se dnes už moc nenosí. 

Co je pro vás pracovní prioritou pro rok 2019?
Stále to stejné, společně se posouvat dál a neusnout na vavřínech. Nikdy není hotovo a vše je neustálý vývoj a proces. Vždy můžeme být lepší. Partners jsou cesta!

Co byste popřál Partners do nového roku?
Partners jsou lidé a lidem nejenom z Partners bych popřál hlavně hodně zdraví, selský rozum a rozhodnutí něco se svým životem udělat. Je rozdíl ho prožít a přežít. Ať se nám všem daří! 

4

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK